* Bos81 kijkt om zich heen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]Godsamme, lijkt wel een inrichting hier
Inclusief typo?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wil je de TT aanpassen naar "kroepeokliefde"?
Ik wil bij voorkeur géén nieuw topic openen. Snap lapohunters dan ook echt niet.quote:
Done. Ongeveerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wil je de TT aanpassen naar "kroepeokliefde"?
Ja, die is bewust.quote:
Ochquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil bij voorkeur géén nieuw topic openen. Dnap lapohunters dan ook echt niet.
Mijn "de trap op val laarzen" die Molo nog steeds eens wil proberen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier zit een verhaal achter![]()
Ik laat mijn felroze gymschoenen ook thuis
En wat heeft IJsdraakje daarmee van doen dan?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn "de trap op val laarzen" die Molo nog steeds eens wil proberen.
Okee, vooruit dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van spelfouten krijg ik jeuk aan mijn autisme.
Deze juriste is zo intelligent dat ik haar soms echt niet meer volg.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil bij voorkeur géén nieuw topic openen. Dnap lapohunters dan ook echt niet.
Teruglezen dan maarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat heeft IJsdraakje daarmee van doen dan?En de rest?
Die is wat novembervriendelijker, dus wellicht.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of dat zeemeerminding wat ik nog altijd niet echt snap
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze juriste is zo intelligent dat ik haar soms echt niet meer volg.
Die gaan wel naar Berlijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat heeft IJsdraakje daarmee van doen dan?En de rest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |