abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Tettenkoning dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:29:28 #226
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195464214
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Neuh, geen optimale verzorging en wrijving. Alles gaat stuk met voldoende wrijving.
Ik doe niets bijzonders met mijn haar. 1x per week wassen en 1x per jaar naar de kapper.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:38:23 #227
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195464379
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:29 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ik doe niets bijzonders met mijn haar. 1x per week wassen en 1x per jaar naar de kapper.
Er bestaat dan ook geen universele optimale verzorging. :7

En het is ook net wat voor haar je hebt, bij mijn niet enorme bos van nogal fijn haar valt schade gewoon veel sneller op dan bij iemand met enorm veel dik haar. Nog even los van dat fijn haar sowieso sneller stuk gaat.

Als ik m'n haar niet in maskertjes steek (en het dus kwetsbaarder wordt door een vochttekort), groeien de voorplukken gewoon door, maar achterop doet het optisch niets qua lengte. Komt puur door wrijving, staat los van de haarzakjes.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195464414
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb m'n haar tot halverwege m'n rug gehad ooit, dus die genen zitten wel goed. :P
Ik bijna een keer zo lang gehad dus met die genen zit het hier ook wel goed en toch breekt mijn haar soms af.
Haar is simpelweg niet onbreekbaar.
  Tettenkoning dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:41:37 #229
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195464439
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Er bestaat dan ook geen universele optimale verzorging. :7

En het is ook net wat voor haar je hebt, bij mijn niet enorme bos van nogal fijn haar valt schade gewoon veel sneller op dan bij iemand met enorm veel dik haar. Nog even los van dat fijn haar sowieso sneller stuk gaat.

Als ik m'n haar niet in maskertjes steek (en het dus kwetsbaarder wordt door een vochttekort), groeien de voorplukken gewoon door, maar achterop doet het optisch niets qua lengte. Komt puur door wrijving, staat los van de haarzakjes.
Dat jij dun en fijn haar hebt en de ander een dikke bos (zoals ik) is dus ook gewoon genetisch bepaald he :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:42:48 #230
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195464455
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:41 schreef Nine. het volgende:

[..]

Dat jij dun en fijn haar hebt en de ander een dikke bos (zoals ik) is dus ook gewoon genetisch bepaald he :P
Maar je genetisch mogelijke lengte bereiken is dus zeker wel te beīnvloeden met verzorging.

Exact wat ik eerder zei dus. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195464495
Wat betreft verzorging denk ik niet dat ik wat verkeerd doe. Ik was haar haar 2 x in de week met een shampoo en een cremespoeling. Ik kam het nat uit met een afrokam. Tussen de was beurten door kam ik het haar met een tangle teezer. Uiteraard is haar haar nog nooit chemisch behandeld geweest.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:47:16 #232
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_195464514
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat betreft verzorging denk ik niet dat ik wat verkeerd doe. Ik was haar haar 2 x in de week met een shampoo en een cremespoeling. Ik kam het nat uit met een afrokam. Tussen de was beurten door kam ik het haar met een tangle teezer. Uiteraard is haar haar nog nooit chemisch behandeld geweest.
Nee, het klinkt inderdaad als einde levensduur van de haar. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195464979
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maskers?
pi_195465132
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:19 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Maskers?
Bij een kind van 6 vind ik dat nog niet echt nodig. En ik denk eerlijk gezegd niet dat het van een masker af hangt.
pi_195465623
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Bij een kind van 6 vind ik dat nog niet echt nodig. En ik denk eerlijk gezegd niet dat het van een masker af hangt.
Heeft het kind krullen of kroes?
pi_195542705
Ik heb gisteren voor het eerst bijna de hele Shea Moisture Coconut & Hibiscus-lijn geprobeerd en die bevalt zo fijn. Ik denk dat dat vooral dankzij de zijdeproteine is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195542747
Het lijkt wel nep, zo mooi is het. :o
pi_195542808
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:49 schreef mootie het volgende:
Nou dat! Ik heb de shampoo ervan, maar hij is me iets te zwaar. Maak 'm wel op though. Is zo'n grote fles waar 50% procent gratis in zit, dus ik ben nog wel even zoet.

Ik heb van de week de syoss mousse geprobeerd en dat is het eerste stylingproduct waarbij mijn slag en krullen in mijn haar blijven. Het jammere is wel dat het wat viezig aan voelt, maar misschien doe ik er net wat teveel in. Volgende keer wag minder proberen.
pi_195542873
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:49 schreef mootie het volgende:
Haha, dank je.

Zo zag het eruit voor de curly girl methode:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195542896
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:59 schreef -Spring het volgende:

[..]

Haha, dank je.

SPOILER
:o _O_ Hoe lang ben je bezig?
pi_195542940
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 10:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:o _O_ Hoe lang ben je bezig?
Zo'n drie jaar :)
pi_195542980
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 10:04 schreef -Spring het volgende:

[..]

Zo'n drie jaar :)
Dat is een tijd! Maar het resultaat mag er zeker zijn!
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:16:51 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195543047
Damn wat een verschil :o :o _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195586066
Ik heb vandaag een masker geprobeerd van de haar afdeling van Vichy (Dercos), ben er heel tevreden over! Alle pluis weg :)
pi_195705680
Even een vraagje: Ik ben overgestapt op Happy soap en dat bevalt me erg goed.

In de handleiding staat dat je ook je haar kan uitspoelen met appelazijn. Weten jullie wat daar de functie van is? Ik gebruik al een conditioner
  zondag 18 oktober 2020 @ 10:08:22 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195708017
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:59 schreef -Spring het volgende:

[..]

Haha, dank je.

SPOILER
Wow spring! _O_
Wat is jouw routine dan?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195787282
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wow spring! _O_
Wat is jouw routine dan?
1.
- Sheamoisture Coconut & Hibiscus Curl & Shine Shampoo;
- Shea Moisture Coconut & Hibiscus Curl & Shine Conditioner;
- Shea Moisture Coconut & Hibiscus Curl & Shine Style Milk;
- Shea Moisture Coconut & Hibiscus Curl Enhancing Smoothie.

Dit gebruik ik allemaal op kletsnat haar onder de douche. Ik kam het door met de Denman die ik steeds opnieuw nat maak om water toe te voegen.

2.
- Flora & Curl Sweet Hibiscus Curl Defining Gel;
- Creme of Nature Snot.

Deze gels scrunch ik erin, ook op nat haar. Terwijl ik de gels erin scrunch, scrunch ik een groot deel van het water eruit. Als deze gels erin zitten microplop ik: met een hydrofiele doek knijp ik het vocht eruit.

3.
- Pantene mousse (meegenomen uit Spanje).

Deze mousse scrunch ik op mn handdoekdroge haar. Ik gebruik maar weinig: slechts 2 golfballetjes.
Vervolgens diffuse ik mn haar helemaal droog.

4.
- Shea Moisture Curling Gel Soufflé.
Ik dip ik mn vingers in deze gel en scrunch mn crunch ermee uit.

Ik kan hier drie dagen mee doen. 's Nachts doe ik het in een pineapple en slaap ik op een satijnen kussensloop. 's Ochtends hoef ik het alleen even los te schudden en er wat soufflé overheen te wrijven. :)
pi_195787551
quote:
6s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:40 schreef -Spring het volgende:

[..]

1.
- Sheamoisture Coconut & Hibiscus Curl & Shine Shampoo;
- Shea Moisture Coconut & Hibiscus Curl & Shine Conditioner;
- Shea Moisture Coconut & Hibiscus Curl & Shine Style Milk;
- Shea Moisture Coconut & Hibiscus Curl Enhancing Smoothie.

Dit gebruik ik allemaal op kletsnat haar onder de douche. Ik kam het door met de Denman die ik steeds opnieuw nat maak om water toe te voegen.

2.
- Flora & Curl Sweet Hibiscus Curl Defining Gel;
- Creme of Nature Snot.

Deze gels scrunch ik erin, ook op nat haar. Terwijl ik de gels erin scrunch, scrunch ik een groot deel van het water eruit. Als deze gels erin zitten microplop ik: met een hydrofiele doek knijp ik het vocht eruit.

3.
- Pantene mousse (meegenomen uit Spanje).

Deze mousse scrunch ik op mn handdoekdroge haar. Ik gebruik maar weinig: slechts 2 golfballetjes.
Vervolgens diffuse ik mn haar helemaal droog.

4.
- Shea Moisture Curling Gel Soufflé.
Ik dip ik mn vingers in deze gel en scrunch mn crunch ermee uit.

Ik kan hier drie dagen mee doen. 's Nachts doe ik het in een pineapple en slaap ik op een satijnen kussensloop. 's Ochtends hoef ik het alleen even los te schudden en er wat soufflé overheen te wrijven. :)
Het zit prachtig, maar zoveel producten :o
pi_195787661
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het zit prachtig, maar zoveel producten :o
Jup. Da's bij mij wel een voorwaarde helaas. Sommige mensen, vooral die met fijn haar, gaan erg goed om minder, maar dat is mij nog nooit gelukt.

Het is wel erg fijn dat ik maar één keer per drie dagen hoef te doen. En dan kan ik de vierde dag nog kiezen voor een knot of een natte refresh.
pi_195788296
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 15:55 schreef -Spring het volgende:

[..]

Jup. Da's bij mij wel een voorwaarde helaas. Sommige mensen, vooral die met fijn haar, gaan erg goed om minder, maar dat is mij nog nooit gelukt.

Het is wel erg fijn dat ik maar één keer per drie dagen hoef te doen. En dan kan ik de vierde dag nog kiezen voor een knot of een natte refresh.
Ik denk dat ik ook maar eens een keer alles erin gooi wat ik heb :@ 2 stylingproducten doen gewoon te weinig.

Heeft iemand trouwens al eens de LOC methode geprobeerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')