Ah das waar, goed puntquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:14 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat er geclaimd wordt dat er geen brandbare zaken aanwezig zijn en toch liggen er op een feestdag gasflessen op het dak. Vervolgens zou het dak in de fik staan maar de grootste schade zit echt aan de zijkant van het gebouw. Op de een of andere manier vertrouw ik die lui niet helemaal.
die kerncentrales liggen op z'n kant voor je het door hebt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:05 schreef qajariaq het volgende:
https://www.gelderlander.(...)e-straling~ae8352c6/
Onder controle dus.
Het lijkt erop dat het gebouw is omgevallen want ik zie duidelijk het dak van het gebouw aan de zijkant zitten.
het is laagbouw en een deel hoogbouw. op de laagbouw tegen de hoogbouw is de brand.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:14 schreef qajariaq het volgende:
Vervolgens zou het dak in de fik staan maar de grootste schade zit echt aan de zijkant van het gebouw. Op de een of andere manier vertrouw ik die lui niet helemaal.
serieus...quote:Een woordvoerder van de Veiligheidsregio laat weten dat er zo’n tien gasflessen op het dak lagen. Deze zijn veilig weggehaald. De gasflessen lagen er voor werkzaamheden.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:05 schreef Speekselklier het volgende:
Hoogleraar bevestigt: ‘Uitgesloten dat er straling is vrijgekomen door grote brand Dodewaard’
Dus het is nu goed gegaan kwa straling maar als het iets meer uit de hand was gelopen dan niet. En dan is dit nog een grotendeels ontmantelde centrale.quote:,,De brand is daar niet in de buurt geweest. Alleen bij een hele ernstige langdurige brand waarbij er betondeeltjes van die beschermende koepel in de lucht zouden komen is er kans op straling voor de omgeving. Maar dat was bij deze brand dus niet aan de orde.”
Ah, duidelijk maar de zijmuur van de hoogbouw stond dus ook in de fik en dat is in mensentaal geen dakbrand.quote:Op donderdag 21 mei 2020 16:05 schreef Speekselklier het volgende:
het is laagbouw en een deel hoogbouw. op de laagbouw tegen de hoogbouw is de brand.
Midden in het Corona tijdperk en jij maakt je druk om een brandende kerncentrale?quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:49 schreef qajariaq het volgende:
Ik wordt altijd erg nerveus van dat zeer overtuigend niets aan de hand 'gaat u rustig slapen'.
Ik maak me al heel lang druk over kerncentrales waarvan de voorstanders zeggen dat ze absoluut veilig zijn maar inderdaad in de brand kunnen vliegen al dan niet per ongeluk of waar een vliegtuig op kan neerstorten al dan niet per ongeluk. Waarvan leidingen kunnen springen of door een bouwfout kunnen verzakken. Waar de aannemer toch maar wat goedkoper staal gebruikt of de lassen niet maakt volgens afspraak.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:14 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Midden in het Corona tijdperk en jij maakt je druk om een brandende kerncentrale?
Dat lagere dak is toch ook een dakquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:49 schreef qajariaq het volgende:
[..]
[..]
Dus het is nu goed gegaan kwa straling maar als het iets meer uit de hand was gelopen dan niet. En dan is dit nog een grotendeels ontmantelde centrale.
Ik wordt altijd erg nerveus van dat zeer overtuigend niets aan de hand 'gaat u rustig slapen'.
[..]
Ah, duidelijk maar de zijmuur van de hoogbouw stond dus ook in de fik en dat is in mensentaal geen dakbrand.
Divi BOKAALEDquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:07 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig was er voldoende "menskracht". @:wereldgozer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |