Wellicht, maar die vleermuizen schijten de hele nertsen stal vol, ze hoeven die nertsen niet eens te bijten om ze aan hun vunzigheid bloot te stellen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:35 schreef Pumpalov het volgende:
Ook al eens vleermuizen in huis gehad maar dat ze van alles bijten is echt complete nonsens natuurlijk. Zelfs een hondsdolle vleermuis (in Nederland al erg zeldzaam) daar moet je hard je best bij doen. Het scenario dat een vleermuis een nerts bijt is in tegenstelling tot wat ratjetoe denkt wel degelijk ondenkbaar.
het is wel netjes dat ze het doen maar ze zijn niet de enigequote:Op woensdag 20 mei 2020 11:57 schreef koemleit het volgende:
[..]
alsof het zo bijzonder is dat je mondkapjes hebt.
"voordeel van een Japanse werkgever ik kreeg 100 mondkapjes"
kosten voor de Japanse werkgever nog geen 5 euro, gefeliciteerd met je bonus.
Technologische vooruitgang zorgt er natuurlijk wel voor dat je min of meer beter af bent wanneer je geboortedatum later ligt, maar economisch gezien verliest vooral de inkomensstijging van de middenklasse de inflatie steeds slechter kan bijbenen.quote:
maar kan je dat dan onder slechtere jeugd scharen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Technologische vooruitgang zorgt er natuurlijk wel voor dat je min of meer beter af bent wanneer je geboortedatum later ligt, maar economisch gezien verliest vooral de inkomensstijging van de middenklasse de inflatie steeds slechter kan bijbenen.
https://www.welingelichte(...)is-aan-covid-19.htmlquote:Op woensdag 20 mei 2020 11:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Er is geen reden om een volwassen vleermuis te willen vangen met je blote handen. Zo ongeveer ieder dier dat zichzelf kan verdedigen zal dit ook doen, wat verder ook vrij logisch is. Punt is dat een vleermuis niet uit zichzelf begint te bijten. Al helemaal geen nerts dat opgesloten zit in één of ander hokje.
We leven niet in Bram Stoker' zijn boek he.
Matig.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
https://speld.nl/2020/05/(...)-in-persconferentie/
Er ontbreekt alleen nog een hoofdschuddende Jaap 'Fauci' van Dissel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:56 schreef Bosbeetle het volgende:
https://speld.nl/2020/05/(...)-in-persconferentie/
Niet zozeer de jeugd alswel de verwachting van de welvaart gedurende het volwassen leven.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar kan je dat dan onder slechtere jeugd scharen?
zuurpruimquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Matig.
Sowieso die totale obsessie in de media aangaande de VS is zumkotsen.
mwa van die middenklasse vervaging hebben meerdere generaties last, niet alleen de nieuwequote:Op woensdag 20 mei 2020 12:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet zozeer de jeugd alswel de verwachting van de welvaart gedurende het volwassen leven.
Er is ook niemand die roept dat mensen van onder de 60 niet ziek worden. Het blijft alleen een minderheid. En bespaar je de moeite om voorbeelden op te zoeken van jongere patiënten (ook als het er duizenden zijn); het veranderd het bewezen feit niet. Daarmee wil ik ook niet zeggen dat het niet erg is als jongere mensen ziek worden, want dat is onwijs kut. Maar word er een beetje moe van dat sommige users er moeite mee hebben om te accepteren dat de meerderheid van de patiënten binnen de risico groepen vallen (of in jouw geval; blijven roepen dat er ook jonge mensen overlijden - alsof dat de situatie veranderd). Kan je nog met zoveel voorbeeldjes komen van jongere patiënten; niemand ontkent dat die ook niet ziek kunnen worden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:29 schreef hooibaal het volgende:
Is ook een vorm van leeftijdsdiscriminiatie natuurlijk. En ook, het is niet dat mensen van onder de 60 niet ziek worden hè.
Klopt, dat speelt ook al een tijdje, alleen hebben jongere generaties daar exponentieel meer last van dan oudere.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa van die middenklasse vervaging hebben meerdere generaties last, niet alleen de nieuwe
Ik ging rond 2000 studeren en vond eigenlijk toen ook al dat alles echt prima geregeld was.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja maar onze generatie riep ook dat alles kut was.
Ik ook maar toen waren er ook genoeg collega studenten die riepen dat alles en iedereen kut was als het op studeren en opleidingen aankwam.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ging rond 2000 studeren en vond eigenlijk toen ook al dat alles echt prima geregeld was.
Dat is de levensfase, maar als je daar later op reflecteert neem ik aan dat de meesten wel een afgewogen en geinformeerd kunnen oordelen over hun positie als student tov andere generaties.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook maar toen waren er ook genoeg collega studenten die riepen dat alles en iedereen kut was als het op studeren en opleidingen aankwam.
Het is ook gewoon kut vaak maar je situatie wordt later nog kutter.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook maar toen waren er ook genoeg collega studenten die riepen dat alles en iedereen kut was als het op studeren en opleidingen aankwam.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het is ook gewoon kut vaak maar je situatie wordt later nog kutter.
Dat is vanaf de basisschool-middelbare-hogere school- loondienst.
Op het moment dat je eindekijk als volwassene behandeld wordt en vrijheid heb zit je aan de ketting dmv verplichtingen en schulden.
Is het makkelijk om nostalgisch te zijn later.
Bedankt voor je uitleg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Eerst de effecten van de eerdere versoepelingen afwachten, want die kun je over ongeveer een week pas voorzichtig zien. Kun je daarna bekijken of je per 15 juni een volgende stap kan zetten.
Alles tegelijk doen is zo ongeveer het stomste idee ooit, want als de besmettingen dan weer oplopen kun je nooit beoordelen als gevolg van welke maatregel(en) dat is. Dus 1 voor 1, de gevolgen beoordelen en dan indien mogelijk verder met de volgende stap.
of corona... of zit ik niet in het coronatopic?quote:
Corona is ook kutquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
of corona... of zit ik niet in het coronatopic?
Ons belastingstelsel is ook beter geworden van beleid maken op tig uitzonderingen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Een statisticus liep door een meer van gemiddeld 30 centimeter diep en verdronk.
Alleen beleid maken op de grootste gemene deler was erg populair in de jaren 30.
Zijn er nog vegan aandelen om ij te stappen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:30 schreef Za het volgende:
Dokters in de VS roepen op om de slachthuizen te sluiten.
"We want the slaughterhouses to close, as they are a place where over 16,000 workers have gotten COVID," said Dr. Ashwani Garg of Physicians Committee for Responsible Medicine.
https://abc7chicago.com/h(...)r-shutdowns/6197302/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |