Yes, maar olie heeft bij mij nog nooit gewerkt helaas. Het legt een vies laagje om mn haar. Ik gebruik alleen olie als pre poo en om mn hoofdhuid te masseren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar eens een keer alles erin gooi wat ik heb2 stylingproducten doen gewoon te weinig.
Heeft iemand trouwens al eens de LOC methode geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een gedoequote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:40 schreef -Spring het volgende:
[..]
1.
- Sheamoisture Coconut & Hibiscus Curl & Shine Shampoo;
- Shea Moisture Coconut & Hibiscus Curl & Shine Conditioner;
- Shea Moisture Coconut & Hibiscus Curl & Shine Style Milk;
- Shea Moisture Coconut & Hibiscus Curl Enhancing Smoothie.
Dit gebruik ik allemaal op kletsnat haar onder de douche. Ik kam het door met de Denman die ik steeds opnieuw nat maak om water toe te voegen.
2.
- Flora & Curl Sweet Hibiscus Curl Defining Gel;
- Creme of Nature Snot.
Deze gels scrunch ik erin, ook op nat haar. Terwijl ik de gels erin scrunch, scrunch ik een groot deel van het water eruit. Als deze gels erin zitten microplop ik: met een hydrofiele doek knijp ik het vocht eruit.
3.
- Pantene mousse (meegenomen uit Spanje).
Deze mousse scrunch ik op mn handdoekdroge haar. Ik gebruik maar weinig: slechts 2 golfballetjes.
Vervolgens diffuse ik mn haar helemaal droog.
4.
- Shea Moisture Curling Gel Soufflé.
Ik dip ik mn vingers in deze gel en scrunch mn crunch ermee uit.
Ik kan hier drie dagen mee doen. 's Nachts doe ik het in een pineapple en slaap ik op een satijnen kussensloop. 's Ochtends hoef ik het alleen even los te schudden en er wat soufflé overheen te wrijven.
https://www.cghair.nl/scrunch-out-the-crunchquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat een gedoe![]()
idd wel fijn dat het 3 dagen blijft zitten dan
maar ehh.. wat is het verschil tussen scrunch en crunch ? ( of wat is het uberhaupt)
Er zijn diverse redenen. Met een scheutje appelazijn door je water komt komt de ph-waarde dichter bij die van je haar, het ontkalkt waardoor je haar zachter wordt en het kan build up uit je haar verwijderen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een vraagje: Ik ben overgestapt op Happy soap en dat bevalt me erg goed.
In de handleiding staat dat je ook je haar kan uitspoelen met appelazijn. Weten jullie wat daar de functie van is? Ik gebruik al een conditioner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zover mij bekend zou dat wel degelijk de schade moeten beperken, hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:45 schreef Rupibma het volgende:
Ik wil mijn haren graag lichter hebben, heb donkerbruine krullen aan de bovenkant en vanaf het midden is het middenbruin/roodachtig iets. Wil het lichtbruin hebben. Het haar is redelijk droog haar. Zou olaplex tijdens de behandeling en van tevoren wat meer maskers de schade beperken?
Ik twijfel nog even, mijn kapper is er niet happig op, maar die schrikt sws van buitenlands haar.
Die kan gewoon niet overweg met donker haar vermoed ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zover mij bekend zou dat wel degelijk de schade moeten beperken, hoor. Waarom is je kapper er geen fan van?
Oh,quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die kan gewoon niet overweg met donker haar vermoed ikHij heeft vnml klanten met blond of licht haar.
Die kan gewoon niet overweg met donker haar vermoed ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zover mij bekend zou dat wel degelijk de schade moeten beperken, hoor. Waarom is je kapper er geen fan van?
Ik denk dat ik een Turkse kapper ga pakken, al hebben die ook nul ervaring met krullend haar verven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh,. Geen andere kapper in de buurt dan?
Welke regio woon je? Krullende vriendin van mij heeft een hele goede.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:03 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die kan gewoon niet overweg met donker haar vermoed ikHij heeft vnml klanten met blond of licht haar.
[..]
Ik denk dat ik een Turkse kapper ga pakken, al hebben die ook nul ervaring met krullend haar verven.
De krullenkappers in de buurt zijn maanden volgeboekt.
Noord Holland, vlakbij Amsterdam.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Welke regio woon je? Krullende vriendin van mij heeft een hele goede.
En Leonie Rietdijk in Vlaardingen? Zit zij in jouw buurt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:03 schreef Rupibma het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik een Turkse kapper ga pakken, al hebben die ook nul ervaring met krullend haar verven.
De krullenkappers in de buurt zijn maanden volgeboekt.
Oh sorry, ik zie deze reactie nu pas.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:07 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Noord Holland, vlakbij Amsterdam.
Hmmm, helaas ook niet bij ons in de buurtquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:07 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Noord Holland, vlakbij Amsterdam.
Ze raad daar een kapper aan, die ik bezocht heb. Zij had mijn haar zo lelijk geverfdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien heb je hier wat aan?
https://www.cghair.nl/krullenkappers
of misschien nog beter:
https://www.cghair.nl/tips-tricks/365048_cg-krullenkappers
Ik snap je.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:40 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ze raad daar een kapper aan, die ik bezocht heb. Zij had mijn haar zo lelijk geverfdwas oranje geworden. Maar het ging mij sws echt om verven, wellicht dat iemand daar een tip voor heeft. Ik knip mijn eigen haar, heb traumatische ervaringen met knippen, je weet wel, altijd te kort knippen.
Thank you, ga dan toch een poging wagen bij mijn eigen kapper, laatste kans zeg maarquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik snap je.
Olaplex moet 't gewoon goed doen, hoor.
Succes en laat weten hoe het is gegaan!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:41 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Thank you, ga dan toch een poging wagen bij mijn eigen kapper, laatste kans zeg maar
Echt. Leonie Rietdijk. Kijk ff op dr Insta anders.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:40 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ze raad daar een kapper aan, die ik bezocht heb. Zij had mijn haar zo lelijk geverfdwas oranje geworden. Maar het ging mij sws echt om verven, wellicht dat iemand daar een tip voor heeft. Ik knip mijn eigen haar, heb traumatische ervaringen met knippen, je weet wel, altijd te kort knippen.
Vlaardingen toch? Zit ook te denken om bij haar te gaan. Hoop goede verhalen gehoord.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:23 schreef -Spring het volgende:
[..]
Echt. Leonie Rietdijk. Kijk ff op dr Insta anders.
Ah is maar een uurtje rijden, is ze echt zo goed?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:23 schreef -Spring het volgende:
[..]
Echt. Leonie Rietdijk. Kijk ff op dr Insta anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |