Ja precies, en dat is dus juist omdat mij ergens een punt heeft best jammerquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik neem hem met name niet serieus vanwege zijn stelligheid. Hij heeft best interessante invalshoeken, maar als je het verkondigt alsof het allemaal 100% wetenschappelijk bewezen is en er een volledige wetenschappelijke consensus bestaat voor zijn beweringen waar het RIVM dan gek genoeg van afwijkt dan begin ik hem te wantrouwen.
Hij zit zijn persoonlijke geloof gewoon te verkondigen.
Zoiets ja, helaasquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:23 schreef svann het volgende:
Een hoop Marokkanen zullen bang zijn niet meer naar familie te kunnen als repressaille.
Dat is dus het probleem, ze kunnen niet kiezenquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef kree het volgende:
Owh dubbele nationaliteit...... nou wmb gelijk afschaffen. Heel simpel, dat het er nog is is al raar eigenlijk. Je kiest maar.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
Zou ik ook een Marokkaans paspoort kunnen krijgen als Nederlander?
Dan kan ik ook eindelijk iedereen op straat een grote bek gaan geven
quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef kree het volgende:
Owh dubbele nationaliteit...... nou wmb gelijk afschaffen. Heel simpel, dat het er nog is is al raar eigenlijk. Je kiest maar.
Tja dan gaan ze lekker terug toch en onder hun eigen regels gaan vallen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ze kunnen niet kiezen
De fout is al om hier enkel 2 BOA's zonder fatsoenlijke verdedigingsmiddelen op af te sturen. Zeker bij groepen in deze leeftijdscategorie moet je toch wel wat meer capaciteit achter de hand hebben als je wilt gaan handhaven.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
aha, filmpje gezien...bizar dat je als een loser moet afdruipen voor van die jochies en ze je nog slaan ook![]()
https://www.dumpert.nl/item/7916177_50f6ce8b
Nee, hetzelfdequote:Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef svann het volgende:
Doet Turkije niet ook zoiets?
Of kun je daar indien gewenst wel van af?
Nee, van Turkije kom je helaas ook niet afquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef svann het volgende:
Deze manquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
Tja dan gaan ze lekker terug toch en onder hun eigen regels gaan vallen.
Dienstplicht kan je wel afbetalen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef svann het volgende:
Vooral dat, 1 politieman komt met wapenstok en ze rennen als gillende meiden wegquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De fout is al om hier enkel 2 BOA's zonder fatsoenlijke verdedigingsmiddelen op af te sturen. Zeker bij groepen in deze leeftijdscategorie moet je toch wel wat meer capaciteit achter de hand hebben als je wilt gaan handhaven.
Het slaat nergens op je zegtquote:
De fout?quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef Breekfast het volgende:
De fout is al om hier enkel 2 BOA's zonder fatsoenlijke verdedigingsmiddelen op af te sturen. Zeker bij groepen in deze leeftijdscategorie moet je toch wel wat meer capaciteit achter de hand hebben als je wilt gaan handhaven.
Dit, je kunt die vergelijken op deze manier gewoon niet makenquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een gekke vergelijking. Nederland is veel dichtbevolkter.
Ik vraag me eerder af hoe die mensen het in hun hoofden halen om ambtenaren te slaan. Er loopt zelfs een meisje tussen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ownee is dat zo?? Ze een soort van tweede escape kaartje geven in de vorm van een nationaliteit paspoort geven wel?quote:
It-mannetje. Hij is best wel kundig overigens.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:36 schreef svann het volgende:
Wie is deze jongeman wat betreft deskundigheid?
Jij hebt het gesprek en de insteek niet gevolgd volgens mij, geeft niet hoor,quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ownee is dat zo?? Ze een soort van tweede escape kaartje geven in de vorm van een nationaliteit paspoort geven wel?
Dacht het niet he? Als je dan hier wil wonen en leven dan ga je of maar helemaal naar nl recht enzo zijn net als iedereen of helemaal niet.
Klinkt simpel, maar oké we gaan er heel drama van maken enzo weer hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |