pussyquote:

ama heeft nog kaasquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik zit vol, kan geen worstje meer zien

Bah, slangenquote:

Ik heb echt enorm veel taarten op als compensatie voor jouw gebrek aanquote:

serieus? wat voor?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb echt enorm veel taarten op als compensatie voor jouw gebrek aan

Vanavond maar weerquote:

Oh.. Geen idee eigenlijk. Hoe oud is die PC precies?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik vind een laptop veel chiller. En ik heb al een computer van mijn werk, een tweede past niet eens hier
Maar ik bedoel, het kan ook aan je videokaart liggen dat het blijft bufferen. Kan je wel een goeie internetsnelheid hebben

Ik heb echt geen idee. 3 jaar misschien?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh.. Geen idee eigenlijk. Hoe oud is die PC precies?

Is niet echt oud toch. Welk modelquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. 3 jaar misschien?

Processor: Intel Core i3-5005U CPU @2.00GHZquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet echt oud toch. Welk model

Krijg je bij die Youtube filmpjes steeds dat wieltje te zien of stottert die alleen maar?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Processor: Intel Core i3-5005U CPU @:2.00GHZ
RAM-geheugen: 8GB
64-bits besturingssysteem, x64-processor
Ik heb dit voor je, geen ideee welk model

Nee stottert alleen maarquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Krijg je bij die Youtube filmpjes steeds dat wieltje te zien of stottert die alleen maar?

Is dat grijze lijntje verder dan het rode lijntje? Dan ligt het niet aan je internetsnelheid idd.quote:

Ja, misschien doe ik dat wel als ik in een gekke bui ben.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dat grijze lijntje verder dan het rode lijntje? Dan ligt het niet aan je internetsnelheid idd.
Anders kan je altijd nog even advies vragen aan de experts in Digital Corner, vriend.

En videokaart?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Processor: Intel Core i3-5005U CPU @:2.00GHZ
RAM-geheugen: 8GB
64-bits besturingssysteem, x64-processor
Ik heb dit voor je, geen ideee welk model

Intell HD Graphics 5500.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En videokaart?
Als je er mee wil mailen fokken netflixen is het prima

Op pc kan dat nog wel redelijk goedkoop verbeterd worden. Als je op een laptop goed wilt gamen zul je denk ik wel minstens 1k aan je laptop moeten uitgevenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een zeer matige videokaart, kan niet eens F1 spelen op de pc

Gewoon geïntegreerde graphics in je processor dusquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Intell HD Graphics 5500.
Het is allemaal Chinees pour moi

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |