Ik zit dus (nog) echt niet te wachten op een schoonzoon en ik verwacht de eerste vriendjes pas over een jaar of 5. Gelukkig maar, ben er nog niet klaar voorquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb een lieve schoondochter nu, werkt ook hard aan haar carrière en doet nog opleiding erbij dus ze moeten hun eigen plan trekken daarin
laat het losquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:17 schreef Moonlight het volgende:
Dit kinderachtige machtsvertoon laat een duidelijk gebrek aan gezag zien.
Kleine piemels moeten toch ergens mee worden gecompenseerd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:17 schreef Moonlight het volgende:
Dit kinderachtige machtsvertoon laat een duidelijk gebrek aan gezag zien.
Maar je gunt uiteindelijk je dochter een leuk persoon toch uiteindelijk...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit dus (nog) echt niet te wachten op een schoonzoon en ik verwacht de eerste vriendjes pas over een jaar of 5. Gelukkig maar, ben er nog niet klaar voor
Opa worden schijnt fantastisch te zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit dus (nog) echt niet te wachten op een schoonzoon en ik verwacht de eerste vriendjes pas over een jaar of 5. Gelukkig maar, ben er nog niet klaar voor
True story wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Kleine piemels moeten toch ergens mee worden gecompenseerd.
Ja.. maar wat heb je er zelf aan, veel irritatiequote:
Absoluut. Of dat nou een schoonzoon of schoondochter wordt, als ze maar gelukkig is.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar je gunt uiteindelijk je dochter een leuk persoon toch uiteindelijk...
Ja precies.. liefquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut. Of dat nou een schoonzoon of schoondochter wordt, als ze maar gelukkig is.
uren?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Kleine piemels moeten toch ergens mee worden gecompenseerd.
Nee dat is zeker waar maar ik moet gewoon duidelijk hebben dat dit zelf ingebeelde macht is. Zijn Posts zijn verwarrend als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja.. maar wat heb je er zelf aan, veel irritatie
brengt je niks
Geeft duidelijkheid moonquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee dat is zeker waar maar ik moet gewoon duidelijk hebben dat dit zelf ingebeelde macht is. Zijn Posts zijn verwarrend als je het mij vraagt
Ja dat snap ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee dat is zeker waar maar ik moet gewoon duidelijk hebben dat dit zelf ingebeelde macht is. Zijn Posts zijn verwarrend als je het mij vraagt
Deze man weet. Als we die eenmaal up and running hebben wil ik die Amerikanen nog wel eens stoer zien doen met hun stealth troepquote:
Keek ik vroeger altijd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Deze man weet. Als we die eenmaal up and running hebben wil ik die Amerikanen nog wel eens stoer zien doen met hun stealth troep
Ja preciesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Geeft duidelijkheid moon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |