Mag mini ToT al snoepjes? De tandeloze heks zou haar kinderen nooit snoep en chips geven. Totdat de heks uitgepuft van werk kwam en er niks anders dan chips te eten was...quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe ook weer een goed punt.Maar ik denk dat hij tegen die tijd ook nog wel steeds het zelfde wil eten/snoepen wat wij hebben!
Waar begint het mee? Onvoorwaardelijke liefde?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ja ik wilde altijd voor mijn 30e vader worden.
Ehhhhh niet echt gelukt!
Whaha!quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Mag mini ToT al snoepjes? De tandeloze heks zou haar kinderen nooit snoep en chips geven. Totdat de heks uitgepuft van werk kwam en er niks anders dan chips te eten was...
Ach voor sommigen begint het met een one night stand en driekwart jaar later staat er een chagrijnig wijf op de stop met een koter in de armen!quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:21 schreef RTR het volgende:
[..]
Waar begint het mee? Onvoorwaardelijke liefde?
Oh ik heb het altijd wel gewild, ook al wist ik dat het door mijn psychische problemen wel HEUL erg zwaar zou worden.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:22 schreef engine het volgende:
[..]boeit ook niet
Tot m'n 30e niet geweten of ik daar wel zin in had eigenlijk
Maarja toch wel.
Stokj is weer opquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Mag mini ToT al snoepjes? De tandeloze heks zou haar kinderen nooit snoep en chips geven. Totdat de heks uitgepuft van werk kwam en er niks anders dan chips te eten was...
Nee man, ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach voor sommigen begint het met een one night stand en driekwart jaar later staat er een chagrijnig wijf op de stop met een koter in de armen!
Maar ware liefde zou idd wel een fijn begin zijn natuurlijk!
Bij ons kwam hij een stukje eerder dan we eigenlijk in de planning hadden, maar eigenlijk was het wel beter zo; na je 40e merk je toch wel dat je wat minder energie hebt als voorheen, en dan nog een paar jaar wachten maakt het er niet beter op.quote:
vroeg opstaan is kut clubquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij ons kwam hij een stukje eerder dan we eigenlijk in de planning hadden, maar eigenlijk was het wel beter zo; na je 40e merk je toch wel dat je wat minder energie hebt als voorheen, en dan nog een paar jaar wachten maakt het er niet beter op.
Qua werk kwam het mevrouw ToT ook absoluut het beste uit zo. Haar huidige baan mag ze in verband met salmonella enzo niet uitvoeren als ze zwanger is, en ze draait ook niet bepaald prettige tijden ('s ochtends om 5 uur opstaan).
Hahahahaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:engine
WAAR IS DAT FEESTJE?
HIER IS DAT FEESTJE!!!!
Lang geleden dat we een nachtbagger haddenquote:
Ja. Wordt wel een succes he?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:38 schreef engine het volgende:
[..]
Lang geleden dat we een nachtbagger hadden
Ik ga promotenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Wordt wel een succes he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |