Verkochten ze dat niet bij big Bazar?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:49 schreef Butterflower het volgende:
Weet iemand waar deze nog te koop is?
[ afbeelding ]
Mijn haar vindt deze zo fijn! En ik ben nu echt bezig met mijn allerlaatste beetje
Zo lang is mijn haar ook, dat is toch niet serieus langquote:Op zondag 6 september 2020 18:17 schreef Seven. het volgende:
Mijn haar wordt nu ook serieus lang, binnenkort eens naar de kapper.
Voor iemand die zeker 30 jaar d'r haren niet voorbij kinlengte had, is schouderlengte wel serieus langquote:Op dinsdag 29 september 2020 10:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zo lang is mijn haar ook, dat is toch niet serieus lang
Ik hou van pixie kort! Maar wel bij een ander, bij mezelf zou het niet staan denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor iemand die zeker 30 jaar d'r haren niet voorbij kinlengte had, is schouderlengte wel serieus lang. Meeste van die 30+ jaar was het ook nog eens pixie kort!
Thanks! Ga ik daar eens een keer kijkenquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Verkochten ze dat niet bij big Bazar?
Ik vind dat zelf ook super, maar vooral als je jong en slank bent en er ook nog eens het koppie voor hebt. 80% van de vrouwen komen er niet mee weg. Heel uitzonderlijk zie je wel eens 30+ vrouwen die nog steeds supervrouwelijk zijn met een pixie kapsel. Ik heb zo'n collega van ruim in de 50 die het geweldig staatquote:Op dinsdag 29 september 2020 21:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hou van pixie kort! Maar wel bij een ander, bij mezelf zou het niet staan denk ik.
Ik dacht in eerste instantie toen ik de foto zag dat dat Michelle Willem was! En dat is zeker een complimentquote:Op woensdag 30 september 2020 04:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf ook super, maar vooral als je jong en slank bent en er ook nog eens het koppie voor hebt. 80% van de vrouwen komen er niet mee weg. Heel uitzonderlijk zie je wel eens 30+ vrouwen die nog steeds supervrouwelijk zijn met een pixie kapsel. Ik heb zo'n collega van ruim in de 50 die het geweldig staat. Ik kwam er na mijn 30ste niet meer mee weg, ook wel omdat ik wat steviger werd en make-up ook echt niet aan mij besteed is.
10 jaar geleden alweer, beste foto die ooit van mij gemaakt is:
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:Op woensdag 30 september 2020 07:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie toen ik de foto zag dat dat Michelle Willem was! En dat is zeker een compliment
Dan komt die lengte gewoon overeen met de levensduur van haar haar. Die is bij iedereen anders.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand of het haar kan stoppen met groeien als het op een bepaalde lengte zit?
Mijn dochter is ondertussen 6 en het enige wat we tot nu toe hebben gedaan is af en toe bij punten. Haar haar heeft al tijden een lengte tussen de half lang en lang haar. Het gekke is dat haar pony wel groeit, maar de rest niet of heel weinig zo lijkt het.
De lengte van je haar is genetisch bepaald.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand of het haar kan stoppen met groeien als het op een bepaalde lengte zit?
Mijn dochter is ondertussen 6 en het enige wat we tot nu toe hebben gedaan is af en toe bij punten. Haar haar heeft al tijden een lengte tussen de half lang en lang haar. Het gekke is dat haar pony wel groeit, maar de rest niet of heel weinig zo lijkt het.
Lengte is puur genetisch.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:05 schreef Elleska het volgende:
Deels genetisch, deels verzorging/gezondheid.
Verzorging heeft wel invloed op je genetisch mogelijke lengte kunnen bereiken. Zwak/beschadigd haar schuurt ook makkelijker stuk op bijvoorbeeld een jas (of dingen als haarelastiekjes), dan kan de haar nog wel doorgroeien, maar wordt het ook niet langer.quote:
Verzorging verandert niets aan je genen. De maximale lengte van je haar ligt gewoon vast in je DNA.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Verzorging heeft wel invloed op je genetisch mogelijke lengte kunnen bereiken.
Zwak/beschadigd haar schuurt ook makkelijker stuk op bijvoorbeeld een jas (of dingen als haarelastiekjes), dan kan de haar nog wel doorgroeien, maar wordt het ook niet langer.
Niet als het halverwege afbreekt. Ik spreek mezelf niet tegen hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
Verzorging verandert niets aan je genen. De maximale lengte van je haar ligt gewoon vast in je DNA.
En je spreekt jezelf tegen, als je haar doorgroeit wordt het wel degelijk langer. Of het groeit of het groeit niet.
Dan heb je gewoon slechte genen. Mijn haar is nog nooit "afgebroken"quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet als het halverwege afbreekt. Ik spreek mezelf niet tegen hoor.
Neuh, geen optimale verzorging en wrijving. Alles gaat stuk met voldoende wrijving.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon slechte genen. Mijn haar is nog nooit "afgebroken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |