Ik neem het meequote:Op woensdag 20 mei 2020 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zie het tweede als een leerpunt
Elke korrel paneer op je bal heeft een God?quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk inmiddels meer dan het hindoeisme
Je lijkt de tekstschrijver van Blöf welquote:
zoiets ja. ben de tel inmiddels wel kwijtquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Elke korrel paneer op je bal heeft een God?
Die heeft al zijn liedjes met drugs op geschreven ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je lijkt de tekstschrijver van Blöf wel
quote:Op woensdag 20 mei 2020 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:Danny iets om mee te nemen in de jaarlijkse beoordeling?
1 extra woord bij elke post erbijquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En, flink wat verbeterpunten meegekregen?
Ben minder gaan posten dat werd mij niet in dank af genomenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En, flink wat verbeterpunten meegekregen?
Ik las dit eerst verkeerd, ik las het al 'ik wil jou bergen' als in afvoeren zoals ze met kapotte auto's doen, maar je doelt natuurlijk gewoon op tietenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil jouw bergen
Disclaimer: dit is niet fout bedoeld
zo luguber las ik het niet eensquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las dit eerst verkeerd, ik las het al 'ik wil jou bergen' als in afvoeren zoals ze met kapotte auto's doen, maar je doelt natuurlijk gewoon op tieten
Niet?quote:
Nee, op het mooie landschap waar ze woontquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las dit eerst verkeerd, ik las het al 'ik wil jou bergen' als in afvoeren zoals ze met kapotte auto's doen, maar je doelt natuurlijk gewoon op tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |