quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een bepaalde user.
[..]
nee..quote:
[..]
Doet een beetje denken aan de afspraak van Bert "we bouwen, we bouwen" van Oostveen en Blind Sr over dat Scholletje het mocht overnemen als Hiddink ermee zou kappen, dat was ook al zo'n succes. (en dan kan ik me nog voorstellen dat Bertje na een gesprek met Blind dacht: "Wat een intelligente man met een interessante voetbalvisie".)quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien wordt Dirk wel een toptrainer alleen is het nooit goed om dit soort afspraken te maken, wie was daar verantwoordelijk voor?
in dit geval wil Advocaat hem er niet eens bij hebben als assistent en dat zegt toch wel watquote:Op woensdag 27 mei 2020 14:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doet een beetje denken aan de afspraak van Bert "we bouwen, we bouwen" van Oostveen en Blind Sr over dat Scholletje het mocht overnemen als Hiddink ermee zou kappen, dat was ook al zo'n succes. (en dan kan ik me nog voorstellen dat Bertje na een gesprek met Blind dacht: "Wat een intelligente man met een interessante voetbalvisie".)
Hoezo duimzuigverhaaltje?quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
Ah blijkbaar heeft Groenendijk Feyenoord afgewezen voor U21
Daar komt het duimzuigverhaaltje van Driessen vandaan dus.
Ja dat Kuyt op termijn hoofdtrainer moet worden was toch vorig jaar al bekend.quote:Op woensdag 27 mei 2020 15:56 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Hoezo duimzuigverhaaltje?
https://www.nu.nl/voetbal(...)p-kuijt-in-2021.html
Onbegrijpelijk als je bedenkt dat ze ook nog meer tijd hebben genomen dan andere clubs. Zijn de mensen in het Maasgebouw gewoon 2 maanden op vakantie geweest?quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:42 schreef Maastoren het volgende:
Die SK zonder compensatie ga ik natuurlijk niet doen. Bij de reguliere SK-houders komen ze eind volgend seizoen toch wel weer vragen of je af wil zien van compensatie omdat er pak 'm beet 8 wedstrijden met publiek zijn geweest.
Zeer matige campagne ook. Was voorgaande jaren veel beter. Vooral nu hadden ze er wel wat meer mee kunnen doen. Niet dat ik denk van 'Yes, ik ga gelijk verlengen'. Al had ik dat sowieso niet zo snel...
Maar als je daar voor kiest heb je toch per saldo toch hetzelfde.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:42 schreef Maastoren het volgende:
Die SK zonder compensatie ga ik natuurlijk niet doen. Bij de reguliere SK-houders komen ze eind volgend seizoen toch wel weer vragen of je af wil zien van compensatie omdat er pak 'm beet 8 wedstrijden met publiek zijn geweest.
Zeer matige campagne ook. Was voorgaande jaren veel beter. Vooral nu hadden ze er wel wat meer mee kunnen doen. Niet dat ik denk van 'Yes, ik ga gelijk verlengen'. Al had ik dat sowieso niet zo snel...
Mogelijk een flinke korting op de scc 21/22 of je verbrast het in de fanshopquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar als je daar voor kiest heb je toch per saldo toch hetzelfde.
De campagne is wel bedroevend inderdaad, maar die paar honderd euro kan me voor één keer ook gestolen worden.
Als nieuwe assistent-trainer?quote:
Het ging mij om de situatie dat je uiteindelijk bij reguliere scc toch weer gevraagd wordt om af te zien van compensatie.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogelijk een flinke korting op de scc 21/22 of je verbrast het in de fanshop
In Frankrijk ook volgens mij.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:17 schreef DonRaja het volgende:
Bekerfinale in België gaat wellicht wel door, FC Utreg incoming...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |