Mooie aflossing.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben net mijn nest uitgekomen. Slecht geslapen vannacht
Nu maar even paar uurtjes an die arbeitttt
Jij fietst ook steeds langer! Nog ffkes heb je een halve honderd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:40 schreef gcjoel het volgende:
Lekker vrij vandaag en het is nog heerlijk weer![]()
45km gefietst met onderweg een stop bij de kaasboer en op het eind bij de bakker.
Straks heerlijke lunch dus
Ja wel de bedoeling volgende maand als we in Drenthe op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij fietst ook steeds langer! Nog ffkes heb je een halve honderd.
waarom 2x 36 en niet 1x 72?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:11 schreef Chia het volgende:
Ik heb gisteren 2x 36 km gefietst. Zadelpijn op de terugweg
quote:izu shaboten zoo in shizuoka, japan, has employed capybara stuffed animals in its ‘forest animal’ restaurant to secure appropriate social distancing amid coronavirus regulations. the cute plush toys have been strategically placed throughout the restaurant’s tables and chairs, keeping customers company while making sure they maintain a sufficient distance from each other.
Omdat ik naar een bbq fietstequote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom 2x 36 en niet 1x 72?
ik heb maar 1x 57 gedaan gisteren
ai, ja, ondergoed is geen goed plan als je fietst.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat ik naar een bbq fietsteWij hebben geen auto, dus afstanden die ik voorheen met het OV aflegde wil ik deze zomer maar op de fiets gaan doen.
Heb daarom ook maar nu gelijk een fietsbroek besteld waarin je geen ondergoed aan hoeft, want de naden van mijn slip hadden zulke diepe groeven gemaakt dat ik de afdruk vanochtend nog voelde
laat maar komen, hier is het nog vies benauwdquote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Snel de was naar binnen gehaald. Het is hier weer begonnen met regenen.
Op de grens van Drenthe en Friesland kun je mooi fietsen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wel de bedoeling volgende maand als we in Drenthe op vakantie gaan.
Volgens mij zitten wij meer midden Drenthe. Maar genoeg bos en moois om te fietsen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op de grens van Drenthe en Friesland kun je mooi fietsen.![]()
Was er eens met mijn Cannondale MTB.
Echt bijna iedereen die ik tegen kwam “hej jij mist een veerpoot”
het is dan ook echt geen porem, zo'n lefty.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op de grens van Drenthe en Friesland kun je mooi fietsen.![]()
Was er eens met mijn Cannondale MTB.
Echt bijna iedereen die ik tegen kwam “hej jij mist een veerpoot”
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:48 schreef Debsterr het volgende:
Cheesecake gebakkenof ja, cheesecake bars
Beste vork everquote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is dan ook echt geen porem, zo'n lefty.
ik heb ook niks gezegd over goed of slecht..quote:
Als je ze vaak ziet ga je ze vanzelf mooi vinden, zeker de nieuwe usd versie.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook niks gezegd over goed of slecht..
soms ben je echt grappigquote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je ze vaak ziet ga je ze vanzelf mooi vinden, zeker de nieuwe usd versie.
Maar in Limburg en schijnbaar Drenthe hebben ze die dingen nooit gezien ofzo
In Drenthe fietsen alleen bejaardenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je ze vaak ziet ga je ze vanzelf mooi vinden, zeker de nieuwe usd versie.
Maar in Limburg en schijnbaar Drenthe hebben ze die dingen nooit gezien ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |