Maar de echt kwetsbare groepen (de ouderen) komen ook in NL vaak niet op de IC terecht natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zij beschermen hun kwetsbare groepen veel beter dan wij hier in Nederland.
Wat een soundquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb ook een alcoholreiniger in mijn handen
Hahaa titom!
[ afbeelding ]
Te laag percentage.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb ook een alcoholreiniger in mijn handen
Hahaa titom!
[ afbeelding ]
@Horecaquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Als je niet rendabel bent, moet je wat anders gaan doen.
quote:
Er zijn mensen die veel geld betalen voor streams.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:53 schreef kree het volgende:
Hmms dat mensen ervoor betalen zo met een live stream
Zo te horen wel jah. Wellicht moet ik ook maar geld gaan vragen voor de live stream bagger die van mij uit komt enzo hierquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:54 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Er zijn mensen die veel geld betalen voor streams.
Om de artiest te steunen, anders namen ze wel YouTube.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:53 schreef kree het volgende:
Hmms dat mensen ervoor betalen zo met een live stream
Ik heb spotify betaald dus ok steun nog wel watquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:55 schreef svann het volgende:
[..]
Om de artiest te steunen, anders namen ze wel YouTube.
Ga je een vlog beginnen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
Zo te horen wel jah. Wellicht moet ik ook maar geld gaan vragen voor de live stream bagger die van mij uit komt enzo hier
Ik zou niet kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:57 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ga je een vlog beginnen?
Doen!
Je hebt draagvlak hier pik, meteen ervoor gaan wmb.
In klaagbaak zijn er genoeg mensen hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |