meer info:
quote:Wat ontzettend cool! gefeliciteerd. Heb je weleens vaker in musicals gespeeld? Worden trouwens dezelfde liedjes gebruikt in de musical als in de tekenfilm?
Op vrijdag 17 januari 2003 09:57 schreef Patch het volgende:
"Aida" loopt nog tot eind december dit jaar. Daarna komt er een kleinere productie in het circustheater. En vanaf Maart: Lion King The Musical met muziek van Elton John natuurlijk.
Gisteren zijn de audities begonnen, en ik ben de eerste ronde door ! woohoo !
quote:ja, in kleinschalige musical producties, maar doe veel ander werk op dit gebied...
Op zondag 19 januari 2003 03:12 schreef Stitch het volgende:[..]
Wat ontzettend cool! gefeliciteerd. Heb je weleens vaker in musicals gespeeld? Worden trouwens dezelfde liedjes gebruikt in de musical als in de tekenfilm?
quote:jajaja
Op maandag 20 januari 2003 08:38 schreef Patch het volgende:Meer weten?
quote:binnenkort en dan is het tijd om een rock / pop nummer voor te dragen...
Op maandag 20 januari 2003 11:40 schreef Stitch het volgende:[..]
jajaja
wanneer is de volgende auditieronde en wat moet je dan doen?
Hoort dit topic trouwens niet beter in de sectie "Muziek"?
quote:Veel succes!!!!
Op woensdag 19 maart 2003 18:27 schreef Patch het volgende:
morgen grote auditie !
quote:Ben je er doorheen?
Op donderdag 20 maart 2003 08:19 schreef Patch het volgende:
dank je dank je
voor de mensen die willen duimen: Tussen 12:00u en 16:00u
hartstikke bedankt alvast
quote:eind mei laatste fase.
Op zondag 27 april 2003 10:24 schreef mamamiep het volgende:
Daar was ik ook wel benieuwd naar Patch. Ben je erdoor heen?
quote:Alleen trekt hij mensen: Carlo Boshard klinkt toch beter dan Patch van Fok!
Op vrijdag 17 januari 2003 12:28 schreef Patch het volgende:
Zazu
Laat hem maar lekker Life & Cooking en Cash & Carlo doen...
Succes hoor!
quote:Ik strijd niet tegen Carlo...
Op maandag 2 juni 2003 23:35 schreef SunChaser het volgende:[..]
Alleen trekt hij mensen: Carlo Boshard klinkt toch beter dan Patch van Fok!
Succes hoor!
quote:klopt
Op woensdag 11 juni 2003 13:38 schreef Xilantof het volgende:
ik ken iemand die in de musical "sound of music" speelt.
en die persoon vertelde mij dat de sound of music in september/oktober in het circus theater gaat spelen......
En welke rol heb je eigenlijk auditie voor gedaan?
Robby Kensmil (voormalig pizzakoerier) = Simba
rest van de cast wordt de rest van de week bekend gemaakt.
Spannend...
Patch; wanneer is de premiere?? Wil daar eigenlijk wel kaartjes voor, maar dat zal wel stervens duur zijn!
quote:De premiere is op 4 april, maar de voorstelling is al te zien vanaf 19 maart. En de prijzen:
Op dinsdag 30 september 2003 12:17 schreef Krypt het volgende:
Dan heb je duidelijk geen scene's gezien uit de optredes in Duitsland... en vooral hoe je kostuurms eruit zien.. Het lijkt me geweldig..Patch; wanneer is de premiere?? Wil daar eigenlijk wel kaartjes voor, maar dat zal wel stervens duur zijn!
1e rang: 79 euro
2e rang: 74 euro
3e rang: 64 euro
4e rang: 44 euro
5e rang: 29 euro
En David en Yuli?? Op die site staat dat de cast nog niet bekend is...
quote:ik mag niks zeggen...
Op dinsdag 30 september 2003 12:28 schreef Christine het volgende:
Patch, mag je nou meedoen of nietEn David en Yuli?? Op die site staat dat de cast nog niet bekend is...
Ik zal mijn nieuwsgierigheid bedwingen, je zult het vast zelf wel vertellen zodra het mag
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:17 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me zo ontzettend mooi...
Lion King is al jaren mijn Disney der Disney's
Ik werk dus tegenwoordig in het Circustheater, waar hij dus gaat spelen
helaas niet in dienst van het theater zelf, dus de show mag ik niet gratis bijwonen als zaalwacht...
* Faithy werkt slechts in de catering
In tegenstelling tot eerdere berichten heeft Robby Kensmil de rol van Simba om persoonlijke redenen terug gegeven. Op dit moment wordt er in de Lion King school hard gewerkt aan twee kandidaten die een intensief opleidingstraject gaan volgen voor deze rol. Begin december zal de definitieve keuze vallen voor een van de acteurs.
Er is door Julie Taymor bewust gekozen om de acteur met zijn gezicht te laten werken. De pop is namelijk een verlengstuk van de emotie die op dat moment gevoeld wordt zegt Marcel Jonker (Pumbaa). Het is dan zonde om een acteur te verbergen achter een pop want dan moet je geen acteurs nemen maar een Muppet Show doen.
Een gedeelte van de Nederlandse Cast:
Rafiki:
Mufasa: Kenneth Herdigein
Sarabi: Joanne Westmaas
Zazu (de vogel): Laus Steenbeeke
Scar (Simba's oom, broer van Mufasa): Hein van der Heiden
Young Simba: elke week een ander natuurlijk
Young Nala: " " "
Shenzi (hyena): Peggy Sandaal
Banzai (hyena): Jerrel Houtsnee
Ed (hyena):
Timon:
Pumbaa (zwijn): Marcel Jonker
Simba: is begin december bekend
Nala: Carolina Dijkhuizen
Ensemble:
Desi van Kessel (zangensemble)
Conchita Zandbergen
Swings:
Robin van den Akker
Chris Tanamal
Understudies:
Rafiki:
Mufasa:
Sarabi:
Zazu:
Scar: Jeroen Phaff
Young Simba:
Young Nala:
Shenzi:
Banzai: Chris Tanamal
Ed:
Timon: Iemand van FOK!
Pumbaa:
Simba: Robin van den Akker
Nala: Desi van Kessel
quote:Gefeliciteerd!!!!
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:14 schreef Patch het volgende:
Timon:Iemand van FOK!
Gaaf zeg, en het klinkt ook als een goede cast.
Wanneer beginnen de repetities?
quote:Er van uitgaande dat jij dat bent: Gefeliciteerd! Super dat je de understudy geworden bent van Timon.
Op vrijdag 10 oktober 2003 13:14 schreef Patch het volgende:
Timon:Iemand van FOK!
Voor 20 maart heb ik kaartjes Nu al zin in...
edit: 2 letters vergeten vergeten
D'r worden in dit topic zoveel Lion King links genoemd daar mocht de correcte ook wel tussen staan...
Eerste rang (en ik ga niet anders als eerste rang) kost gvd ¤79,--
Ik ben wat gewend maar 79 euro is toch wel erg veel.
Kijk ik ga toch wel maar met zulke prijzen zullen mensen met wie het wat minder gaat toch maar een keertje xtra naar de bios gaan denk ik zo....
Maar goed. Patch, gefeliciteerd man! Echt heel erg leuk!
Heeft Ed in de musical ook geen woord tekst? Nou ja, je krijgt in elk geval wel de lachers op je hand
quote:Bron: mediawatchers
Er is leven na het verliezen van Staracademy, Idols en het Belgische Idool. Etiënne won ze alledrie niet, maar krijgt wel de hoofdrol in The Lion King.Verleden
Eindelijk heeft de Nederlandse versie van de succesvolle musical The Lion King zijn hoofdrolspeler. De cast was al grotendeels bekend, maar de zoektocht naar Simba leverde problemen op. Aanvankelijk werd Robby Kensmil voor de lead aangenomen, maar die trok zich onder mysterieuze omstandigheden ineens terug. Geruchten gingen dat Robby ietwat onfrisse dingen uit zijn verleden had verzwegen, maar volgens Joop van den Ende's Stageholding trok hij zich terug wegens persoonlijke omstandigheden.Idols
Er moest als een dolle gezocht worden naar een nieuwe hoofdrolspeler en die is nu eindelijk gevonden. Etiënne Poeder zal Simba gaan spelen. De 26-jarige Etiënne werd als eerste bekend door het geflopte programma Staracademy. Etiënne gaf niet op, want hij deed een jaar later ook mee aan Idols, waar hij het tot de laatste 30 schopte. Ook toen bleef Etiënne volharden, want een tijdje later dook hij op in het Belgische Idool. Helaas werd ook dit niet zijn grote doorbraak, maar misschien dat hij eindelijk succes oogst als Simba.RTL
Simba is dus ook bekend nu
hmjah.. en met mn blond haar blauwe ogen kom ik niet ver natuurlijk
quote:Heb alleen de laatste 40 minuten gezien, en dus gemist. Wat was er allemaal over te zien?
Op zondag 4 januari 2004 17:10 schreef Patch het volgende:
Zodadelijk bij Life and Cooking
In life and cooking gingen 2 hoofdrolspelers een liedje zingen en ze hielden een kort interview met de 2 hoofdrolspelers. Ook lieten ze wat fragementen uit hamburg zien en de auditie van de 2hoofdrolspelers.
4 April is de Premiere!
quote:ehm...
Op zondag 4 januari 2004 18:13 schreef mamamiep het volgende:[..]
Heb alleen de laatste 40 minuten gezien, en dus gemist. Wat was er allemaal over te zien?
quote:?
Op maandag 5 januari 2004 08:47 schreef bibi het volgende:
Ik heb kaartjes voor 10 aprilEn een heel "mooi" lion king horloge erbij gekregen.
quote:Van Joop van de Ende
Op maandag 5 januari 2004 12:24 schreef Patch het volgende:[..]
?
Welke actie is dat?
Mijn schoonmoeder kreeg een brief dat ze als ze nu kaartjes bestelde ze er een limted horloge bij kreeg, brief was van joop van de ende producties volgens mij.
Op zich mis je niets aan het horloge, maar het is wel grappig dat het limeted is.
quote:En heb je het nog gevraagd?
Op maandag 5 januari 2004 13:13 schreef Patch het volgende:
Vreemd, die actie zegt me niks.
Zal vanmiddag eens navragen.
quote:Ik dacht dat het al 7 uur was, dus ik heb juist de eerste 40 minuten gezien
Op maandag 5 januari 2004 12:24 schreef Patch het volgende:[..]
ehm...
Het was juist in de laatste 40 minuten te zien....
"Ik heb gekozen voor De Postbank, De Musical"
"De Musical; Dat is de kracht van de Postbank!"
Ik ben gister geweest en tsja wat zal ik er van zeggen. Er waren leuke momenten, vooral de kostuums enz en wat leuke grapjes. Maar om eerlijk te zijn vond ik het tegenvallen. De manelijke zangers zongen best wel slecht/vals. Ik had er misschien er teveel van verwacht na die hype de afgelopen anderhalf jaar. wat ik namelijk had bij Aida en Mamma Mia was dat toen het afgelopen was we al weer aan het bedenken waren wanneer we weer zouden gaan, zo leuk vonden we het. Maar dat hadden we hier helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2004 01:09 schreef Nokia3310 het volgende:
The Lion King is een erg mooie musical om te zien. Qua verhaal en muziek is het niet echt boeiend maar qua decors en kostuums echt geweldig! Ik heb de show een jaar of 3 geleden in Londen gezien, was echt zwaar onder de indruk. Met name de openingsscene, kippenvel! Maar het is niet een musical die ik vaker zou willen zien, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Miss Saigon, Les Miserables en Aida (alledrie tien keer gezien). Misschien dat ik the Lion King nog een keer in Nederland ga kijken maar niet meer dan dat. Het verrassingseffect is er namelijk al vanaf en afgezien van de decors en kostuums is er niet echt veel aan...
quote:
De Lion King is absoluut de beste productie die momenteel in de Nederlandse theaters te zien is. Toch is het niet de productie geworden die alle vorige heeft overtroffen. Het decor voelt soms "erg Disney" aan en de muziek is zonder de Afrikaanse invloeden weinig creatief. Ook van het verhaal zul je niet snel warmlopen, maar toch zijn dit punten waar je je niet aan moet storen. Ook al zijn er nogal wat clichés ze zijn wel tot in de punten verzorgd. Bovendien zouden complexe muzikale arrangementen of een diepgaand verhaal de aandacht teveel afleiden van het visuele aspekt. Hierdoor wordt een avond in het Circustheater er absoluut een die je niet meer zult vergeten.
Bron
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben jammer genoeg nooit naar The Lion King geweest![]()
Maar het lijkt mij wel mooi.![]()
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Jawel dat weet ik welFlink balen hé
![]()
Toen ik ging zat ik ook aan de zijkant, beetje jammer, maar ik vond het nog steeds geweldigquote:
Kon je wel goed zien daar aan de zijkant ?quote:
Manlief houd niet van musical'squote:Op vrijdag 4 november 2005 15:29 schreef Gia het volgende:
Haaibaaike, je kan er nog steeds naartoe. Volgens mij is het nu niet eens meer zo duur.
Ik wil ook nog.... Wat zijn de beste plekken als je kijkt naar prijskwaliteit?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef killko het volgende:
Je MOET! Ik ben deze week geweest (Overijssel) en wil iedereen aanraden (waar dan ook vandaan) te gaan voor datie stopt (zo, ff topic omhoog geschopt)
Ik ben in Scheveningen geweest en kan het zeer aanraden, eerst wat eten+drinken en dan de musical, heerlijk avondje uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wil ook nog.... Wat zijn de beste plekken als je kijkt naar prijskwaliteit?
Ehm niet echt, je kan een voorkeur opgeven, maar wij zaten 2e rang en dan verschilt het niet echt waar je zit. Wij gaven als voorkeur op dat we het midden wilde, en dat kon prima!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:16 schreef BMH het volgende:
Is het niet mogelijk om een plaats uit te zoeken? Of word je gewoon aan je lot overgelaten na het kiezen van een rang?
Lion King komt alleen in Sheveningenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben in Scheveningen geweest en kan het zeer aanraden, eerst wat eten+drinken en dan de musical, heerlijk avondje uit![]()
Alle dat kon ik niet wetenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lion King komt alleen in Sheveningen![]()
Ik weet natuurlijk niet wat voor iemand jij bent en wat je trekt, maar het is echt ontzettend mooi en indrukwekkend om te zien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:42 schreef Troel het volgende:
Nou, mijn schoonouders hebben kaartjes geregeld voor het hele "gezin" dus ik mag er binnenkort heen.
Ik kan toch niet zeggen dat ik me er echt op verheug ofzo.
Zow dat zou ik wel graag naar toe willen naar de'' Lion King''quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:42 schreef Troel het volgende:
Nou, mijn schoonouders hebben kaartjes geregeld voor het hele "gezin" dus ik mag er binnenkort heen.
Ik kan toch niet zeggen dat ik me er echt op verheug ofzo.
Nou, ik ben op zich wel gek van musicals, maar de film enzo trekt me ook absoluut nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat voor iemand jij bent en wat je trekt, maar het is echt ontzettend mooi en indrukwekkend om te zien.![]()
Het is geen film, en ook niet zo kinderlijk als de film, vind ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik ben op zich wel gek van musicals, maar de film enzo trekt me ook absoluut niet
Nee, het schijnt meer topsport te zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is geen film, en ook niet zo kinderlijk als de film, vind ik.
wel mooi, ik heb het op TV gezien bij Boulevard, lijkt mij mooi om erbij te zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, het schijnt meer topsport te zijn
Je kan de musical-versie ook absoluut niet vergelijken met de film-versie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik ben op zich wel gek van musicals, maar de film enzo trekt me ook absoluut niet
De film is ook erg goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:22 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Je kan de musical-versie ook absoluut niet vergelijken met de film-versie.
Musical is echt, echt, echt geweldig!
Die openingsact!!!
Dat vooraan zitten is ook niet alles hoor, wij zaten eerste rij, maar wij konden niet zien wat er laag op het podium gebeurde .... Ik zou zo nog een keer zijn, maar dan wel plaatsen die verder naar achter zittenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zow dat zou ik wel graag naar toe willen naar de'' Lion King''
Maar ik vind de kaartjes duurHet duurste kost 79 euro
Maar dan zit je wel vooraan.
Ik wens je veel plezier hoor bij de '' Lion King''
Wij zaten 2e rang, dat is sowieso recht ervoor. Normaal is zo'n kaartje 79 euro dacht ik, maar we hadden korting van de Libelle. Maar zoals eerder gezegd: niet op de prijs letten, dit is echt mooi! (terwijl ik normaal nog best nuchter ben over iets als een film ofzo).quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:16 schreef BMH het volgende:
Is het niet mogelijk om een plaats uit te zoeken? Of word je gewoon aan je lot overgelaten na het kiezen van een rang?
Wow, Veel plezier morgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef BMH het volgende:
Ik ga morgen. 1e rang rij 5. Hopelijk is het niet te dichtbij.. Whatever
Lijkt me mooi om in die eerste banken te zitten. Vast niet te dichtbij hoor! Anders wil ik welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef BMH het volgende:
Ik ga morgen. 1e rang rij 5. Hopelijk is het niet te dichtbij.. Whatever
Kun je de kaarten komen halen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef killko het volgende:
[..]
Lijkt me mooi om in die eerste banken te zitten. Vast niet te dichtbij hoor! Anders wil ik wel![]()
ik heb het gevoel dat je dat niet gaat halen, want er is vast ook nog een flinke pauze. Beetje musical duurt toch al anderhalf uur.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:11 schreef BMH het volgende:
Vraag: Om 20:00 begint de voorstelling. Om 22:38 gaat de laatste tram naar het station & dan kan ik de laatste trein halen. Hoelang duurt de voorstelling?
Kep 2.5 uur de tijd. Het lijkt me zo onlogisch als de laatste tram om 22:38 dicht bij het theater aankomt en de voorstelling dan nog niet afgelopen is.. Je zou denken dat het theater gedacht heeft aan het openbaar vervoer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:15 schreef Troel het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat je dat niet gaat halen, want er is vast ook nog een flinke pauze. Beetje musical duurt toch al anderhalf uur.
Toen ik erheen was, was de voorstelling ongeveer om 22:30 afgelopen. Kan net dan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Kep 2.5 uur de tijd. Het lijkt me zo onlogisch als de laatste tram om 22:38 dicht bij het theater aankomt en de voorstelling dan nog niet afgelopen is.. Je zou denken dat het theater gedacht heeft aan het openbaar vervoer.
Ik gok dus op het laatste.
Helemaal mee eens. Waar zat jij btw? Ik zat op de 3e rang, wat enigszins vervelend was omdat ik schuin op het podium keek en dus niet alles kon zien (het meeste wel gelukkig). Ik geloof dat 2e rang het beste is omdat je dan achterin de zaal zit (hoog) zodat je maximaal zicht hebt (1e rang is geloof ik vooraan, niet optimaal imho).quote:Op zondag 19 maart 2006 02:38 schreef BMH het volgende:
De voorstelling duurde tot 22:55 bij mij. Dit betekende dat ik 2 minuten te laat kwam voor de Tram waardoor ik 10 min te laat kwam voor de laatste trein.
Ontopic: Het was geweldig! Het podium/decor verdient een dubbel applaus, dat ding is geweldig. Helaas was de zang niet altijd goed te horen (soms te zacht, soms puur lawaai dankzij de boxen). Nog een klein puntje: Het einde van de musical is net zo afgezaagd als het einde van de animatiefilm. Al met al is het een geweldig stuk entertainment.
Ik zat 1e rang rechts van het midden (dus niet het gedeelte dat bij het podium zit). Ik kon nog net zien wie er aan het praten wasquote:Op zondag 19 maart 2006 10:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Waar zat jij btw? Ik zat op de 3e rang, wat enigszins vervelend was omdat ik schuin op het podium keek en dus niet alles kon zien (het meeste wel gelukkig). Ik geloof dat 2e rang het beste is omdat je dan achterin de zaal zit (hoog) zodat je maximaal zicht hebt (1e rang is geloof ik vooraan, niet optimaal imho).
Ook erg mooi vond ik overigens de twee percussiemensen aan de zijkant van het podium.
Maare, hoe ben jij thuis gekomen?
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:41 schreef Troel het volgende:
Ik vond hem dus zwaar tegenvallen
De helft van de teksten was niet te verstaan, ondanks dat we op een goede plek zaten. Het zingen enzo was wel knap, maar het deed me gewoon echt niets.
Mooi, nu voel ik me helemaal absoluut niet schuldig dat ik 'm nog niet gezien heb. Dan heb ik veel meer zin (en interesse) in Jesus Christ Superstar over een paar weken, en volgend seizoen Chess, Cats en My Fair Lady.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:41 schreef Troel het volgende:
Ik vond hem dus zwaar tegenvallen
De helft van de teksten was niet te verstaan, ondanks dat we op een goede plek zaten. Het zingen enzo was wel knap, maar het deed me gewoon echt niets.
Daar wilde ik dus liever heen, maar dat wilde de rest van de familie weer nietquote:Op maandag 10 april 2006 08:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mooi, nu voel ik me helemaal absoluut niet schuldig dat ik 'm nog niet gezien heb. Dan heb ik veel meer zin (en interesse) in Jesus Christ Superstar over een paar weken, en volgend seizoen Chess, Cats en My Fair Lady.
Cabaret was erg goed! Echt een aanrader.quote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar wilde ik dus liever heen, maar dat wilde de rest van de familie weer niet
Ik had aangegeven JCC of Cabaret, maarja...
Ja, doe eens lief zegquote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Cabaret was erg goed! Echt een aanrader.
Het is wel knap om die klanken zo na te bootsen dat het echt Afrikaans klinkt, maar de helft van de Nederlandse tekst was door die oergeluiden niet te verstaan.quote:Op maandag 10 april 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de zang erg indrukwekkend. Die klanken, dat Afrikaansige. Maar ja, ik ben geen expert natuurlijk..
Daar had ik eerlijk gezegd geen last van. Maar sowieso halen de spelers in Lion King het niet bij de andere beroemde Nederlandse musicalsterren IMHO.quote:Op maandag 10 april 2006 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is wel knap om die klanken zo na te bootsen dat het echt Afrikaans klinkt, maar de helft van de Nederlandse tekst was door die oergeluiden niet te verstaan.
Dat scheelt wellicht jaquote:Op maandag 10 april 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien was ik ook zo onder de indruk van the Lion King, omdat het mijn eerste grootse musical is die ik gezien heb. Voor de rest heb ik alleen basisschool groep 8 musicals gezien.
Nou, Danny de Munk is niet de minste. Ook niet de beste imho, maar toch.quote:Op maandag 10 april 2006 16:12 schreef LedZep het volgende:
[..]
Daar had ik eerlijk gezegd geen last van. Maar sowieso halen de spelers in Lion King het niet bij de andere beroemde Nederlandse musicalsterren IMHO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |