We hebben alles bestraat met gratis bestrating van marktplaats. En de scheiding zit precies waar de schutting zit, kan primaquote:Op zondag 19 juli 2020 21:07 schreef SQ het volgende:
toffe vooruitgang weer, erg leuk!
Waarom hebben jullie dat laatste stukje bestrating ineens in een andere steen gedaan trouwens?
Als je een bouwvergunning aan hebt moeten vragen krijg je ze wel op bezoek. En hangt af van hoe fanatiek de ambtenaar is hoe vaak. In ons vorige huis hebben we em 1 keer gezien bij de aanbouw, en dat was bij het "aftekenen" van de verbouwing. Bij onze huidge verbouwing (andere gemeente) heb ik em een keer of 8 voorbij zien komen.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar ik heb nog voor niets controle nodig gehad terwijl ik bijna alles heb aangeraakt
Wil het bijna niet zeggen....quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 16:32 schreef Puala het volgende:
Ik had al een tijdje een irritatie in de keuken: te weinig stopcontacten.
Gelukkig had ik daar ook iets voor liggen, maar nog geen zin in gehad. Inmiddels wel. Als je op de knop drukt in het midden zie je 2 stopcontacten zitten.
[ afbeelding ]
En de vensterbank ligt er in voor een groot deel. Dus dit kan geschilderd worden dan de volgende stap is het blad er tegenaan zetten zodat het laatste stukje ook is afgewerkt.
[ afbeelding ]
En ik zag van de week de tuin van bovenaf, best tof![]()
[ afbeelding ]
Heb dr nu 8quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:12 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wil het bijna niet zeggen....
Told you sodat je snel te weinig stopcontacten hebt in de keuken
Ik heb totaal geen inzicht in dit soort dingen, maar die vensterbank snap ik echt niet. Moet je dan iedere keer over het aanrecht reiken? Jou kennende zal het iets heel vernuftigs zijn, maar ik nou 4x gekekenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb dr nu 8en 6 in de vensterbank. Lag al sinds dec klaar om dr in te maken.
Ik blijf wel ploeteren hoor met 6 contact punten verdeeld over 3 stopcontactenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 19:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb dr nu 8en 6 in de vensterbank. Lag al sinds dec klaar om dr in te maken.
Hoe vaak moet jij op je vensterbank zijn?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen inzicht in dit soort dingen, maar die vensterbank snap ik echt niet. Moet je dan iedere keer over het aanrecht reiken? Jou kennende zal het iets heel vernuftigs zijn, maar ik nou 4x gekeken
Regelmatig, er staan planten die water moeten hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe vaak moet jij op je vensterbank zijn?
Die hebben dan toch de hoogte van het aanrecht?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Regelmatig, er staan planten die water moeten hebben![]()
Maar hier komen ook 6 stopcontacten
Oh, die plank die ik zie (ongeverfde) die gaat omhoog? Aha, dan is het duidelijk. Voor mij sloot hij zo mooi aan op dat zwarte kozijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die hebben dan toch de hoogte van het aanrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |