Ik neem het meequote:Op woensdag 20 mei 2020 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zie het tweede als een leerpunt
Elke korrel paneer op je bal heeft een God?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk inmiddels meer dan het hindoeisme
Je lijkt de tekstschrijver van Blöf welquote:
zoiets ja. ben de tel inmiddels wel kwijtquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Elke korrel paneer op je bal heeft een God?
Die heeft al zijn liedjes met drugs op geschreven ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je lijkt de tekstschrijver van Blöf wel
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:Danny iets om mee te nemen in de jaarlijkse beoordeling?
1 extra woord bij elke post erbijquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En, flink wat verbeterpunten meegekregen?
Ben minder gaan posten dat werd mij niet in dank af genomenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En, flink wat verbeterpunten meegekregen?
Ik las dit eerst verkeerd, ik las het al 'ik wil jou bergen' als in afvoeren zoals ze met kapotte auto's doen, maar je doelt natuurlijk gewoon op tietenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil jouw bergen
Disclaimer: dit is niet fout bedoeld
zo luguber las ik het niet eensquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las dit eerst verkeerd, ik las het al 'ik wil jou bergen' als in afvoeren zoals ze met kapotte auto's doen, maar je doelt natuurlijk gewoon op tieten
Niet?quote:
Nee, op het mooie landschap waar ze woontquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las dit eerst verkeerd, ik las het al 'ik wil jou bergen' als in afvoeren zoals ze met kapotte auto's doen, maar je doelt natuurlijk gewoon op tieten
Duhquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het mooie landschap, en het mooie landschap dat ze op borsthoogte heeftquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, op het mooie landschap waar ze woont
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het mooie landschap, en het mooie landschap dat ze op borsthoogte heeft
Zal ik dan wel van jou hebben geleerdquote:
Waarheid dit.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan had er niet 'jouw' gestaan maar 'jou'.
He, wat plat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het mooie landschap, en het mooie landschap dat ze op borsthoogte heeft
Ja maar jou/jouw wordt zo vaak verkeerd geschreven dat ik er overheen leesquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan had er niet 'jouw' gestaan maar 'jou'.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He, wat plat.
Disclaimer: ik doel niet op wat jij op borsthoogte hebt.
Niet door Buda.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jou/jouw wordt zo vaak verkeerd geschreven dat ik er overheen lees
Dat is wel fijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel handig, al die bands hebben volgend jaar blijkbaar amper wat gepland, dus alles schuift gewoon door op wellicht twee na. (En een daarvan boeit me al niet)
Nice!quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel handig, al die bands hebben volgend jaar blijkbaar amper wat gepland, dus alles schuift gewoon door op wellicht twee na. (En een daarvan boeit me al niet)
Netjes netjesquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
13:53
Het aantal gemelde sterfgevallen als gevolg van het coronavirus is gestegen met 33. Dat meldt het RIVM. Het totaal staat nu op 5748 dodelijke slachtoffers in Nederland. Het aantal meldingen van mensen die in het ziekenhuis opgenomen zijn of zijn geweest is toegenomen met 14. Een totaal van 11.627
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Nice!
Eens kijken welke dag Rammstein precies valt, misschien hotelletje bij regelen dan
Moet toch oppas vinden
@:miauw ?
Best netjes.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
13:53
Het aantal gemelde sterfgevallen als gevolg van het coronavirus is gestegen met 33. Dat meldt het RIVM. Het totaal staat nu op 5748 dodelijke slachtoffers in Nederland. Het aantal meldingen van mensen die in het ziekenhuis opgenomen zijn of zijn geweest is toegenomen met 14. Een totaal van 11.627
In de winter wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
is er nog s teeds zon tekort in de ict?
Hoera, net als eind jaren 90 weer opeens iedereen ICT consultant met een loon dat het kennisniveau niet waard is, precies wat er nodig isquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
ik lees dit:
VOORDEEL VIA HET UWV
Als je bijvoorbeeld nu een WW uitkering hebt, maar nog geen zicht hebt op een baan, kun je mogelijk in aanmerking komen voor omscholing in de richting van een "krapteberoep", zoals de UWV het noemt. Een voorbeeld hiervan is de ICT, waar een tekort is van 54.000 ICT'ers.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon met bergen spelen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
'mogelijk'quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
ik lees dit:
VOORDEEL VIA HET UWV
Als je bijvoorbeeld nu een WW uitkering hebt, maar nog geen zicht hebt op een baan, kun je mogelijk in aanmerking komen voor omscholing in de richting van een "krapteberoep", zoals de UWV het noemt. Een voorbeeld hiervan is de ICT, waar een tekort is van 54.000 ICT'ers.
Daar hebben we toch hopelijk wel van geleerd?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoera, net als eind jaren 90 weer opeens iedereen ICT consultant met een loon dat het kennisniveau niet waard is, precies wat er nodig is
nou ja die horeca moet ik ook uit zien te komenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:58 schreef Molo het volgende:
[..]
'mogelijk'
Moet je wel enige affiniteit en capaciteiten voor hebben
Wil je zoiets dan?
Ik vrees van niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar hebben we toch hopelijk wel van geleerd?
Wat klote allemaal johquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die horeca moet ik ook uit zien te komen![]()
misschien is het een optie. Ik heb volgende week zon telefonisch gesprek met uwv, kan het ze vragen
Oh, jij past er écht goed tussen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:01 schreef Molo het volgende:
Er had bij ons een Roemeen gesolliciteerd die eerst in de kassen werkte en nu wel graag wat anders wilde. Sprak amper Nederlands, wil niet voor groepen mensen spreken en vond zichzelf niet geschikt voor technische zaken.
Tevens nul inhoudelijke kennis
Top![]()
Collega's hebben uit nieuwsgierigheid wel een gesprek gedaan via videobellen![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna smakelijk verteld hoe dramatisch het was
was het niet voor zijn sollicitatieplicht :pquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:01 schreef Molo het volgende:
Er had bij ons een Roemeen gesolliciteerd die eerst in de kassen werkte en nu wel graag wat anders wilde. Sprak amper Nederlands, wil niet voor groepen mensen spreken en vond zichzelf niet geschikt voor technische zaken.
Tevens nul inhoudelijke kennis
Top![]()
Collega's hebben uit nieuwsgierigheid wel een gesprek gedaan via videobellen![]()
![]()
![]()
![]()
En daarna smakelijk verteld hoe dramatisch het was
Bergenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon met bergen spelen.
Eensquote:
Investeren in jezelf dan maar. En kijken wat er mogelijk is ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die horeca moet ik ook uit zien te komen![]()
misschien is het een optie. Ik heb volgende week zon telefonisch gesprek met uwv, kan het ze vragen
Mijn vooropleiding is recreatiequote:Op woensdag 20 mei 2020 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Investeren in jezelf dan maar. En kijken wat er mogelijk is ja.
Wat zijn je vooropleidingen? Daar op aanhaken geen beter idee? Anders wel echt een enorme inhaalslag te maken denk ik
Ja eensquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja horeca moet je sowieso uit zien te komen als je ouder wordt :p
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:10 schreef Karzai het volgende:
de park gechecked, even langs het kruidenwinkeltje gehobbeld
Ready to make Rendang!
[ afbeelding ]
Hoe laat staat het op tafel?quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:10 schreef Karzai het volgende:
Ready to make Rendang!
[ afbeelding ]
Haar, nopequote:Op woensdag 20 mei 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was het niet voor zijn sollicitatieplicht :p
Als je creatief kunt denken zijn daar best groeimogelijkheden, zeker dicht bij huis/Nederland komende jarenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:10 schreef Karzai het volgende:
Ready to make Rendang!
[ afbeelding ]
Hij weet dat je toch van die zooi af moet, kan je het net zo goed makkelijk maken voor iedereen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
Huurder die in mijn oude woning komt heeft eindelijk gereageerd, maar wat een onderhandelaar zeg. Wil het laminaat en wat extra dingen overnemen voor 50 in plaats van 100. Vraag ik of hij ook interesse heeft in een keramische kookplaat (nieuw 600-700 euro) en zeer goede combioven. Zegt die "samen met het laminaat en de rest voor 50 euro graag!"
![]()
_!
Tsja, hij heeft niets te verliezen, jij moet slopen als 'ie het niet overneemt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
Huurder die in mijn oude woning komt heeft eindelijk gereageerd, maar wat een onderhandelaar zeg. Wil het laminaat en wat extra dingen overnemen voor 50 in plaats van 100. Vraag ik of hij ook interesse heeft in een keramische kookplaat (nieuw 600-700 euro) en zeer goede combioven. Zegt die "samen met het laminaat en de rest voor 50 euro graag!"
![]()
_!
Checkquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, hij heeft niets te verliezen, jij moet slopen als 'ie het niet overneemt.
Ik vertelde het misschien niet helemaal goed. Voor de 'vaste' dingen hebben we 70 afgesproken. Daarna vroeg ik of hij ook interesse had in de kookplaat en combioven en zei hij dat hij die ook wel wilde voor de 70 euro die al was afgesprokenquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, hij heeft niets te verliezen, jij moet slopen als 'ie het niet overneemt.
dan zou ik het nog liever gewoon weg gooienquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vertelde het misschien niet helemaal goed. Voor de 'vaste' dingen hebben we 70 afgesproken. Daarna vroeg ik of hij ook interesse had in de kookplaat en combioven en zei hij dat hij die ook wel wilde voor de 70 euro die al was afgesproken. Zal ze er even gratis bij doen jongen
.
Ik zei dat ik ze niet gratis weg ga geven en toen antwoordde hij "oh, jammer, was een mooie deal geweest".
Ja, punt blijft hetzelfde, proberen kan altijd. Jij moet er blijkbaar toch vanaf.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vertelde het misschien niet helemaal goed. Voor de 'vaste' dingen hebben we 70 afgesproken. Daarna vroeg ik of hij ook interesse had in de kookplaat en combioven en zei hij dat hij die ook wel wilde voor de 70 euro die al was afgesproken. Zal ze er even gratis bij doen jongen
.
Ik zei dat ik ze niet gratis weg ga geven en toen antwoordde hij "oh, jammer, was een mooie deal geweest".
behoorlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap het punt, maar nogal schofterig is het wel.
Jij had het niet geprobeerd?quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
Hoezo schofterig?quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
0 euro bieden voor een kookplaat en combi oven is wel redelijk aso..quote:
Hoezo? Proberen kan altijd, als je ook het "nee" maar accepteert dan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
0 euro bieden voor een kookplaat en combi oven is wel redelijk aso..
Vind het wel slim, kansloos natuurlijk, maar niet schofterig eigenlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 14:31 schreef RockNijntje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |