Ik dacht die zit al weer vroeg aan de Schultenbrau maar chatten met een vriendin kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Ja, zat weer niet op te letten. Was aan het chatten met vriendin
Sssttt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik dacht die zit al weer vroeg aan de Schultenbrau maar chatten met een vriendin kan natuurlijk ook
Bedankt! Wordt dus een avondje SBS6 kijken.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
De t,v, gids van vanavond;
20.25 DNA Onbekend NPO1
20.30 Voor de rechter RTL5
20.30 Gestalkt SBS
21.30 Meester Frank Visser HIHNM SBS6
Lieve groet, jullie online-omroepster.![]()
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:Monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Avond lieve Poppel en graag gedaanquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bedankt! Wordt dus een avondje SBS6 kijken.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
20.25 DNA Onbekend NPO1
20.30 Gestalkt SBS
Van_Poppelgodquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bedankt! Wordt dus een avondje SBS6 kijken.
Praadjequote:Op donderdag 21 mei 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
20.25 DNA Onbekend NPO1
20.30 Gestalkt SBS
Misschien kom je wel op tvquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
Praadje. Wel mooi ik hoef eigenlijk niet meer de tv gids te checken want jij zet het al voor me neer.
Nou voor mij iig maar even #voorderechter he.
Omdat ik er ook geen reet van weet en ik daar ook nog een keer ga staan aankomende tijd
Hoi allemaal btw
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:09 schreef kree het volgende:
[..]
Praadje. Wel mooi ik hoef eigenlijk niet meer de tv gids te checken want jij zet het al voor me neer.
Nou voor mij iig maar even #voorderechter he.
Omdat ik er ook geen reet van weet en ik daar ook nog een keer ga staan aankomende tijd
Hoi allemaal btw
Nou ze filmen niet in Den Haag volgens mij, maar dit is door mijn gedachten geschoten, als ze het zouden vragen zou ik dan herkenbaar in beeld willen. Of sowieso mag zoiets wel. Tjaaaa ik weet niet heb opzich niks te verbergen behalve een fout die ik maakte. Naja dat kan he. Maar wil je dat ook op tv, weet niet wat ik erop zou zeggen.quote:
Misschien krijg je dan wel straf vermindering als een soort van vergoeding dat je mee wilt werken aan het programmaquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ze filmen niet in Den Haag volgens mij, maar dit is door mijn gedachten geschoten, als ze het zouden vragen zou ik dan herkenbaar in beeld willen. Of sowieso mag zoiets wel. Tjaaaa ik weet niet heb opzich niks te verbergen behalve een fout die ik maakte. Naja dat kan he. Maar wil je dat ook op tv, weet niet wat ik erop zou zeggen.
Nou mag hopen dat het recht niet zo gaat werken hequote:Op donderdag 21 mei 2020 18:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan wel straf vermindering als een soort van vergoeding dat je mee wilt werken aan het programma
quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:03 schreef praadje het volgende:
DNA onbekend met misschien de opa als vader
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:17 schreef StephanL het volgende:
GoedenavondSbs avond vandaag, al beperk ik het weer tot alleen gestalkt. Morgen weer vroeg op werk verschijnen
Waar doen we gestalkt beste mensen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
20.25 DNA Onbekend NPO1
20.30 Gestalkt SBS
Terugblik dusquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Waar doen we gestalkt beste mensen?
Wat betekent dat? Gaat de aflevering dan over een eerdere, nog niet afgemaakte zaak?quote:
Denk een terugblik hoe het nu is metquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:33 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Gaat de aflevering dan over een eerdere, nog niet afgemaakte zaak?
Oh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |