1) Greenwichtijd 2) Greenwichtijd (afk.) 3) Landcode van guatemala 4) Luxe auto 5) Nederlandse gouden muntquote:
volgens wil?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
GT?
(volgens wil je graag dat iemand je dit vraagt)
volgens wil??quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
GT?
(volgens wil je graag dat iemand je dit vraagt)
Wel blij met de e-reader. Ik heb een kamerkast vol met boeken en op zolder liggen er ook nog heel veel.quote:
Ik heb daar persoonlijk niks mee maar snap wel het gemak ervan. Ik zal niet schromen om je eens om tips te vragen als ik even niet weet wat ik moet lezen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel blij met de e-reader. Ik heb een kamerkast vol met boeken en op zolder liggen er ook nog heel veel.
Dus mocht je ooit verlegen zitten om een goede titel of een goede schrijver, heb ik goeie tips.
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel blij met de e-reader. Ik heb een kamerkast vol met boeken en op zolder liggen er ook nog heel veel.
Dus mocht je ooit verlegen zitten om een goede titel of een goede schrijver, heb ik goeie tips.
Ik weet niet of het je genre is maar check vooral Nicolas Ammaniti eens. Mijn favoriete schrijver.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar persoonlijk niks mee maar snap wel het gemak ervan. Ik zal niet schromen om je eens om tips te vragen als ik even niet weet wat ik moet lezen.
Heb je zoveel boeken, schaf je jezelf alsnog een e-reader aan. Opmerkelijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is daar opmerkelijk aan? Ik vind het vrij logisch klinken eigenlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je zoveel boeken, schaf je jezelf alsnog een e-reader aan. Opmerkelijk.
Ik doe 40 ml G, 80 ml T, komkommer, ijsklontjes en wat jeneverbessen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
Andersom zou nu ongeveer het moment aanbreken dat je zou gaan twijfelen aan onze vriendschap.
Ik vind het woord 'jezelf' vrij overbodig in deze post.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt goed. Geniet ervan ouwe reus.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe 40 ml G, 80 ml T, komkommer, ijsklontjes en wat jeneverbessen.
Ik heb alles uit appelekop.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet echt, maargoed. Echte boeken > e-boeken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat is daar opmerkelijk aan? Ik vind het vrij logisch klinken eigenlijk.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het woord 'jezelf' vrij overbodig in deze post.
Dat verklaart het wat meerquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga nu The Wire kijken.
Ik heb deze serie nog nooit gezien.
Ik heb alleen De Magiër van Feist meer dan 1 keer gelezen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet echt, maargoed. Echte boeken > e-boeken.
[..]
Moet jij weten.
[..]
Dat verklaart het wat meerBen je een beetje fan van boeken herlezen of is het na 1x wel goed?
Eens met deze post.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet echt, maargoed. Echte boeken > e-boeken.
Vond ik eerst ook altijd. Tot ik een e-reader kocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |