Ook wel heel weinig keuze wat dat betreft, en daar hebben ze zo lang over gedaan.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Seizoenskaartregeling bekend!
Ik verwacht echter dat ik om financiële redenen een ‘reguliere’ seizoenskaart zal moeten nemen dit seizoen. Toch wel een moeilijke beslissing, dus ik stel het nog heel even uit.
Oh ons weddenschapje. Maar inderdaad, teveel is nog uiterst onzeker op dit moment.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Met de mogelijkheid dat we zelfs het hele jaar (tot maart @:Elan) geen publiek zien bij wedstrijden zou ik ook niet voor full support gaan.
Echt ontzettend matig dit ja. Met bijvoorbeeld een gratis shirt, presentje, of iets in die richting had ik er wellicht ook wel voor gekozen. Nu absoluut niet.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er had wel iets van een beloning tegenover full support mogen staan. Van de mogelijkheid tot ‘early access’ wanneer er weer publiek kan tot een ranzig broodje beenham, het is iig iets.
Zo worden klanten behandeld.quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er had wel iets van een beloning tegenover full support mogen staan. Van de mogelijkheid tot ‘early access’ wanneer er weer publiek kan tot een ranzig broodje beenham, het is iig iets.
Oftewel de nieuwe commercieel directeur mag direct weer oprottenquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt ontzettend matig dit ja. Met bijvoorbeeld een gratis shirt, presentje, of iets in die richting had ik er wellicht ook wel voor gekozen. Nu absoluut niet.
Die hele campagne is ook wel kansloos. Waar er eerder nog wel eens een leuke bevestiging uitging na bestellen krijg ik nu gewoon een ordernummertje
Gewoon weer lekker terug naar Madurodamquote:Op woensdag 27 mei 2020 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oftewel de nieuwe commercieel directeur mag direct weer oprotten
Heb even gekeken hoe PSV het deed, das echt een keurige aanpak.
Wat boden ze bij psv dan allemaal aan?quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oftewel de nieuwe commercieel directeur mag direct weer oprotten
Heb even gekeken hoe PSV het deed, das echt een keurige aanpak.
https://www.psv.nl/psv/kaartverkoop/seizoen-club-card.htmquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat boden ze bij psv dan allemaal aan?
Zeker prijstechnisch is die all-inn netjes gedaan.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.psv.nl/psv/kaartverkoop/seizoen-club-card.htm
vriendje van Dickquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:09 schreef Slobeend het volgende:
Zeljko Petrovic in beeld als nieuwe trainer voor U21.
je lijkt wel een Amsterdammerquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:00 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben dit seizoen al niet 1 wedstrijd geweest met volledige SC... Ik was al full support voordat het hip werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |