Zow dat zou ik wel graag naar toe willen naar de'' Lion King''quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:42 schreef Troel het volgende:
Nou, mijn schoonouders hebben kaartjes geregeld voor het hele "gezin" dus ik mag er binnenkort heen.
Ik kan toch niet zeggen dat ik me er echt op verheug ofzo.
Nou, ik ben op zich wel gek van musicals, maar de film enzo trekt me ook absoluut nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat voor iemand jij bent en wat je trekt, maar het is echt ontzettend mooi en indrukwekkend om te zien.![]()
Het is geen film, en ook niet zo kinderlijk als de film, vind ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik ben op zich wel gek van musicals, maar de film enzo trekt me ook absoluut niet
Nee, het schijnt meer topsport te zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is geen film, en ook niet zo kinderlijk als de film, vind ik.
wel mooi, ik heb het op TV gezien bij Boulevard, lijkt mij mooi om erbij te zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, het schijnt meer topsport te zijn
Je kan de musical-versie ook absoluut niet vergelijken met de film-versie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik ben op zich wel gek van musicals, maar de film enzo trekt me ook absoluut niet
De film is ook erg goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:22 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Je kan de musical-versie ook absoluut niet vergelijken met de film-versie.
Musical is echt, echt, echt geweldig!
Die openingsact!!!
Dat vooraan zitten is ook niet alles hoor, wij zaten eerste rij, maar wij konden niet zien wat er laag op het podium gebeurde .... Ik zou zo nog een keer zijn, maar dan wel plaatsen die verder naar achter zittenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zow dat zou ik wel graag naar toe willen naar de'' Lion King''
Maar ik vind de kaartjes duurHet duurste kost 79 euro
Maar dan zit je wel vooraan.
Ik wens je veel plezier hoor bij de '' Lion King''
Wij zaten 2e rang, dat is sowieso recht ervoor. Normaal is zo'n kaartje 79 euro dacht ik, maar we hadden korting van de Libelle. Maar zoals eerder gezegd: niet op de prijs letten, dit is echt mooi! (terwijl ik normaal nog best nuchter ben over iets als een film ofzo).quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:16 schreef BMH het volgende:
Is het niet mogelijk om een plaats uit te zoeken? Of word je gewoon aan je lot overgelaten na het kiezen van een rang?
Wow, Veel plezier morgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef BMH het volgende:
Ik ga morgen. 1e rang rij 5. Hopelijk is het niet te dichtbij.. Whatever
Lijkt me mooi om in die eerste banken te zitten. Vast niet te dichtbij hoor! Anders wil ik welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:45 schreef BMH het volgende:
Ik ga morgen. 1e rang rij 5. Hopelijk is het niet te dichtbij.. Whatever
Kun je de kaarten komen halen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef killko het volgende:
[..]
Lijkt me mooi om in die eerste banken te zitten. Vast niet te dichtbij hoor! Anders wil ik wel![]()
ik heb het gevoel dat je dat niet gaat halen, want er is vast ook nog een flinke pauze. Beetje musical duurt toch al anderhalf uur.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:11 schreef BMH het volgende:
Vraag: Om 20:00 begint de voorstelling. Om 22:38 gaat de laatste tram naar het station & dan kan ik de laatste trein halen. Hoelang duurt de voorstelling?
Kep 2.5 uur de tijd. Het lijkt me zo onlogisch als de laatste tram om 22:38 dicht bij het theater aankomt en de voorstelling dan nog niet afgelopen is.. Je zou denken dat het theater gedacht heeft aan het openbaar vervoer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:15 schreef Troel het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat je dat niet gaat halen, want er is vast ook nog een flinke pauze. Beetje musical duurt toch al anderhalf uur.
Toen ik erheen was, was de voorstelling ongeveer om 22:30 afgelopen. Kan net dan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Kep 2.5 uur de tijd. Het lijkt me zo onlogisch als de laatste tram om 22:38 dicht bij het theater aankomt en de voorstelling dan nog niet afgelopen is.. Je zou denken dat het theater gedacht heeft aan het openbaar vervoer.
Ik gok dus op het laatste.
Helemaal mee eens. Waar zat jij btw? Ik zat op de 3e rang, wat enigszins vervelend was omdat ik schuin op het podium keek en dus niet alles kon zien (het meeste wel gelukkig). Ik geloof dat 2e rang het beste is omdat je dan achterin de zaal zit (hoog) zodat je maximaal zicht hebt (1e rang is geloof ik vooraan, niet optimaal imho).quote:Op zondag 19 maart 2006 02:38 schreef BMH het volgende:
De voorstelling duurde tot 22:55 bij mij. Dit betekende dat ik 2 minuten te laat kwam voor de Tram waardoor ik 10 min te laat kwam voor de laatste trein.
Ontopic: Het was geweldig! Het podium/decor verdient een dubbel applaus, dat ding is geweldig. Helaas was de zang niet altijd goed te horen (soms te zacht, soms puur lawaai dankzij de boxen). Nog een klein puntje: Het einde van de musical is net zo afgezaagd als het einde van de animatiefilm. Al met al is het een geweldig stuk entertainment.
Ik zat 1e rang rechts van het midden (dus niet het gedeelte dat bij het podium zit). Ik kon nog net zien wie er aan het praten wasquote:Op zondag 19 maart 2006 10:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Waar zat jij btw? Ik zat op de 3e rang, wat enigszins vervelend was omdat ik schuin op het podium keek en dus niet alles kon zien (het meeste wel gelukkig). Ik geloof dat 2e rang het beste is omdat je dan achterin de zaal zit (hoog) zodat je maximaal zicht hebt (1e rang is geloof ik vooraan, niet optimaal imho).
Ook erg mooi vond ik overigens de twee percussiemensen aan de zijkant van het podium.
Maare, hoe ben jij thuis gekomen?
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:41 schreef Troel het volgende:
Ik vond hem dus zwaar tegenvallen
De helft van de teksten was niet te verstaan, ondanks dat we op een goede plek zaten. Het zingen enzo was wel knap, maar het deed me gewoon echt niets.
Mooi, nu voel ik me helemaal absoluut niet schuldig dat ik 'm nog niet gezien heb. Dan heb ik veel meer zin (en interesse) in Jesus Christ Superstar over een paar weken, en volgend seizoen Chess, Cats en My Fair Lady.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:41 schreef Troel het volgende:
Ik vond hem dus zwaar tegenvallen
De helft van de teksten was niet te verstaan, ondanks dat we op een goede plek zaten. Het zingen enzo was wel knap, maar het deed me gewoon echt niets.
Daar wilde ik dus liever heen, maar dat wilde de rest van de familie weer nietquote:Op maandag 10 april 2006 08:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mooi, nu voel ik me helemaal absoluut niet schuldig dat ik 'm nog niet gezien heb. Dan heb ik veel meer zin (en interesse) in Jesus Christ Superstar over een paar weken, en volgend seizoen Chess, Cats en My Fair Lady.
Cabaret was erg goed! Echt een aanrader.quote:Op maandag 10 april 2006 15:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar wilde ik dus liever heen, maar dat wilde de rest van de familie weer niet
Ik had aangegeven JCC of Cabaret, maarja...
Ja, doe eens lief zegquote:Op maandag 10 april 2006 16:04 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Cabaret was erg goed! Echt een aanrader.
Het is wel knap om die klanken zo na te bootsen dat het echt Afrikaans klinkt, maar de helft van de Nederlandse tekst was door die oergeluiden niet te verstaan.quote:Op maandag 10 april 2006 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de zang erg indrukwekkend. Die klanken, dat Afrikaansige. Maar ja, ik ben geen expert natuurlijk..
Daar had ik eerlijk gezegd geen last van. Maar sowieso halen de spelers in Lion King het niet bij de andere beroemde Nederlandse musicalsterren IMHO.quote:Op maandag 10 april 2006 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is wel knap om die klanken zo na te bootsen dat het echt Afrikaans klinkt, maar de helft van de Nederlandse tekst was door die oergeluiden niet te verstaan.
Dat scheelt wellicht jaquote:Op maandag 10 april 2006 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien was ik ook zo onder de indruk van the Lion King, omdat het mijn eerste grootse musical is die ik gezien heb. Voor de rest heb ik alleen basisschool groep 8 musicals gezien.
Nou, Danny de Munk is niet de minste. Ook niet de beste imho, maar toch.quote:Op maandag 10 april 2006 16:12 schreef LedZep het volgende:
[..]
Daar had ik eerlijk gezegd geen last van. Maar sowieso halen de spelers in Lion King het niet bij de andere beroemde Nederlandse musicalsterren IMHO.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |