Of een mondkapje op.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 22:09 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
daarom moet je ook voor het zingen de kerk uit zijn.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Neen, oud leventje terug en Maurice de Hond staan los van elkaar.
Hij komt tot een opmerkelijke conclusie waar nog niemand aan wil!
Kijk naar de slachterijen nu... ventilatie ventilatie ventilatie... doen ze niet of fout...
Jij hebt duidelijk zijn video's niet bekeken. Deze man is echt visionair, zag laatst een interview van Sonja Barend fucking 25 jaar geleden en daar voorspelde hij al exact hoe de wereld er nu uit ziet. Deze man kan echt in de toekomst kijken, geloof het of niet.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:34 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik zie dat hij steeds meer vindt dat hij gelijk heeft.
Als hij aldoor zo gelijk heeft waarom zit hij dan nog niet in het OMT? Laat hij die mensen proberen te overtuigen in plaats van dit populistische gedrag. Net een klein kind wat de zin niet krijgt.
Linkquote:Op zondag 24 mei 2020 02:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk zijn video's niet bekeken. Deze man is echt visionair, zag laatst een interview van Sonja Barend fucking 25 jaar geleden en daar voorspelde hij al exact hoe de wereld er nu uit ziet. Deze man kan echt in de toekomst kijken, geloof het of niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Andreas_Vossquote:Hoogleraar infectiebestrijding Andreas Voss bespreekt nieuw onderzoek uit Hong Kong, waaruit blijkt dat we buiten nauwelijks besmet kunnen raken.
Zie mijn melding boven die van jouw...quote:Op zondag 24 mei 2020 08:54 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Fijn dat deze analist conclusies kan trekken op onderbuikgevoelens. Er zijn geen harde cijfers over of mensen in de buitenlucht of juist binnenshuis besmet raken. Om daar als non-viroloog zulke uitspraken te doen is gewoonweg dom.
Nou er zijn al wel langer vermoedens. Zo wordt hier in Nederland het gebruik van mondkapjes in de buitenlucht nog steeds niet aangeraden en zie je het wel in het OV of in vliegtuigen.quote:Op zondag 24 mei 2020 08:54 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Fijn dat deze analist conclusies kan trekken op onderbuikgevoelens. Er zijn geen harde cijfers over of mensen in de buitenlucht of juist binnenshuis besmet raken. Om daar als non-viroloog zulke uitspraken te doen is gewoonweg dom.
Echt hè.quote:Op zondag 24 mei 2020 09:07 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Het lijkt dus eerder een kwestie van slechte ventilatie die voor problemen zorgt bij de gevallen in Duitsland.
Het verzorgen van extra ventilatie in gebouwen moet geen probleem zijn. Nouja misschien voor de oude wijven die het altijd koud hebben...
Mee eens.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Echt hè.
Die je ook in elke kantoortuin wel hebt. Herkenbaar beeld.
Ventilatie is zo en zo wel key binnenshuis. Vraag is of al die vreselijk slecht geventileerde jaren zestig en zeventig (overheids)gebouwen nu eindelijk eens aan de beurt komen voor een flinke renovatie (ventilatie).
En anders maar tegen de vlakte.
Nee wanneer de lucht door de unit gaat wordt het vernietigd, bekijk eerst even hoe een ionisator werkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij denkt dat het filter van een airco ook maar in de buurt komt van dat van een medisch mondmasker, wat betreft partikelgrootte?
En in elke ruimte met zo'n airco als die van jou heeft het virus geen schijn van kans.
Goh, dat het zo makkelijk was. En dat het dus eigenlijk voor niets is geweest dat de wereldeconomie is ingestort en we een half miljoen doden te betreuren hebben inmiddels.
De eerste video wel. De rest hoef ik niet meer te zien.quote:Op zondag 24 mei 2020 02:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk zijn video's niet bekeken. Deze man is echt visionair, zag laatst een interview van Sonja Barend fucking 25 jaar geleden en daar voorspelde hij al exact hoe de wereld er nu uit ziet. Deze man kan echt in de toekomst kijken, geloof het of niet.
Ook niet gekeken, maar ik ga er vanuit dat de klusjesman het wel gedaan zal hebben.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:25 schreef qajariaq het volgende:
[..]
De eerste video wel. De rest hoef ik niet meer te zien.
Als je maar genoeg vertelt klopt er altijd wel iets. Een soort Nostradamus dus.
Spot On!quote:Op zondag 24 mei 2020 08:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)+hond&oq=sonja+bare&
quote:Op zondag 24 mei 2020 12:25 schreef qajariaq het volgende:
[..]
De eerste video wel. De rest hoef ik niet meer te zien.
Als je maar genoeg vertelt klopt er altijd wel iets. Een soort Nostradamus dus.
Jullie zijn de typische struisvogels met de kop in het zand!quote:Op zondag 24 mei 2020 14:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook niet gekeken, maar ik ga er vanuit dat de klusjesman het wel gedaan zal hebben.
Ik hoop altijd maar dat je 12 bent, anders zijn je posts hier wel van een heel bedroevend niveau.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn de typische struisvogels met de kop in het zand!
Nee. Filmpjes waren vrij duidelijk. Hij heeft geen idee waar hij over praat en roept maar wat. Dat kan iedereen, maar iets met feiten onderbouwen, is een stuk lastiger.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:33 schreef Bocaj het volgende:
Jullie zijn de typische struisvogels met de kop in het zand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |