Bron?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Over paar weken gaat het aantal sterfgevallen weer hard omhoog. Dus nog even wachten en je kan weer genieten.
Ja, al die Fokkers die die onzin nog steeds volhouden...kansloos.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aardig wat pieken waar het nog op wachten is intussen:
- paaspiek
- koningsdagpiek
- bevrijdingsdagpiek
- moederdagpiek
- hemelvaartspiek
- alle-zonnige-weekenden-sinds-begin-april-piek
Zijn de mondkapjes in de verzorgingshuizen weer op dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Over paar weken gaat het aantal sterfgevallen weer hard omhoog. Dus nog even wachten en je kan weer genieten.
Dit ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
- paaspiek
- koningsdagpiek
- bevrijdingsdagpiek
- moederdagpiek
- hemelvaartspiek
Scholen weer open piekquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
- paaspiek
- koningsdagpiek
- bevrijdingsdagpiek
- moederdagpiek
- hemelvaartspiek
Die vaccin berichtgevingen zijn allemaal dooie mussen waar je blij mee wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Helaas tot zover het veelbelovende vaccin uit Oxford: https://www.welingelichte(...)-eens-te-werken.html
Dit kan je weken blijven volhouden misschien krijg je toch eens gelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou wat zijn als er nu een ondersterfte van 9000 komt de komende maanden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:57 schreef kol7680 het volgende:
Inmiddels ondersterfte trouwens laatste week.
https://www.trouw.nl/binn(...)n-verwacht~bd3fb584/
Horecapiekquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Scholen weer open piek
Kappers weer open piek
Ik zeg het dan ook al weken!!! "quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dit kan je weken blijven volhouden misschien krijg je toch eens gelijkIk zei het toch!!!
Het is maar net wat voor nieuws je wil lezen hè. Hou je misschien van panieknieuws van dubieuze bronnen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Helaas tot zover het veelbelovende vaccin uit Oxford: https://www.welingelichte(...)-eens-te-werken.html
Dat is wat anders dan dat het hard gaat toenemen, ik geloof daar niet in. Dat de scholen open zouden gaan zouden we ook wel terugmerken in de cijfers, ik zie niks en dat gaan we ook niet zien. In andere landen zou het ook weer losbarsten, oa China en Zuid-Korea. Hoor je ook niks meer van, m.a.w. paniekzaaierij. In Griekenland liggen ze ook weer lekker op het strand, gaan we dat terugzien? Neu.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zeg het dan ook al weken!!! ""
Toch simpel? Mensen gaan meer naar buiten, mensen gaan weer naar kantoor, de ziekte is steeds minder eng, mensen worden onvoorzichtige, er wordt weer met familie en vrienden afgesproken.
Nogal wiedes dat het aantal besmettingen toeneemt. Is geloof ik zelfs door Rutte aangekondigd, dat het aantal besmettingen komende tijd weer gaat toenemen.
Maar prima, aantal besmettingen blijft zoals afgelopen maand verder afnemen tot R0
RIVM wilde in eerste instantie scholen al niet sluiten, dat is volgens mij toch vooral uitgevoerd na druk vanuit de burgers. Daarnaast, duurt het een paar weken voordat je nieuwe besmettingen terugziet in de cijfers, dus we moeten sowieso nog even wachten voordat we conclusies kunnen trekken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan dat het hard gaat toenemen, ik geloof daar niet in. Dat de scholen open zouden gaan zouden we ook wel terugmerken in de cijfers, ik zie niks en dat gaan we ook niet zien. In andere landen zou het ook weer losbarsten, oa China en Zuid-Korea. Hoor je ook niks meer van, m.a.w. paniekzaaierij. In Griekenland liggen ze ook weer lekker op het strand, gaan we dat terugzien? Neu.
Trouwens buiten besmet je niemand.
Zolang je dat blijft roepen zal er ooit wel weer een piek komen idd..quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
- paaspiek
- koningsdagpiek
- bevrijdingsdagpiek
- moederdagpiek
- hemelvaartspiek
Mensen gaan al vanaf begin april meer naar buiten. Elke week werd er een nieuwe piek voorspelt. Roep het vaak genoeg en je krijgt een keer gelijk ja. Doemdenkerij. Niks meer dan dat. Het komt over alsof bepaalde users bijna hopen dat er weer een stijging komt zodat ze ''told you so'' kunnen roepenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zeg het dan ook al weken!!! ""
Toch simpel? Mensen gaan meer naar buiten, mensen gaan weer naar kantoor, de ziekte is steeds minder eng, mensen worden onvoorzichtige, er wordt weer met familie en vrienden afgesproken.
Nogal wiedes dat het aantal besmettingen toeneemt. Is geloof ik zelfs door Rutte aangekondigd, dat het aantal besmettingen komende tijd weer gaat toenemen.
Maar prima, aantal besmettingen blijft zoals afgelopen maand verder afnemen tot R0
Welke users zeiden dat trouwens?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
- paaspiek
- koningsdagpiek
- bevrijdingsdagpiek
- moederdagpiek
- hemelvaartspiek
De oost Europese medewerkers die hier tijdelijk wonen, werken dicht op elkaar in afgesloten ruimten en wonen daarnaast met elkaad in kleine goedkope ruimtes alweer dicht op elkaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:26 schreef mijntjexx het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)ief-getest-op-corona
https://www.nu.nl/coronav(...)irus.html?redirect=1
slachthuizen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |