Ik neem het meequote:Op woensdag 20 mei 2020 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zie het tweede als een leerpunt
Elke korrel paneer op je bal heeft een God?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk inmiddels meer dan het hindoeisme
Je lijkt de tekstschrijver van Blöf welquote:
zoiets ja. ben de tel inmiddels wel kwijtquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Elke korrel paneer op je bal heeft een God?
Die heeft al zijn liedjes met drugs op geschreven ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je lijkt de tekstschrijver van Blöf wel
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:Danny iets om mee te nemen in de jaarlijkse beoordeling?
1 extra woord bij elke post erbijquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En, flink wat verbeterpunten meegekregen?
Ben minder gaan posten dat werd mij niet in dank af genomenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En, flink wat verbeterpunten meegekregen?
Ik las dit eerst verkeerd, ik las het al 'ik wil jou bergen' als in afvoeren zoals ze met kapotte auto's doen, maar je doelt natuurlijk gewoon op tietenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil jouw bergen
Disclaimer: dit is niet fout bedoeld
zo luguber las ik het niet eensquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las dit eerst verkeerd, ik las het al 'ik wil jou bergen' als in afvoeren zoals ze met kapotte auto's doen, maar je doelt natuurlijk gewoon op tieten
Niet?quote:
Nee, op het mooie landschap waar ze woontquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las dit eerst verkeerd, ik las het al 'ik wil jou bergen' als in afvoeren zoals ze met kapotte auto's doen, maar je doelt natuurlijk gewoon op tieten
Duhquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het mooie landschap, en het mooie landschap dat ze op borsthoogte heeftquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, op het mooie landschap waar ze woont
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het mooie landschap, en het mooie landschap dat ze op borsthoogte heeft
Zal ik dan wel van jou hebben geleerdquote:
Waarheid dit.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan had er niet 'jouw' gestaan maar 'jou'.
He, wat plat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het mooie landschap, en het mooie landschap dat ze op borsthoogte heeft
Ja maar jou/jouw wordt zo vaak verkeerd geschreven dat ik er overheen leesquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan had er niet 'jouw' gestaan maar 'jou'.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He, wat plat.
Disclaimer: ik doel niet op wat jij op borsthoogte hebt.
Niet door Buda.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jou/jouw wordt zo vaak verkeerd geschreven dat ik er overheen lees
Dat is wel fijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel handig, al die bands hebben volgend jaar blijkbaar amper wat gepland, dus alles schuift gewoon door op wellicht twee na. (En een daarvan boeit me al niet)
Nice!quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel handig, al die bands hebben volgend jaar blijkbaar amper wat gepland, dus alles schuift gewoon door op wellicht twee na. (En een daarvan boeit me al niet)
Netjes netjesquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
13:53
Het aantal gemelde sterfgevallen als gevolg van het coronavirus is gestegen met 33. Dat meldt het RIVM. Het totaal staat nu op 5748 dodelijke slachtoffers in Nederland. Het aantal meldingen van mensen die in het ziekenhuis opgenomen zijn of zijn geweest is toegenomen met 14. Een totaal van 11.627
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Nice!
Eens kijken welke dag Rammstein precies valt, misschien hotelletje bij regelen dan
Moet toch oppas vinden
@:miauw ?
Best netjes.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
13:53
Het aantal gemelde sterfgevallen als gevolg van het coronavirus is gestegen met 33. Dat meldt het RIVM. Het totaal staat nu op 5748 dodelijke slachtoffers in Nederland. Het aantal meldingen van mensen die in het ziekenhuis opgenomen zijn of zijn geweest is toegenomen met 14. Een totaal van 11.627
In de winter wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
is er nog s teeds zon tekort in de ict?
Hoera, net als eind jaren 90 weer opeens iedereen ICT consultant met een loon dat het kennisniveau niet waard is, precies wat er nodig isquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
ik lees dit:
VOORDEEL VIA HET UWV
Als je bijvoorbeeld nu een WW uitkering hebt, maar nog geen zicht hebt op een baan, kun je mogelijk in aanmerking komen voor omscholing in de richting van een "krapteberoep", zoals de UWV het noemt. Een voorbeeld hiervan is de ICT, waar een tekort is van 54.000 ICT'ers.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon met bergen spelen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
'mogelijk'quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
ik lees dit:
VOORDEEL VIA HET UWV
Als je bijvoorbeeld nu een WW uitkering hebt, maar nog geen zicht hebt op een baan, kun je mogelijk in aanmerking komen voor omscholing in de richting van een "krapteberoep", zoals de UWV het noemt. Een voorbeeld hiervan is de ICT, waar een tekort is van 54.000 ICT'ers.
Daar hebben we toch hopelijk wel van geleerd?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoera, net als eind jaren 90 weer opeens iedereen ICT consultant met een loon dat het kennisniveau niet waard is, precies wat er nodig is
nou ja die horeca moet ik ook uit zien te komenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:58 schreef Molo het volgende:
[..]
'mogelijk'
Moet je wel enige affiniteit en capaciteiten voor hebben
Wil je zoiets dan?
Ik vrees van niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar hebben we toch hopelijk wel van geleerd?
Wat klote allemaal johquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die horeca moet ik ook uit zien te komen![]()
misschien is het een optie. Ik heb volgende week zon telefonisch gesprek met uwv, kan het ze vragen
Oh, jij past er écht goed tussen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:01 schreef Molo het volgende:
Er had bij ons een Roemeen gesolliciteerd die eerst in de kassen werkte en nu wel graag wat anders wilde. Sprak amper Nederlands, wil niet voor groepen mensen spreken en vond zichzelf niet geschikt voor technische zaken.
Tevens nul inhoudelijke kennis
Top![]()
Collega's hebben uit nieuwsgierigheid wel een gesprek gedaan via videobellen![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna smakelijk verteld hoe dramatisch het was
was het niet voor zijn sollicitatieplicht :pquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:01 schreef Molo het volgende:
Er had bij ons een Roemeen gesolliciteerd die eerst in de kassen werkte en nu wel graag wat anders wilde. Sprak amper Nederlands, wil niet voor groepen mensen spreken en vond zichzelf niet geschikt voor technische zaken.
Tevens nul inhoudelijke kennis
Top![]()
Collega's hebben uit nieuwsgierigheid wel een gesprek gedaan via videobellen![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna smakelijk verteld hoe dramatisch het was
Bergenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon met bergen spelen.
Eensquote:
Investeren in jezelf dan maar. En kijken wat er mogelijk is ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die horeca moet ik ook uit zien te komen![]()
misschien is het een optie. Ik heb volgende week zon telefonisch gesprek met uwv, kan het ze vragen
Mijn vooropleiding is recreatiequote:Op woensdag 20 mei 2020 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Investeren in jezelf dan maar. En kijken wat er mogelijk is ja.
Wat zijn je vooropleidingen? Daar op aanhaken geen beter idee? Anders wel echt een enorme inhaalslag te maken denk ik
Ja eensquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja horeca moet je sowieso uit zien te komen als je ouder wordt :p
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:10 schreef Karzai het volgende:
de park gechecked, even langs het kruidenwinkeltje gehobbeld
Ready to make Rendang!
[ afbeelding ]
Hoe laat staat het op tafel?quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:10 schreef Karzai het volgende:
Ready to make Rendang!
[ afbeelding ]
Haar, nopequote:Op woensdag 20 mei 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was het niet voor zijn sollicitatieplicht :p
Als je creatief kunt denken zijn daar best groeimogelijkheden, zeker dicht bij huis/Nederland komende jarenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:10 schreef Karzai het volgende:
Ready to make Rendang!
[ afbeelding ]
Hij weet dat je toch van die zooi af moet, kan je het net zo goed makkelijk maken voor iedereen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
Huurder die in mijn oude woning komt heeft eindelijk gereageerd, maar wat een onderhandelaar zeg. Wil het laminaat en wat extra dingen overnemen voor 50 in plaats van 100. Vraag ik of hij ook interesse heeft in een keramische kookplaat (nieuw 600-700 euro) en zeer goede combioven. Zegt die "samen met het laminaat en de rest voor 50 euro graag!"
![]()
_!
Tsja, hij heeft niets te verliezen, jij moet slopen als 'ie het niet overneemt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
Huurder die in mijn oude woning komt heeft eindelijk gereageerd, maar wat een onderhandelaar zeg. Wil het laminaat en wat extra dingen overnemen voor 50 in plaats van 100. Vraag ik of hij ook interesse heeft in een keramische kookplaat (nieuw 600-700 euro) en zeer goede combioven. Zegt die "samen met het laminaat en de rest voor 50 euro graag!"
![]()
_!
Checkquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, hij heeft niets te verliezen, jij moet slopen als 'ie het niet overneemt.
Ik vertelde het misschien niet helemaal goed. Voor de 'vaste' dingen hebben we 70 afgesproken. Daarna vroeg ik of hij ook interesse had in de kookplaat en combioven en zei hij dat hij die ook wel wilde voor de 70 euro die al was afgesprokenquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, hij heeft niets te verliezen, jij moet slopen als 'ie het niet overneemt.
dan zou ik het nog liever gewoon weg gooienquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vertelde het misschien niet helemaal goed. Voor de 'vaste' dingen hebben we 70 afgesproken. Daarna vroeg ik of hij ook interesse had in de kookplaat en combioven en zei hij dat hij die ook wel wilde voor de 70 euro die al was afgesproken. Zal ze er even gratis bij doen jongen
.
Ik zei dat ik ze niet gratis weg ga geven en toen antwoordde hij "oh, jammer, was een mooie deal geweest".
Ja, punt blijft hetzelfde, proberen kan altijd. Jij moet er blijkbaar toch vanaf.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vertelde het misschien niet helemaal goed. Voor de 'vaste' dingen hebben we 70 afgesproken. Daarna vroeg ik of hij ook interesse had in de kookplaat en combioven en zei hij dat hij die ook wel wilde voor de 70 euro die al was afgesproken. Zal ze er even gratis bij doen jongen
.
Ik zei dat ik ze niet gratis weg ga geven en toen antwoordde hij "oh, jammer, was een mooie deal geweest".
behoorlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap het punt, maar nogal schofterig is het wel.
Jij had het niet geprobeerd?quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
Hoezo schofterig?quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
0 euro bieden voor een kookplaat en combi oven is wel redelijk aso..quote:
Hoezo? Proberen kan altijd, als je ook het "nee" maar accepteert dan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
0 euro bieden voor een kookplaat en combi oven is wel redelijk aso..
Vind het wel slim, kansloos natuurlijk, maar niet schofterig eigenlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
echt? ik zou dat wel redelijk als een belediging opvattenquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo? Proberen kan altijd, als je ook het "nee" maar accepteert dan.
Je kan het ook als belediging opvatten dat iemand je dingen probeert aan te smeren.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt? ik zou dat wel redelijk als een belediging opvatten
Serieus? Iemand die je niet kent kan je zo makkelijk beledigen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, ik had de hele laminaat vloer er uit getrokkenquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Serieus? Iemand die je niet kent kan je zo makkelijk beledigen?![]()
Maar zonder gekheid, vragen staat vrij. Net als weigeren. Hangt allemaal af van hoeveel zin je hebt in verkopen/verhuizen/opslaan van het ding en alle ongein die daarbij komt kijken.
Jij liever dan ik.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, ik had de hele laminaat vloer er uit getrokken
dan maar een paar euro bij het milieupark betalen
Nee. Als mensen goede spullen verkopen mogen ze er van mij ook gewoon geld voor krijgen. Hoe lager hoe beter, maar ik zou geen 50 euro (voorbeeld) gaan bieden voor iets waarvan ik weet dat het 1000 euro (voorbeeld) waard is.quote:
Dit ja! Ik weet dat ik de nieuwprijs die ik hier eerder noemde er niet meer voor zal krijgen, maar meer dan 700 euro korting gaat wel erg verquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
0 euro bieden voor een kookplaat en combi oven is wel redelijk aso..
Oh ik niet, maar ik moet er wel om lachenquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan het ook als belediging opvatten dat iemand je dingen probeert aan te smeren.
Maargoed, ik snap heel dat "spel" niet dat blijkbaar speelt onder huurders in NL.
Hier doen mensen gewoon niet moeilijk.
Is dat hier het geval? Oprechte vraag.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan het ook als belediging opvatten dat iemand je dingen probeert aan te smeren.
is het een losstaande combi oven?quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Als mensen goede spullen verkopen mogen ze er van mij ook gewoon geld voor krijgen. Hoe lager hoe beter, maar ik zou geen 50 euro (voorbeeld) gaan bieden voor iets waarvan ik weet dat het 1000 euro (voorbeeld) waard is.
Ik zal wel te eerlijk zijn of zo. Schofterig zal ik trouwens herformuleren naar aso, ik denk dat wij het woord in Brabant gewoon wat anders gebruiken.
[..]
Dit ja! Ik weet dat ik de nieuwprijs die ik hier eerder noemde er niet meer voor zal krijgen, maar meer dan 700 euro korting gaat wel erg ver.
[..]
Oh ik niet, maar ik moet er wel om lachen. Het is nu gewoon afgehandeld, hij weet de prijs die ik er voor vraag, hij is niet meer geïnteresseerd, ik verkoop het aan een ander
.
wat zijn ze aan het compressoren?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop wel dat ze snel klaar zijn met de tuin van een van m'n buurtgenoten, ik kan het compressorgedreun missen als kiespijn.
Muts!! We zouden naar Berlijn gaan!!quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid dit.
Goed, drie maal is scheepsrecht toch? Net voor de derde keer een hotel geregeld in Oberhausen.
Kan ik niet precies zien, maar de hele tuin wordt gedaan daar. Zal wel een of andere powertool aanhangen.quote:
Dit is pas over meer dan een jaar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Muts!! We zouden naar Berlijn gaan!!
Geen idee, maar zou kunnen. Zoals ik al schreef snap ik heel dat "spel" niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat hier het geval? Oprechte vraag.
Jup! En de kookplaat ook. Dus die kan ik desnoods gewoon mee verhuizen en later verkopenquote:
Ik snap het spel eerlijk gezegd ook niet zo goedquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, maar zou kunnen. Zoals ik al schreef snap ik heel dat "spel" niet.
Ikzelf word nooit zo blij van "meerverkoop", zeker niet als het "pushy" is. OK, dit is geen winkelsituatie, maar vergelijkbaar op zich. Ik ben wel eens een winkel uitgelopen omdat ik vond dat ze teveel zeken over andere dingen dan waar voor daar was. Maargoed, ik heb een hele lage tolerantie voor dat soort dingen
Zei serieus zelfde nog gisteravond tegen Koosquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, maar zou kunnen. Zoals ik al schreef snap ik heel dat "spel" niet.
Ikzelf word nooit zo blij van "meerverkoop", zeker niet als het "pushy" is. OK, dit is geen winkelsituatie, maar vergelijkbaar op zich. Ik ben wel eens een winkel uitgelopen omdat ik vond dat ze teveel zeken over andere dingen dan waar voor daar was. Maargoed, ik heb een hele lage tolerantie voor dat soort dingen
Heerlijk!quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin om morgen de BBQ aan te slingeren
Als jij het niet snapt, hoe kun jij dan zijn reactie afkeurenquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap het spel eerlijk gezegd ook niet zo goed. Wat ik wel weet is dat het hier op de studentencampus normaal is dat de oude huurder de nieuwe huurder wat laat betalen voor zaken als laminaat en andere dingen die vast zitten in/aan de woning. Als de oude huurder daarnaast ook nog losse dingen, zoals een kast, kookplaat, bureau, etc. over heeft biedt hij die meestal ook aan. Veel nieuwe huurders zijn daar super blij mee omdat ze over het algemeen nog niets hebben, dus het is vaak win-win-situatie. Daarom krijg ik er niet per se het gevoel bij dat het 'aansmeren' of pushy is.
Oh bah, zulke winkels zou ik ook meteen weer verlaten. Ik kom hier voor een bank, niet een gehele inboedel, ja
!
seats & sofasquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Van die winkels waar ze adverteren met een "gratis" berg keukenapparaten.
Oh ja, dat was 'm.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
seats & sofas
grootste kutwinkel ooit!
Had je bij het aanbieden een richtprijs gegeven eigenlijk? Van je kookplaat enzo dan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap het spel eerlijk gezegd ook niet zo goed. Wat ik wel weet is dat het hier op de studentencampus normaal is dat de oude huurder de nieuwe huurder wat laat betalen voor zaken als laminaat en andere dingen die vast zitten in/aan de woning. Als de oude huurder daarnaast ook nog losse dingen, zoals een kast, kookplaat, bureau, etc. over heeft biedt hij die meestal ook aan. Veel nieuwe huurders zijn daar super blij mee omdat ze over het algemeen nog niets hebben, dus het is vaak win-win-situatie. Daarom krijg ik er niet per se het gevoel bij dat het 'aansmeren' of pushy is.
Oh bah, zulke winkels zou ik ook meteen weer verlaten. Ik kom hier voor een bank, niet een gehele inboedel, ja
!
tis er lekker weer voor, pierebadje opblazen, kratje koud pilsquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zin om morgen de BBQ aan te slingeren
Kratje?quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis er lekker weer voor, pierebadje opblazen, kratje koud pils
Omdat ik het spelletje ver genoeg snap om te weten welke producten gratis zijn en welke niet!quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Als jij het niet snapt, hoe kun jij dan zijn reactie afkeuren
Ik snap dat niet
Yup.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je bij het aanbieden een richtprijs gegeven eigenlijk? Van je kookplaat enzo dan.
Goeie wel, even tonic meebestellen bij mij AH bestellingquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:20 schreef Karzai het volgende:
De rendang pruttelt, nu vier uurtjes achterover zitten
dat gevoel heb ik al wekenquote:
Vreselijkquote:
dat had ik voor deze week gepland.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Vreselijk
Ik ga echt bijslapen dit weekend. Nu écht
Jezusquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik voor deze week gepland.
In plaats daar van ging gisteren de wekker al om 4:30
Ik zit het wel te overwegen jaquote:
nou ja, moest om 5 uur in de auto zitten, zodat ik om 7 uur kon beginnen met werkenquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus
Wat voor iets rechtvaardigt die tijd danb
olaquote:
Horrorquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, moest om 5 uur in de auto zitten, zodat ik om 7 uur kon beginnen met werken
vast nietquote:
*On Top Of The World begint zachtjes op de achtergrond te spelenquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of bouwvakker, lijkt me eerder voor de hand liggende
Moest lachenquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*On Top Of The World begint zachtjes op de achtergrond te spelen
nee, nu is under pressure op de radioquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*On Top Of The World begint zachtjes op de achtergrond te spelen
Stoommaaltijd Pasta Pesto van de Albert Heijn want werken in oude woning en koken en avond spenderen in nieuwe woning is nog steeds niet een routine die we beheersenquote:
Lekker danquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast niet
maar mijn baas heeft zich bedacht dat het goed is als ik vanaf deze week 2x per week bij de klant op locatie ben.
oftewel vanaf deze week gaat elke week 1 of 2x de wekker zo vroeg.
eens kijken hoe lang dat leuk blijft.
Planten, geld is weer op.quote:
Green Dayquote:Op woensdag 20 mei 2020 15:47 schreef Bos81 het volgende:
Sometimes I give myself the creeps
Sometimes my mind plays tricks on me
Falafel in Libanees platbrood, met komkommer, spinazie en dillesausquote:
neuh, op het moment niet. Op zich bevalt het wel goed nu. en ook daar heen rijden boeit me niet zo veel, want reisuren zijn overuren.quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker dan
Nog/weer aan het rondkijken voor banen?
dat zou ik ook wel willen doen, maar een kollega komt zo langs voor een biertjequote:
Nou goede vraag, ik heb daarstraks allerlei ingrediënten gehaald maar weet bij god niet meer wat ik ervan wilde makenquote:
Kalfskarbonade met asperges van de BBQquote:
Sweet chili kippendijtjes met krieltjes en een bakje veldslaquote:
hier ook een koolhydraatarme quichequote:
Hmmmm lekker.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier ook een koolhydraatarme quicheMorgenavond gaat de BBQ aan
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stoommaaltijd Pasta Pesto van de Albert Heijn want werken in oude woning en koken en avond spenderen in nieuwe woning is nog steeds niet een routine die we beheersen.
Morgen ga ik ook aan de BBQquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:14 schreef Koen66 het volgende:
zaten te twijfelen tussen morgen of vandaag BBQ, toch maar morgen.
Morgen toch ook maar kijken of er ergens een strandje open is
Ik overweeg komend weekend de barbecue aan te slingeren...quote:
weekend wordt qua weer toch twijfelachtig?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik overweeg komend weekend de barbecue aan te slingeren...
Jupquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekend wordt qua weer toch twijfelachtig?
eens. Zou BBQ nu eigenlijk aan willen slingeren maar zit voorlopig nog in een late meeting ook. Dus vandaag maar nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
Met dit weer is het toch veel lekkerder om buiten dan binnen te koken, dus hups dagelijks die BBQ aan
Ik hoop op regen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:23 schreef Koen66 het volgende:
vandaag en morgen prima, vrijdag ook aardig, daarna toch twijfelachtig
Mja, we kijken wel evenquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekend wordt qua weer toch twijfelachtig?
Muckfuckquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, we kijken wel even
Wordt het mooi dan kan de barbecue aan, anders maak ik binnen wel iets lekkers
Ik heb een groot dakterrasquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:22 schreef Karzai het volgende:
Helaas woon ik drie hoog achter zonder tuin of balkon
vrijdag staat op Zoetermeer 2.1 mm, daarna weer niksquote:
Kom maar hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kom bij jouw neem de rendang wel mee
Gaat toch niet vallenquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijdag staat op Zoetermeer 2.1 mm, daarna weer niks
dat wordt weer de tuin sproeien dan, gisteren ook gedaanquote:
op hemelvaartquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar hoor
Anderhalve meter tot meneer Muck graag, die moet nog werken
Mijn tuin bestaat uit tegels en kunstgrasquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wordt weer de tuin sproeien dan, gisteren ook gedaan
Dan gelukkig niet, maar vrijdag wel weerquote:
Jaquote:
Wil ik al jaren doen, maar het komt er maar niet van.quote:
leuk die natuurquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn tuin bestaat uit tegels en kunstgras
Waar moet ik zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Wil ik al jaren doen, maar het komt er maar niet van.
Nu ga ik me er maar eens aan wagen
is iets dat je 'later' wel leuker gaat vinden, 1e jaren in dit huis hadden we een tuinmanquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja buiten mijn tuin om.. Tuinieren is gewoon kut man.
Half uurtje per dag in de tuin in de buitenlucht bezig zijn en je bent 95 procent knapperquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja buiten mijn tuin om.. Tuinieren is gewoon kut man.
suggereer je nu dat Ama lelijk is?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half uurtje per dag in de tuin in de buitenlucht bezig zijn en je bent 95 procent knapper
daar is ze toch weerquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was buiten! Het is stralen mooi weer...om te verbranden![]()
Ik mis een D.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik zit nu nog in een concallquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff, het venijn zat in de staart vandaag. Of ik nog even kan zorgen dat onze klanten zaterdag een onderhoudsmelding te zien krijgen
Maar goed, ook weer geregeld. Weekend
Noodweerquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Blijft prachtig nummer. Heb me wel alleen tijdens de clip net even weggedraaid. Iets te confronterend atm...quote:
Even een klein berichtje eruit toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff, het venijn zat in de staart vandaag. Of ik nog even kan zorgen dat onze klanten zaterdag een onderhoudsmelding te zien krijgen
Maar goed, ook weer geregeld. Weekend
normaal nok ik ook voor 16:00, totdat er een projectoverleg om 16:00 gepland werdquote:
Oh ja jeetje wat een gedrocht, bah zeg!quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog niet vermoed ik maar van binnen zitten blowen ga je er vrij snel uitzien als Gollum.
Nou ik vind het nu wel lekker. Zonnetje, briesje, parkje, grasje, kleedje, drankjequote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja jeetje wat een gedrocht, bah zeg!
[ afbeelding ]
Allemaal ingewikkeld. Daar heb ik weer een personalisatietool voor nodig die ik ook niet dagelijks gebruikquote:
Zonnesteekjequote:Op woensdag 20 mei 2020 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik vind het nu wel lekker. Zonnetje, briesje, parkje, grasje, kleedje, drankje
komt heel af en toe nog langs hierquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was ik ook even gisteren.
Hoe is het met Mo eigenlijk?
Het klinkt ingewikkeld jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal ingewikkeld. Daar heb ik weer een personalisatietool voor nodig die ik ook niet dagelijks gebruik
Op tijd naar huisje.quote:
Jup. En als ik hier een fout mee maak, ligt de hele boel vanaf nu tot maandag plat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het klinkt ingewikkeld ja![]()
Maar vind het zo'n typische reactie van sommige collega's "Doe je toch even?"
Joee, tuurlijk vriend.
Een gezond sjeklade bolletjequote:Op woensdag 20 mei 2020 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op tijd naar huisje.
Nou ja niet helemaal op tijd, mijn gezicht is goed aangefikt.
Melanoompjequote:Op woensdag 20 mei 2020 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op tijd naar huisje.
Nou ja niet helemaal op tijd, mijn gezicht is goed aangefikt.
Fiëstaaaaquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. En als ik hier een fout mee maak, ligt de hele boel vanaf nu tot maandag plat.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zit in R&P of ligt bij Samzz en/of CL achter de vuilnisbak.
Oh fijn dat iedereen eindelijk op z'n plek zit.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zit in R&P of ligt bij Samzz en/of CL achter de vuilnisbak.
Klopt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:51 schreef Karzai het volgende:
Maar op fok komen toch alleen maar lelijke mensen?
Ik ben wat actiever geworden met smeren sinds ik heb gezien wat huidkanker deed met een collega van mij.quote:
Nee, dat is waarquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]wij zijn niet lelijk hoor.
Gewoon als een echte FOK!ker niet naar buiten gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wat actiever geworden met smeren sinds ik heb gezien wat huidkanker deed met een collega van mij.
stiefmonster had het paar terug op haar neusquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wat actiever geworden met smeren sinds ik heb gezien wat huidkanker deed met een collega van mij.
In mijn geval welquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:51 schreef Karzai het volgende:
Maar op fok komen toch alleen maar lelijke mensen?
Ik stuur je een dm, wacht even.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stiefmonster had het paar terug op haar neus
Ja het is wel verstandig om je in te smerenquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van binnen niet, van buiten wel. Ik tenminste...quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]wij zijn niet lelijk hoor.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon als een echte FOK!ker niet naar buiten gaan.
Niet zo onzeker, je lijkt Buda welquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van binnen niet, van buiten wel. Ik tenminste...
Moet zeggen als het buiten boven de 35 graden is dan kom ik overdag sowieso nauwelijks mijn huis uit.. Tenzij het moet haha.quote:
35 graden is ook echt niet tof in Nederland.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet zeggen als het buiten boven de 35 graden is dan kom ik overdag sowieso nauwelijks mijn huis uit.. Tenzij het moet haha.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet zo onzeker, je lijkt Buda wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |