als sw j er isquote:
doe wat goed voelt voor jouquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Achja ik ga m’n vingers er maar niet meer aan branden
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Achja ik ga m’n vingers er maar niet meer aan branden
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:24 schreef InverHouse het volgende:
Door schade en schande leert men. Ik laat het voortaan aan de mods over
Wel het verstandigste inderdaadquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:24 schreef InverHouse het volgende:
Linkje?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:25 schreef InverHouse het volgende:
Ik heb het feedback topic gevolgd. Maakt een hoop duidelijk
Ja ik zit hier niet om het anderen tot last te maken natuurlijk dus ik reageer maar even niet meer op deze onwaarheden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
doe wat goed voelt voor jou
daar heb je het meeste aan
Dat zoiezo. Dat vind ik gewoon belangrijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]zo moon geeft duidelijkheid helderheid
Die gaan geen 14 DTS-topics per dag doorlezen, dus TR is enige manier tegenwoordig. Vroeger had een bepaalde mod aan sommigen gevraagd of we haar direct konden DMen als er iets mis ging, maar ze is er niet zo vaak meer.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:24 schreef InverHouse het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik zit hier niet om het anderen tot last te maken natuurlijk dus ik reageer maar even niet meer op deze onwaarheden.
[..]
Dat zoiezo. Dat vind ik gewoon belangrijk
Is al op slot, maar Danny legt precies uit hoe het werkt hier op FOKquote:
Zeer jammerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Die gaan geen 14 DTS-topics per dag doorlezen, dus TR is enige manier tegenwoordig. Vroeger had een bepaalde mod aan sommigen gevraagd of we haar direct konden DMen als er iets mis ging, maar ze is er niet zo vaak meer.
Je zou mogen willen dat je die hebt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
En ik zal alleen nog maar over straat gaan met m'n persoonlijke elitegarde van gemaskerde snipersamurais die sowieso veel meer skills hebben dan die in Kill Bill
Nu nog niet, die moeten nog op een hoge berg diep in de jungle van Japan worden opgeleid nadat ze als kroost bij hun moeder zijn weggehaald om ze perfect gedrillde moordmachines te makenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Je zou mogen willen dat je die hebt.
Tanksquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bedoelt naar het feedback topic?
ONZ / [ONZ FB] ❥️
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |