Dat is toevallig, hetzelfdequote:Op donderdag 21 mei 2020 16:07 schreef MMF93 het volgende:
Ik ga gauw nog wat zonnestraaltjes meepakken. Ik ben tot nu toe nog niet verbrand, kijken of ik dat kan volhouden.
@:arizona hoe is het met jouw zonneallergie? Ik zat van de week ineens weer onder, maar vandaag weer niet
Ik ben weer binnen, had het zó heet!quote:
Dit jaar minder dan anders. Veel artiesten zijn weer bevestigd voor volgend jaar, maar het zal wel even duren voordat de nummers bekend worden gemaakt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In de tussentijd dan nog esf genot waar je naar uit kan kijken?
quote:
Hier is het juist binnen heterquote:
Daarom ben ik geswitcht naar ns flex, die paar keer per jaar dat ik met het ov ging had ik ook altijd geouwehoer. Dan had ik saldo opgeladen maar dan wilde ik inchecken en stond er Geen saldo, precies wat jij nu ook had.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:47 schreef skysherrif het volgende:
Zet ik met de snelheid van het licht tijdens het overstappen npg 20 euro op mn ov, check ik in geen saldo
Gelukkig mocht ik mee op voorwaarde dat ikcsnel online er geld op zou zetten en dat de volgende halte de bestelling zou ophalen
Komt allemaal omdat ik naar zeeland ga
Oh eens kijken wat dat is. Al heb ik dat normaal niet nodig. Maar mijn ov studentenkaart ligt denk ik ergens op mijn bureau ipv mn portemonnee waar hij hoortquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarom ben ik geswitcht naar ns flex, die paar keer per jaar dat ik met het ov ging had ik ook altijd geouwehoer. Dan had ik saldo opgeladen maar dan wilde ik inchecken en stond er Geen saldo, precies wat jij nu ook had.
NS flex werkt ideaal, nooit meer opladen.
Ik vind het ideaal, je krijgt gewoon 1x per maand achteraf een factuurquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh eens kijken wat dat is. Al heb ik dat normaal niet nodig. Maar mijn ov studentenkaart ligt denk ik ergens op mijn bureau ipv mn portemonnee waar hij hoort
Ik was lekker voorbereid 😎
Hier gaat de fik er zo ook in hoorquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ah ze zijn weer aan het barbecuen in de buurt! Je verwacht het niet...
Ik vraag aan de chauffeur of hij heengaat waar jij woont 🥺quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ideaal, je krijgt gewoon 1x per maand achteraf een factuur.
[..]
Hier gaat de fik er zo ook in hoor![]()
Lekker zalm met citroen en dille en bbq worstjes! En daarbij meloen, stokbrood en salade. Heb er nu al zin in
Dat is allesbehalve in Zeelandquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vraag aan de chauffeur of hij heengaat waar jij woont 🥺
Geniet er lekker van!quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:29 schreef Arizona het volgende:
Hier gaat de fik er zo ook in hoor![]()
Lekker zalm met citroen en dille en bbq worstjes! En daarbij meloen, stokbrood en salade. Heb er nu al zin in
Had dat eerder gezegd dan. Nu moet Sky weer helemaal terug met dat tyfus-OV en nog verderquote:
Ik weet nog niet wat het wordt. Maar we gaan mijn verjaardag inhalen want sinds verjaardag daar niet geweestquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geniet er lekker van!Jij straks ook @:skysherrif
En het OV in mijn regio is sowieso al best dramatischquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd dan. Nu moet Sky weer helemaal terug met dat tyfus-OV en nog verder![]()
Ah ik dacht even dat jullie ook gingen barbecuen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat het wordt. Maar we gaan mijn verjaardag inhalen want sinds verjaardag daar niet geweest
(29 maart jarig hehe).
Heel stiekem mis ik mijn kat het meest. Dat arme ding kan zich voorbereiden op een enorme knuffel
Eerst me een beetje lekker maken met al dat eten en dan ditquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd dan. Nu moet Sky weer helemaal terug met dat tyfus-OV en nog verder![]()
Ik hoop het!!!quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ik dacht even dat jullie ook gingen barbecuen.![]()
Ja huisdieren mis je dan ook zo natuurlijkVond het ook zo fijn toen ik in Engeland woonde om dan na een paar maanden daar weer thuis te komen en die beestjes te zien
Ja videobellen bijna dagelijksquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoop het!!!
Vanuit engeland is het helemaal lasrig om even langs te gaan. Ging je wel met ze videobellen?
Hier wordt het een soort broodsalade. En van tevoren (of eigenlijk nu) al wat hapjes enzo.quote:
Hahahaha 1x per dag ook echtquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja videobellen bijna dagelijksEn dan gewoon even een kort gesprekje ofzo. 1x in de week vaak wel wat langer. En mijn ouders lieten toen ook zeker de katten zien op de camera
Al is dat toch anders dan er echt mee kunnen knuffelen.
Ben je al strani laat je niets wijsmaken door zon lijstje?!?!quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Leer me hoe ik een kwaliteitsuser kan worden Em
Ik had vandaag spinazieravioli met bolognesesaus. Was lekker (en snel klaar).quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier wordt het een soort broodsalade. En van tevoren (of eigenlijk nu) al wat hapjes enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |