Nee, dat zag ik ook. Daarnaast is het een nationale vrije dag. Waarom zouden er dan werkzaamheden op het dak zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nou, niet alleen het dak zo te zien.
Geen idee, maar lang niet iedereen heeft vrij vandaag hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:28 schreef qajariaq het volgende:
Waarom zouden er dan werkzaamheden op het dak zijn?
Hamsteren !!!!quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb gelukkig van die zouttabletten. Liggen ook bij de kruitvat, kosten maar iets van ¤2,00
Ja, aan zouttabletten heb je niets, tenzij het zweet je nu extreem uitbreektquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Hamsteren !!!!
Maareh.. jodium moet je toch nemen? of zit dat er ook in?
Ja dat zijn dezelfde pillenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Hamsteren !!!!
Maareh.. jodium moet je toch nemen? of zit dat er ook in?
Die pillen waren opgestuurd door de overheid, zal inderdaad niet helpen of werken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:32 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, aan zouttabletten heb je niets, tenzij het zweet je nu extreem uitbreekt
Onder controle zo te zien.twitter:OmroepGLD twitterde op donderdag 21-05-2020 om 12:29:55De brandweer is met veel menskracht aanwezig in #Dodewaard bij de brand op het dak van de voormalige kerncentrale. De Veiligheidsregio Gelderland-Zuid verzoekt mensen in de buurt de hulpdiensten ruimte te geven. https://t.co/KXEmrnqpkE reageer retweet
Menskracht.. lolquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:37 schreef tralalala het volgende:
Onder controle zo te zien.twitter:OmroepGLD twitterde op donderdag 21-05-2020 om 12:29:55De brandweer is met veel menskracht aanwezig in #Dodewaard bij de brand op het dak van de voormalige kerncentrale. De Veiligheidsregio Gelderland-Zuid verzoekt mensen in de buurt de hulpdiensten ruimte te geven. https://t.co/KXEmrnqpkE reageer retweet
Wel op 1,5 mtr van elkaar anders boete van 390¤ ik zie er handhaving toe in staat dit te bekeurenquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:37 schreef tralalala het volgende:
Je hebt meer aan jodiumtabletten. Nou is zout soms gejodeerd, maar het gaat om jodium, niet om zout.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb gelukkig van die zouttabletten. Liggen ook bij de kruitvat, kosten maar iets van ¤2,00
Heb jij nieuws wat nog niet naar buiten is gebracht ofzo?quote:
hing er toevallig een 5g mast aan dat gebouw?quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb jij nieuws wat nog niet naar buiten is gebracht ofzo?
Ja dat roepen ze bij alle grote bedrijfsbranden.quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:04 schreef recursief het volgende:
Het schijnt dat de brand waarschijnlijk bij werkzaamheden aan het dak is ontstaan.
Dat lees ik nog nergens.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:37 schreef tralalala het volgende:
Nou meid, heftig weer zeg.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Menskracht.. lol
Mankracht mag niet meer! SJW PC culture
quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja dat roepen ze bij alle grote bedrijfsbranden.
Maar die bouwvakkers zijn direct gevlucht?
Zie nergens bedrijfsuitjes staan op de foto’s
Kan niet wachten op stalker 2quote:
Nee hoor ik las hier net dat het door 5g gekkies is ontstaan!!1!1!quote:Op donderdag 21 mei 2020 13:04 schreef recursief het volgende:
Het schijnt dat de brand waarschijnlijk bij werkzaamheden aan het dak is ontstaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |