jij ook.quote:
Ik ben al stilquote:Op donderdag 17 september 2020 21:27 schreef Oversight het volgende:
[..]ssst, dalijk zien ze het allemaal.
Klopt, ik reageer sneller dan jijquote:Op donderdag 17 september 2020 21:29 schreef Oversight het volgende:
[..]... bullshit, dat hou je nooit lang vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt, ik reageer sneller dan jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.langer wachten op antwoord betekent dat er veel over moest worden gedacht, dat vergt tijd, en hasj.
◢◤
Mensen die hun WA niet checkenquote:Op donderdag 17 september 2020 21:33 schreef Oversight het volgende:
[..]langer wachten op antwoord betekent dat er veel over moest worden gedacht, dat vergt tijd, en hasj.
Over welke punten heb je het?quote:Op donderdag 17 september 2020 21:36 schreef Oversight het volgende:
[..]is dat weer iets nieuws waar ik niets van weet, net als die punten?
quote:
quote:
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/scorequote:Op donderdag 17 september 2020 21:40 schreef Oversight het volgende:
[..]iemand riep ergens iets over punten, ik weet het ook niet precies, schijnt iets over je te zeggen of zo ?
quote:Op donderdag 17 september 2020 21:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/score
je doelt hierop ?
@Danny, leg jij het even uit.quote:
Check eens wie de meeste likes heeftquote:Op donderdag 17 september 2020 21:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/score
je doelt hierop ?
een leukigheidje voor wie er waarde aan hecht / lol aan beleeft / interesse in heeft.quote:
Likes geven ook puntenquote:Op vrijdag 18 september 2020 06:16 schreef Danny het volgende:
[..]
een leukigheidje voor wie er waarde aan hecht / lol aan beleeft / interesse in heeft.
middels een supergeheime rekensom wordt je activiteit op FOK! door een formule gehaald en daar rolt dan een score uit.
Er zijn dingen die positief meewerken (meeposten, de site bezoeken etc), en dingen die puntenaftrek opleveren (notes, bans etc).
Doet verder niets maar geeft hooguit bragging rights aan wie de competitie daarin leuk vindt.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 06:16 schreef Danny het volgende:
[..]
een leukigheidje voor wie er waarde aan hecht / lol aan beleeft / interesse in heeft.
middels een supergeheime rekensom wordt je activiteit op FOK! door een formule gehaald en daar rolt dan een score uit.
Er zijn dingen die positief meewerken (meeposten, de site bezoeken etc), en dingen die puntenaftrek opleveren (notes, bans etc).
Doet verder niets maar geeft hooguit bragging rights aan wie de competitie daarin leuk vindt.
Als je nou al mijn posts een like geeftquote:Op vrijdag 18 september 2020 06:20 schreef Oversight het volgende:
[..]Tuurlijk weer onkraakbaar, en een supergeheim algoritme, bedankt dat wordt dus minstens nachtwerk.
2 bier bij de volgende meet, zoals gewoonlijk?
Doe maar wat puntjes hier en daar.
Hoef ik het niet te doen.
Hier 1 terugquote:Op vrijdag 18 september 2020 06:22 schreef Oversight het volgende:
[..]punt voor jou erbij nu, ( ff testen )
wrom kan ik mezelf geen punten geven?
Bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |