Vind je een rechte parasol handig of zou je liever zo'n zweefexemplaar hebben?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:24 schreef Blues het volgende:
Zweef parasol via koopjedeal zijn wij erg blij en tevreden mee. Was een mooi prijsje: 79.99
Wij hebben een gevelbreed zonnescherm aan de gevel hangen, de kleine parasol die wij hebben is meer voor erbij. Voor mijzelf is het zonnescherm wel voldoende, mijn moeder heeft vanwege een huidaandoening wel schaduw nodig. We hadden laatst een tarp besteld, om tussen het zonnescherm en de carport te kunnen hangen, maar dat was toch te omslachtig zonder toegewijde palen en hij was ook echt te groot.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vind je een rechte parasol handig of zou je liever zo'n zweefexemplaar hebben?
Oh dat plakplastic is nog best leuk! Dat ga ik in gedachten houden voor een tafeltje wat ik nog heb..quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:51 schreef AnneX het volgende:
Parasol is bijnaaa zo breed als de achtertuin. 🤪
En jaaaaarenoud, dus verkleurd van donkerbruin naar beige.
Zwaar en stabiel! met daardoor een vaste plek.
Vergelijkbaar heb ik ook gezien met verrijdbaar.
[ link | afbeelding ]
Verder tuinmeubilair: ooit het leukste tafeltje gekocht en toch wel erg aangedaan door buiten in de regen blijven / laten staan. Toen bedacht ik plakplastic🤪 en nu geïmproviseerd met een disposable tafelkleed. Na corona een betere uitvoering fiksen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik vind je lampionnen leuk! Waar heb je die vandaan?quote:
Waren een cadeau dus ik heb geen idee. Moet je maar even zoeken op tuinlampion.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik vind je lampionnen leuk! Waar heb je die vandaan?
Action heeft leuke en kwantum ook.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik vind je lampionnen leuk! Waar heb je die vandaan?
Ik heb ook een zonnescherm + rechte simpele.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vind je een rechte parasol handig of zou je liever zo'n zweefexemplaar hebben?
Ik moest de bloemen nog uit de sering knippen, vanmiddag even gedaan in de regenquote:
Hij staat ergens waar hij niet kan woekeren, ik heb 'm tussen twee terrasstenen geplant en hij groeit nu super snel tegen de gevel opquote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:14 schreef firecow het volgende:
Zullen vanzelf wel zijtakjes opkomen maar idd een goede top knip (dus niet bovenste 3cm topje) maar een goede knip zal zeker uitlopers gaan geven bij de bladoksels wat meer onderin de plant. Hier is al meerdere keren de snoeischaar erin gegaan. Woeker plant :p wel 1 van mijn favorieten uit de tuin. Onder de struik komen nu allemaal nieuwe plantjes omhoog van de vruchten van vorige zomer
Geen idee. Heb je de grond wat open gekrabt?quote:Op zondag 14 juni 2020 09:21 schreef spierbal het volgende:
Weten jullie of dit werkt. Heb iets te lang mijn gras niet gemaaid, ook doordat het gras telkens nat wat na werken waardoor ik niet kon maaien.
Afijn heb een kale plek, en zag de mijn gras nu zaden op de stengel heeft. Deze heb ik overal er af gehaald en op de kale plek gestrooid.
Gaat die überhaupt werken? Als je zaad koopt lijkt het altijd ingedroogd te zijn.
Ja zeker wel. Beetje bedekt met grond zodat het niet direct weg waait.quote:Op zondag 14 juni 2020 09:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geen idee. Heb je de grond wat open gekrabt?
Een week of drie geleden heb ik een doos mest voor gazon met magnesium etc. uitgestrooid. Dacht dat het eerlijk was verdeeld.
In ieder geval de beloofde prachtig dik donkergroen grasgazon merendeels, en lachen om de plekjes waar minder terecht is gekomen.
Na 1 x maaien is het kleurverschil bijgetrokken. Gelukkig.
Achter bloeit een rode klaproos. Eén.
Voor komen er meerdere in bloei met lichter blad en een roze bloem.
De acers gaan als een speer de hoogte in.
Geen foto’s.
Ik denk dan altijd, wat zou de natuur doen.quote:Op zondag 14 juni 2020 10:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Beetje bedekt met grond zodat het niet direct weg waait.
Maar zat te denken misschien worden die zaden gedroogd voor langere consumptie/bewaren.
Nu denk ik in het zaad zit al vocht, is al lekker op temperatuur dus zou juist vlot moet gaan kiemen.
Maar nooit eerder gedaan dus ben wel benieuwd of mensen dit weten.
Wacht maar! Ik had 'em tegen de voorgevel van ons vorige huis geplant en ineens kwam-ie tussen de tegels bij de voordeur van de buren op.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij staat ergens waar hij niet kan woekeren, ik heb 'm tussen twee terrasstenen geplant en hij groeit nu super snel tegen de gevel op.
Je klaproos steelt wel de show!quote:Op zondag 14 juni 2020 12:11 schreef AnneX het volgende:
Dat vogels graszaad zouden oppikken is een fabeltje, heb ik gelezen.
Zó veel graszaad ligt er, dat er geen beginnen aan is.
Katten die gaan graven op kale plekken vind ik erger. #2cents.
Alsnog de foto’s, want ik zit onder de sol in de achtertuin.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja ik denk dat er wel wat uitlopers komen. Of anders misschien volgend jaarquote:Op zondag 14 juni 2020 18:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wacht maar! Ik had 'em tegen de voorgevel van ons vorige huis geplant en ineens kwam-ie tussen de tegels bij de voordeur van de buren op.
Ik denk dat je passiebloem ook wat meer tijd nodig heeft. Bij die van mij (tweede jaar van de stek) zijn er al wel wat zijvertakkingen, maar ik merk dat veel oksels nog uit moeten lopen. Kun je al wat zien zitten?
Ik dacht eerst van niet omdat die meer opgaand lijkt te bloeien, maar de Astilbe simplificolia 'sprite' lijkt er erg op.quote:
Yes, astilbe. Houdt van schaduw geloof ik!quote:Op zondag 14 juni 2020 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand een idee welke plant de roze plant op deze foto is?
[ afbeelding ]
Hoe stel je die mailtjes in?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik deed altijd maar wat...na de bloei alleen maar snoeien. Nu doe ik het als mijntuin.org het mailt en het hangt er nu wel mooiere en voller bij.
Je hortensia staat er zeer gelukkig bij! Nog een paar weekjesquote:Op zondag 14 juni 2020 12:11 schreef AnneX het volgende:
Dat vogels graszaad zouden oppikken is een fabeltje, heb ik gelezen.
Zó veel graszaad ligt er, dat er geen beginnen aan is.
Katten die gaan graven op kale plekken vind ik erger. #2cents.
Alsnog de foto’s, want ik zit onder de sol in de achtertuin.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Door je aan te melden bij mijntuin.org en alle planten die je hebt, of waarvan je de 'werkwijze' niet goed weet of wilt onthouden in 'mijn tuin' te zetten.quote:
Ik gooi ook veel vanhetzelfdefoto's weg idd. Ook bij de herinneringen op fb.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:51 schreef AnneX het volgende:
Van de week honderdduizend Voor/na foto’s weggegooid van het gazon in het voorjaar in de afgelopen 14 jaar.
Ik vergeet zelf wel eens goede overzichtfoto's te maken vanuit verschillende hoeken. Juist die vergelijking is leuk, merk ik. En ik vergeet steevast voor-foto's te maken.quote:Op maandag 15 juni 2020 07:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik gooi ook veel vanhetzelfdefoto's weg idd. Ook bij de herinneringen op fb.
Mijn tuin is nu wat het is, en er staan eigenlijk steeds dezelfde foto's dan op.
Wel leuk is om te zien hoe het steeds voller en voller wordt met al die vaste planten. (meer heb ik niet, niks in bakken of zo)
Haha. Ach, het is leuk om te doen en het is ook leuk om verschillende typen habitat in de tuin te creëren. Aan de rand van de vijver groeien weer andere planten dan bovenop het heuveltje. Elders in de tuin heb ik wat ik mijn bosstrookje noem. En ik heb al vaker de bloemenweide genoemd - een stuk tuin waar puin onder ligt en de grond relatief arm is.quote:Op maandag 15 juni 2020 00:51 schreef AnneX het volgende:
@:Claudia...wat een bijzonder resultaat bij je vijver, inclusief de orchideeën.
Eerlijk gezegd had ik zo mijn bedenkingen - met al water al voor en achter het huis - wrom dan nog een vijver.
Ach je hebt de ruimte en het ligt er leuk bij.👍🏼
Heb je erg luxe biologisch zaad gehaald bij een speciaalzaak, Blei? Want dat is wel duurquote:Op maandag 15 juni 2020 10:06 schreef bleiblei het volgende:
Ziet er heerlijk uit Claudia! Super mooi zo die verschillende bloemen.
@:kaasplankje, wat voor potjes zijn dat? Ik merk dat bloemenzaad afgrijselijk duur is. Heb vorig jaar 30euro betaald voor 250gr. gemengd bloemenzaad
.
Heb hier een plantje in de tuin, plantenapp zegt chinese anjer. Die komt bij de Lidl vandaan jaaaaren geleden, doet het geweldig.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:16 schreef kaasplankje het volgende:
Ik had potjes bloemenzaad van de Aldi voor een euro per stuk gekocht die doen het echt mega goed.
Hier:quote:Op maandag 15 juni 2020 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je erg luxe biologisch zaad gehaald bij een speciaalzaak, Blei? Want dat is wel duur![]()
De action, Aldi, lidl ed hebben vaak aanbiedingen met bloemenzaad en dat is erg leuk spul. De Aldi heeft ook een soort papieren matjes waar ze al een leuk zaadmengsel in hebben zitten. Dat papier leg je neer en bedek je met aarde en gaat als een tierelier. Hebben ze laatst in de aanbieding gehad, wie weet ligt er bij een Aldi in de buurt nog wel wat
Ik heb dit jaar bloemenzaad van vorig jaar gekocht in de hoop dat dat nog wat gaat doen. We moeten alleen de border nog omspitten waar het moet komen en dan mag het er in. Daar zat 50% korting op dus dat was ook nog wel betaalbaar.
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:06 schreef bleiblei het volgende:
Ziet er heerlijk uit Claudia! Super mooi zo die verschillende bloemen.
@:kaasplankje, wat voor potjes zijn dat? Ik merk dat bloemenzaad afgrijselijk duur is. Heb vorig jaar 30euro betaald voor 250gr. gemengd bloemenzaad
.
Hebben wij zó opgelost een week of wat geleden.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
Heb wel eens wat gezaaid op stukken grond waar nog niets was. Maar dat zijn nu juist de plekken waar mijn kat zijn behoefte gaat zitten doen. Dus van gezaaide plantjes/bloemen blijft niets over.
Voor dat geldquote:Op maandag 15 juni 2020 19:55 schreef Koettie het volgende:
Kennen jullie dit?
https://shop.beeing.it/en/
Ik wil er een!!
Ja, maar voor een gewone bijenkast is m'n tuin veel te kleinquote:Op maandag 15 juni 2020 20:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor dat geldmeld je dan aan bij de lokale bijenvereniging.
Als mentor krijg je een bijenvader of - moeder en kun je aan de gang.
Bedoel je in volume van de kast? Mogelijk valt het mee,quote:Op maandag 15 juni 2020 20:46 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja, maar voor een gewone bijenkast is m'n tuin veel te kleinJuist die hoge ingang en niet in pak hoeven voor de bijen lijkt me zo fijn.
Nee, bedoel de aanvliegruimte voor bijen. M'n tuin is te klein om dat te geven als je een traditionele kas neemt. Met deze zit de aanvliegroute op 2 meter hoogte.quote:Op maandag 15 juni 2020 21:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bedoel je in volume van de kast? Mogelijk valt het mee,
Voortuin:
Witte Boerenhortensia - papaver - ooievaarsbek
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik wil er ook niets aan doen zo lang ik niet het risico loop straks met een enorme plaag te maken te krijgen. Als ik je goed begrijp vertrekken ze waarschijnlijk van zelf weer. Dan laat ik ze smakelijk de bladluizen op peuzelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 06:20 schreef Koettie het volgende:
Tip tegen wat? Ze doen letterlijk alleen maar goede dingen voor je tuin. Minder muggen, bladluizen en vliegen. Waarom wil je daar wat aan doen? Als 't eten op is gaan ze vanzelf weer ergens anders heen.
Ik heb laatst hier siergrassen besteld, maar wel vanaf 2 euro. Verzendkosten zijn schappelijk en de bezorging was bij mij snel.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:59 schreef Puala het volgende:
Waar kan je een beetje budget vriendelijk coniferen of laurier halen regio Utrecht/Den Bosch/Gorinchem? En mijn siergrassen toko is ook aardig uitgeput, iemand nog een adres waar je p9 potjes <2 euro kan halen?
Als je iets verder wil rijden... Ik heb een adresje van een coniferenkweker in Best.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 14:59 schreef Puala het volgende:
Waar kan je een beetje budget vriendelijk coniferen of laurier halen regio Utrecht/Den Bosch/Gorinchem? En mijn siergrassen toko is ook aardig uitgeput, iemand nog een adres waar je p9 potjes <2 euro kan halen?
Die afstand is zeker te doenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je iets verder wil rijden... Ik heb een adresje van een coniferenkweker in Best.
Die heeft bij ons de oprit eruit gehaald. Kwam wel over als een gast met liefde voor zijn vak (vrij jonge kerel die nu een jaar of 5 bezig is). Doet ook Laurier en Taxus.
Heb ik naar gekeken, want ik wil best veel in 1x bestellen. Maar ze hadden toen een deel niet op voorraad. Kan er nog eens naar kijken.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb laatst hier siergrassen besteld, maar wel vanaf 2 euro. Verzendkosten zijn schappelijk en de bezorging was bij mij snel.
Je kunt er tegenwoordig ook weer langs. Komende zaterdag hebben ze een buitendag. Voor mij is het helaas te ver weg. Je zou ze altijd nog even kunnen mailen als je een grote bestelling wil doen (dikke kans dat je dan ook korting kunt bedingenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb ik naar gekeken, want ik wil best veel in 1x bestellen. Maar ze hadden toen een deel niet op voorraad. Kan er nog eens naar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weet ik al waar jouw tuin ligt🤪quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:24 schreef Blues het volgende:
Lekkere mat AX
En ik hou me aanbevolen voor zaadjes van de akelei en van de klaproos! Wil graag dat postzegelstukje bij het opritje aan de voorkant opfluffen met wilde blommen next year!
Ja ga ik ook kopen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 22:31 schreef AnneX het volgende:
Nu weet ik al waar jouw tuin ligt🤪
Met zo’n doosje van wat Kaas hierboven zegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief heeft lampjes bij de vijver gezet, waarvan het licht 's avonds in het water reflecteert.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een goed idee, @:AnneX, het rooien van akeleizaadjes! Ga ik ook eens proberen. En bewaar je ze dan of zaai je ze meteen uit?
Ik geniet zo van m'n oase, vooral de luchten weerspiegeld in het water van de vijver. En zie die toortsen gaan.
[ afbeelding ]
We hebben een fonteintje op zonne-energie.
[ afbeelding ]
Er zitten véél beestjes in de vijver. Ik zet de foto's in origineel formaat even in spoilers zodat de beestjes beter te zien zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief heeft lampjes bij de vijver gezet, waarvan het licht 's avonds in het water reflecteert.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig!Resistance is futile.
Zo, dat ziet er echt goed uit allemaal! Je roos!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 13:30 schreef Blues het volgende:
Rondje bloei:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een goed idee, @:AnneX, het rooien van akeleizaadjes! Ga ik ook eens proberen. En bewaar je ze dan of zaai je ze meteen uit?
Ik geniet zo van m'n oase, vooral de luchten weerspiegeld in het water van de vijver. En zie die toortsen gaan.
[ afbeelding ]
We hebben een fonteintje op zonne-energie.
[ afbeelding ]
Er zitten véél beestjes in de vijver. Ik zet de foto's in origineel formaat even in spoilers zodat de beestjes beter te zien zijn.Wow wat mooi geworden, nú alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief heeft lampjes bij de vijver gezet, waarvan het licht 's avonds in het water reflecteert.
[ afbeelding ]![]()
Ik heb één akelei in de tuin die is echt groot en dik, zal wel het derde jaar ofzo zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:16 schreef AnneX het volgende:
De doos gazon booster hierboven komt van https://www.tuinadvies.nl/zoek/gazon-booster Of paardenmest, als je in een dorp woont of bij een manege in de buurt.
Was een aanbieding en ja, dan ga ik wel. Hier ga ik wel een jaar of wat meedoen.
Hiervoor ook een doos van aldi gehad of wat dan ook.
@:Claudia: akelei verspreidt ook “zelf”. De zaadjes strooi ik op een plekje en schoffel/ hark ze wat door de grond. Verder niks.
Is van alles te vinden op inet. Oa. https://happyseeds.nl/product/akelei/
Er zijn ook jaren geweest, dat ik alleen wat aan de plantjes schudden om het zaad te laten vallen eronder.
Grappig, dat ik nu ‘leerde’ dat de plant 3/4 jaar lang op dezelfde plek terugkomt.
12-10-18 kunstmest is super goedkoop, maar zou ik niet aanraden. Dat zorgt er vooral voor dat je gras heel hard groeit. Leuk voor de koeien, niet voor jouquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:34 schreef PzKpfw het volgende:
Even vraagje tussendoor, waar kun je een beetje goedkoop kunstmest kopen voor je gazon?
Ja, ik had zelf ook bedacht dat ik beter de grond om de akeleien heen wat open kon maken. De strook met groen waar de akeleien staan is flink dichtgegroeid en ik was er nog niet aan toegekomen om dat stuk aan te pakken. Sterker nog ik was niet van plan dat dit jaar te doen, maar ik ben dit weekeinde toch maar begonnen. Dan profiteren we volgend jaar hopelijk van judaspenning en akelei die zichzelf heeft uitgezaaid.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:16 schreef AnneX het volgende:
@:Claudia: akelei verspreidt ook “zelf”. De zaadjes strooi ik op een plekje en schoffel/ hark ze wat door de grond. Verder niks.
Is van alles te vinden op inet. Oa. https://happyseeds.nl/product/akelei/
Er zijn ook jaren geweest, dat ik alleen wat aan de plantjes schudden om het zaad te laten vallen eronder.
Grappig, dat ik nu ‘leerde’ dat de plant 3/4 jaar lang op dezelfde plek terugkomt.
Heb je een close-up foto?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:38 schreef T_Killer het volgende:
Heeft iemand enig idee wat dit voor een struikje is?
Hebben we in onze tuin gehad en is 2 jaar geleden dood gegaan.
Geen idee hoe het struikje heette en zijn op basis van oude foto's nu aan het zoeken maar komen er niet uit.
Het is een struikje met verhoutte stam en in de zomer witte bloemetjes met aan de binnenkant een beetje roze. De bloemetjes zijn aan de basis een beetje kelk achtig en loopt verder uit
[ afbeelding ]
Hibiscus?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:38 schreef T_Killer het volgende:
Heeft iemand enig idee wat dit voor een struikje is?
Hebben we in onze tuin gehad en is 2 jaar geleden dood gegaan.
Geen idee hoe het struikje heette en zijn op basis van oude foto's nu aan het zoeken maar komen er niet uit.
Het is een struikje met verhoutte stam en in de zomer witte bloemetjes met aan de binnenkant een beetje roze. De bloemetjes zijn aan de basis een beetje kelk achtig en loopt verder uit
[ afbeelding ]
Yup, en die plant van de buren die rechtsboven over de schutting heen krult, vol met knoppenquote:
is dat een passiebloem van de buren ?quote:Op zondag 21 juni 2020 15:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yup, en die plant van de buren die rechtsboven over de schutting heen krult, vol met knoppen
Zou heel goed kunnen, ben niet zo bekend met die planten.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is dat een passiebloem van de buren ?
100%, mijn ouders hebben er ook eentje.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is dat een passiebloem van de buren ?
Nou ja het is voor nu wel de bedoeling dat even snel (dicht)groeit.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
12-10-18 kunstmest is super goedkoop, maar zou ik niet aanraden. Dat zorgt er vooral voor dat je gras heel hard groeit. Leuk voor de koeien, niet voor jou![]()
Kun je beter (langwerkende) gazonmest halen, dat zorgt voor een sterker en mooier gazon
Dat si een passiebloemquote:Op zondag 21 juni 2020 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, ben niet zo bekend met die planten.
Wat is uiteindelijk je plan geworden?quote:Op zondag 21 juni 2020 14:58 schreef Barreltje het volgende:
Boodschappenlijstje is![]()
Deze week aan de slag met gatenboor en borders ..
Volgende week plantjes erin![]()
Welk tuincentrum/plantjesbaas (in zuid-holland/noord-holland en/of utrecht) MOET ik bezoeken?
Nee, maar ik ben wat verder gaan zoeken en ben erachter...het was een struikmalva.quote:
Ongeveer dit:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |