Ah ja natuurlijk! Had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Werkloosheid gaat dik oplopen, dan gaat best een club mensen minder kinderopvang afnemen
Ja ze doen hun best eens haha!quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Wow ik ben positief verrast. Gisteren de definitieve 2019 ontvangen![]()
Ze hebben daar echt een flinke slag geslagen in het weg werken van de achterstanden lijkt het wel.
En ik hoor om me heen dat mensen toch thuis moeten werken en dan de bso maar opzeggen of dat ze er nu achter komen dat hun kind ook best even alleen thuis kan zijn. Gaat vast ook helpen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:10 schreef Aure het volgende:
Ik begreep dat ze weer een dip verwachten (hier in de regio iig) en dat de wachtlijsten dus een stuk korter worden of zelfs verdwijnen. Ik kan mij er niks bij voorstellen dus ben benieuwd
Al eens een gastouderopvang overwogen?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:11 schreef Gentianella het volgende:
Hoi hoi,
Ik was laatst bij een zwangere vriendin op bezoek en was enorm verrast hoe onzeker hun plek bij het gewenste kdv nog is, terwijl ze zich een jaar voor de gewenste aanvang datum hebben ingeschreven![]()
Nu ben ik (nog) niet zwanger, maar we willen wel ergens de komende 6 maanden beginnen zeg maar. Het kdv in de buurt die me het leukste lijkt, zegt een wachttijd te hebben van een jaar voor de babygroep, en je kan je überhaupt maar 2x per jaar inschrijven. Nu vraag ik me dus af of het gebruikelijk of überhaupt mogelijk is je al ergens in te schrijven voor je überhaupt zwanger bent? :p de volgende inschrijfmogelijkheid is in oktober. Ik weet niet of ik dan al zwanger ben... maar als het volgende moment pas een half jaar later is... (En ja, ook dan zou het kunnen dat ik nog steeds niet zwanger ben als het niet gaat zoals gewenst :’) maar als de wachttijd kennelijk een jaar is... )
Hier ook, maar ze vragen alleen om de jaaropgave en daar moet ik het aantal uren / bedrag van overnemen that’s it?quote:
Hier idem.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:34 schreef Nolita het volgende:
[..]
Hier ook, maar ze vragen alleen om de jaaropgave en daar moet ik het aantal uren / bedrag van overnemen that’s it?
Die informatie moeten ze toch gewoon in hun bezit hebben?
niet alle kdv's doen dat hequote:Op dinsdag 30 juni 2020 08:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zou je zeggen, hè? Onzinnig gedoe weer. Ze willen je jaaroverzicht en sturen een formulier mee waarin je dezelfde gegevens uit dat jaaroverzicht invult. Dat jaaroverzicht heeft het kindercentrum toch ook inzichtelijk gemaakt?
Ja wij ook weer!quote:
ze hebben het hier dus een keer ongevraagd 25k omlaag gedraaid halverwege het jaarquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:07 schreef Spockjuh_ het volgende:
dat dus inderdaad. verzamelinkomen zet ik altijd een fiks stuk hoger zodat ik zeker weet dat aan het einde van de periode niet ergens geld moet betalen.
Dat deden ze bij mij ook altijd. Elk jaar weer werd mijn inkomen minstens 8K lager gezet.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:10 schreef SQ het volgende:
[..]
ze hebben het hier dus een keer ongevraagd 25k omlaag gedraaid halverwege het jaar
Ben blij dat ik het op tijd zag, want was anders een fikse naheffing geworden
Het zijn geen bewuste naaiacties (op de toeslagaffaire na danquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:35 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh, goeie om te checken... denk je klaar te zijn met het gezeik, vinden ze wat nieuws om je te naaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |