Gelukkig zijn die dingen onverwoestbaar, dus we hebben nog even de tijd voor ze dood zijn.quote:
Avondwandelingfotoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
6,3 km![]()
Weinig fotoinspiratie![]()
[ afbeelding ]
Regel zoveel van het internet. Vast wel.quote:
Het is ons lotquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die dingen onverwoestbaar, dus we hebben nog even de tijd voor ze dood zijn.
Ja, wat? Ieder zo zijn/haar voorkeurenquote:
Dit is voor het eerst dat ik hiervan hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Regel zoveel van het internet. Vast wel.
Waarom niet?quote:
Dat nummer gaat de hele weg aanquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Zolang het geen E-mail to Berlin is, vind ik het best
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat, van de "als je het kan bedenken, bestaat het"-regel?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik hiervan hoor![]()
![]()
ik zal ff kijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat nummer gaat de hele weg aan
Is dat er ook voor beat saberen?
Zeker weten apart reizen dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat nummer gaat de hele weg aan
Is dat er ook voor beat saberen?
Ik heb het hier ook opgezet inmiddelsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat nummer gaat de hele weg aan
Is dat er ook voor beat saberen?
KEL?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat niet weer KPD checken he?
Ja goeie wel. Zou er verschil zijn tussen Noorse garnalen en Hollandse?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, van de "als je het kan bedenken, bestaat het"-regel?
Your lossquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze juriste is zo intelligent dat ik haar soms echt niet meer volg.
Octopusporno bestaat, dus garnalen vast ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
KEL?
[..]
Ja goeie wel. Zou er verschil zijn tussen Noorse garnalen en Hollandse?
Tijgergarnalenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
KEL?
[..]
Ja goeie wel. Zou er verschil zijn tussen Noorse garnalen en Hollandse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |