quote:
toch fucking mooi dat het land op slot is en iedereen binnen zitquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:38 schreef phoenyx het volgende:
Is wel een beetje zo. Wat een sleur. Werken, kinderen, eten, drinken, slapen, repeat. Zeker in deze tijd waarin de overheid mij nog het kleinste pleziertje ontneemt
Hoop dat dat nog een tijdje zo blijft.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar gelukkig hoeven we er geen voetbal bij te kijken
Je kiest zelf voor kinderen en je werk, ga dan iets leuks doen en doe je kinderen weg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:38 schreef phoenyx het volgende:
Is wel een beetje zo. Wat een sleur. Werken, kinderen, eten, drinken, slapen, repeat. Zeker in deze tijd waarin de overheid mij nog het kleinste pleziertje ontneemt
Dat ook nog, ik keek uit naar het EK. Nu ook een jaar uitgesteldquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar gelukkig hoeven we er geen voetbal bij te kijken
Mijn werk is wel leuk meestal. Kinderen zijn meestal erg leuk. Maar het is wel gewoon een sleur.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je kiest zelf voor kinderen en je werk, ga dan iets leuks doen en doe je kinderen weg.
En hoe denk je dat de anderen over jou denkenquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:43 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Mijn werk is wel leuk meestal. Kinderen zijn meestal erg leuk. Maar het is wel gewoon een sleur.
Ja het park. Vakanties zijn niks meer. Zwemmen niet. Kan niet eens normaal naar het strand.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oh, misschien een uitstapje maken buiten je huidige omgeving?![]()
![]()
Online of offline?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:45 schreef maily het volgende:
[..]
En hoe denk je dat de anderen over jou denken
Je woont zeker in een kutdorpje?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:39 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
toch fucking mooi dat het land op slot is en iedereen binnen zit
loop je over straat zien je helemaal niemand
HELEMAAL NIEMAND!
Ze hebben je piemel afgenomen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:38 schreef phoenyx het volgende:
Eigen schuld he...ben je zelf bijquote:Op woensdag 20 mei 2020 12:38 schreef phoenyx het volgende:
Lekker slapenquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een eeuwigheid helemaal niks meer doen
Dorp wel ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |