hmjah.. en met mn blond haar blauwe ogen kom ik niet ver natuurlijk
quote:Heb alleen de laatste 40 minuten gezien, en dus gemist. Wat was er allemaal over te zien?
Op zondag 4 januari 2004 17:10 schreef Patch het volgende:
Zodadelijk bij Life and Cooking
In life and cooking gingen 2 hoofdrolspelers een liedje zingen en ze hielden een kort interview met de 2 hoofdrolspelers. Ook lieten ze wat fragementen uit hamburg zien en de auditie van de 2hoofdrolspelers.
4 April is de Premiere!
quote:ehm...
Op zondag 4 januari 2004 18:13 schreef mamamiep het volgende:[..]
Heb alleen de laatste 40 minuten gezien, en dus gemist. Wat was er allemaal over te zien?
quote:?
Op maandag 5 januari 2004 08:47 schreef bibi het volgende:
Ik heb kaartjes voor 10 aprilEn een heel "mooi" lion king horloge erbij gekregen.
quote:Van Joop van de Ende
Op maandag 5 januari 2004 12:24 schreef Patch het volgende:[..]
?
Welke actie is dat?
Mijn schoonmoeder kreeg een brief dat ze als ze nu kaartjes bestelde ze er een limted horloge bij kreeg, brief was van joop van de ende producties volgens mij.
Op zich mis je niets aan het horloge, maar het is wel grappig dat het limeted is.
quote:En heb je het nog gevraagd?
Op maandag 5 januari 2004 13:13 schreef Patch het volgende:
Vreemd, die actie zegt me niks.
Zal vanmiddag eens navragen.
quote:Ik dacht dat het al 7 uur was, dus ik heb juist de eerste 40 minuten gezien
Op maandag 5 januari 2004 12:24 schreef Patch het volgende:[..]
ehm...
Het was juist in de laatste 40 minuten te zien....

"Ik heb gekozen voor De Postbank, De Musical"
"De Musical; Dat is de kracht van de Postbank!"
Ik ben gister geweest en tsja wat zal ik er van zeggen. Er waren leuke momenten, vooral de kostuums enz en wat leuke grapjes. Maar om eerlijk te zijn vond ik het tegenvallen. De manelijke zangers zongen best wel slecht/vals. Ik had er misschien er teveel van verwacht na die hype de afgelopen anderhalf jaar. wat ik namelijk had bij Aida en Mamma Mia was dat toen het afgelopen was we al weer aan het bedenken waren wanneer we weer zouden gaan, zo leuk vonden we het. Maar dat hadden we hier helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2004 01:09 schreef Nokia3310 het volgende:
The Lion King is een erg mooie musical om te zien. Qua verhaal en muziek is het niet echt boeiend maar qua decors en kostuums echt geweldig! Ik heb de show een jaar of 3 geleden in Londen gezien, was echt zwaar onder de indruk. Met name de openingsscene, kippenvel! Maar het is niet een musical die ik vaker zou willen zien, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Miss Saigon, Les Miserables en Aida (alledrie tien keer gezien). Misschien dat ik the Lion King nog een keer in Nederland ga kijken maar niet meer dan dat. Het verrassingseffect is er namelijk al vanaf en afgezien van de decors en kostuums is er niet echt veel aan...
quote:
De Lion King is absoluut de beste productie die momenteel in de Nederlandse theaters te zien is. Toch is het niet de productie geworden die alle vorige heeft overtroffen. Het decor voelt soms "erg Disney" aan en de muziek is zonder de Afrikaanse invloeden weinig creatief. Ook van het verhaal zul je niet snel warmlopen, maar toch zijn dit punten waar je je niet aan moet storen. Ook al zijn er nogal wat clichés ze zijn wel tot in de punten verzorgd. Bovendien zouden complexe muzikale arrangementen of een diepgaand verhaal de aandacht teveel afleiden van het visuele aspekt. Hierdoor wordt een avond in het Circustheater er absoluut een die je niet meer zult vergeten.
Bron
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben jammer genoeg nooit naar The Lion King geweest![]()
Maar het lijkt mij wel mooi.![]()
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Jawel dat weet ik welFlink balen hé
![]()
Toen ik ging zat ik ook aan de zijkant, beetje jammer, maar ik vond het nog steeds geweldigquote:
Kon je wel goed zien daar aan de zijkant ?quote:
Manlief houd niet van musical'squote:Op vrijdag 4 november 2005 15:29 schreef Gia het volgende:
Haaibaaike, je kan er nog steeds naartoe. Volgens mij is het nu niet eens meer zo duur.
Ik wil ook nog.... Wat zijn de beste plekken als je kijkt naar prijskwaliteit?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef killko het volgende:
Je MOET! Ik ben deze week geweest (Overijssel) en wil iedereen aanraden (waar dan ook vandaan) te gaan voor datie stopt (zo, ff topic omhoog geschopt)
Ik ben in Scheveningen geweest en kan het zeer aanraden, eerst wat eten+drinken en dan de musical, heerlijk avondje uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wil ook nog.... Wat zijn de beste plekken als je kijkt naar prijskwaliteit?
Ehm niet echt, je kan een voorkeur opgeven, maar wij zaten 2e rang en dan verschilt het niet echt waar je zit. Wij gaven als voorkeur op dat we het midden wilde, en dat kon prima!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:16 schreef BMH het volgende:
Is het niet mogelijk om een plaats uit te zoeken? Of word je gewoon aan je lot overgelaten na het kiezen van een rang?
Lion King komt alleen in Sheveningenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben in Scheveningen geweest en kan het zeer aanraden, eerst wat eten+drinken en dan de musical, heerlijk avondje uit![]()
Alle dat kon ik niet wetenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lion King komt alleen in Sheveningen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |