Ah heeft ze eindelijk eens tijd om de biografie van Louis te lezenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:05 schreef RipCity het volgende:
'Op1 terug naar vijf uitzendingen per week, Fidan Ekiz vertrekt'
https://www.nu.nl/media/6(...)n-ekiz-vertrekt.html
De Hontquote:
Nu nog die walgelijke niks kunnende Sander weg en dan wordt het misschien nog watquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:17 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de altijd falende Fidan vertrekt #wierddukked
Eensquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:17 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de altijd falende Fidan vertrekt #wierddukked
Jij wil zeker weer vieze dingen met haar doenquote:
Wil je details?quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij wil zeker weer vieze dingen met haar doen
quote:
Heeft al een IC bed gereserveerdquote:
Een blik Me-ers opentrekken ofzo?quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:14 schreef R-woud93 het volgende:
Je bent toch niet bang voor een paar puberale jochies?
Precies, vol er bovenop.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:15 schreef svann het volgende:
[..]
Een blik Me-ers opentrekken ofzo?
Bodycams misschien.
Ik neem hem met name niet serieus vanwege zijn stelligheid. Hij heeft best interessante invalshoeken, maar als je het verkondigt alsof het allemaal 100% wetenschappelijk bewezen is en er een volledige wetenschappelijke consensus bestaat voor zijn beweringen waar het RIVM dan gek genoeg van afwijkt dan begin ik hem te wantrouwen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
Niemand neemt Maurice serieus, terwijl hij ergens gewoon een punt heeft
quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Kaji het volgende:
Groep tuig valt handhavers aan.
Sander: "Je ziet dat mensen het zat zijn!1!"
Ja precies, en dat is dus juist omdat mij ergens een punt heeft best jammerquote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik neem hem met name niet serieus vanwege zijn stelligheid. Hij heeft best interessante invalshoeken, maar als je het verkondigt alsof het allemaal 100% wetenschappelijk bewezen is en er een volledige wetenschappelijke consensus bestaat voor zijn beweringen waar het RIVM dan gek genoeg van afwijkt dan begin ik hem te wantrouwen.
Hij zit zijn persoonlijke geloof gewoon te verkondigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |