Maar niet "noodzakelijke" reizen? Dierentuinen, musea, theaters, bioscopen en sommige pretparken gaan allemaal weer open.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:54 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Als je een noodzakelijke reis moet maken dan mag je toch gewoon met de trein
Dat is lullig. Dan is er geen uitvlucht meerquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Scholen gaan een leenfiets ter beschikking stellen.
Bovendien is er altijd wel iemand in de omgeving of familie die zoiets kan organiseren. Ik wed dat iedereen graag meehelpt en wat geld geeft zodat ze een behoorlijke fiets kan kopen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is lullig. Dan is er geen uitvlucht meer
Ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:54 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Klopt ook niet joh. Vermijd drukke plekken is de regel nu.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:58 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Maar niet "noodzakelijke" reizen? Dierentuinen, musea, theaters, bioscopen en sommige pretparken gaan allemaal weer open.
Toen ik opgroeide had mijn moeder geen auto of kennissen met een auto. Wij waren echt afhankelijk van het OV. Het is niet noodzakelijk maar niet eerlijk als een grote groep mensen straks niet meer naar de bioscoop of dierentuin kan.
Voor de minima was er ooit een fietsenplan. Geen idee of dat er nu nog is. Maar mensen met een minimuminkomen konden dan via de gemeente een fiets krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bovendien is er altijd wel iemand in de omgeving of familie die zoiets kan organiseren. Ik wed dat iedereen graag meehelpt en wat geld geeft zodat ze een behoorlijke fiets kan kopen.
Daarom.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor de minima was er ooit een fietsenplan. Geen idee of dat er nu nog is. Maar mensen met een minimuminkomen konden dan via de gemeente een fiets krijgen.
Nou Michie_, je ziet hetquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
https://www.fietsen123.nl(...)n-fiets-kunt-betalen
Ah, daar komen de Internet Explorer gebruikers!quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef lighted het volgende:
1e besmetting in NL! Ergens in Brabant schijnt
Er is alleen geen "ze" :-p ,maar wel bedankt voor het meedenken!quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou Michie_, je ziet hetMooie regeling. Ze moet nog wel zelf trappen, maar dat is gezond.
Al mijn reizen zijn noodzakelijk, ook die naar het strand met de kinderenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:54 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ok en nu? Scholen dicht? Of gaan we elke lokale besmetting in het nieuws zien ?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:25 schreef Blueheeler het volgende:
https://www1.wdr.de/nachr(...)le-muenster-100.html
In Münster Duitsland zijn twee leraren en vier scholieren positief getest op Covid-19. 300 scholieren en leraren moeten worden getest en 27 leerlingen moeten uit voorzorg in quarantaine.
Liever niet. Zoals we elke lokale kanker of welke aandoening dan ook hier niet hoeven te lezen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:43 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ok en nu? Scholen dicht? Of gaan we elke lokale besmetting in het nieuws zien ?
Precies, in plaats van die verkapte "zie je wel school is gevaarlijk" en "kinderen hebben het ook" berichten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Liever niet. Zoals we elke lokale kanker of welke aandoening dan ook hier niet hoeven te lezen.
Het gaat de goede kant op. Laten we daar blij mee zijn.
Maar de manier waarop je er als land mee omgaat heeft alleen maar met politiek te maken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
Bovendien heeft deze ziekte niets te maken met welke politieke voorkeur iemand heeft. Die staat daar helemaal los van en laten we er ook geen politiek item van maken.
Alle lof dat ze de zorg kapot bezuinigd hebben hebben en de IC capaciteit het afgelopen decennium ingekrompen hebben in hun drang naar efficiëntie?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Geen fan van de VVD of Rutte, maar alle lof. Serieus.
Ik heb het over de aanpak nu van deze situatie. Het verleden zorgde voor: geen fan van de VVD of Rutte.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef Hamzoef het volgende:
Alle lof dat ze de zorg kapot bezuinigd hebben hebben en de IC capaciteit het afgelopen decennium ingekrompen hebben in hun drang naar efficiëntie?
Ik ben ook wel blij dat we een Rutte ipv een Trump hebben, maar lof voor de vvd gaat me wat ver.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het over de aanpak nu van deze situatie. Het verleden zorgde voor: geen fan van de VVD of Rutte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |