abonnement Unibet Coolblue
pi_193221134
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Zij zit fout maar is te beroerd om dat toe te geven. Hij pikt dat niet, en terecht. Vervolgens kruipt ze zoals gewoonlijk weer in die comfortabele slachtofferrol.

Met dit soort mensen moet je juist een confrontatie aan gaan anders nemen ze een loopje met je.
Om dit gedrag te breken helpt hard rammen niet. Dat is voor types als Emma,Jelle, Yves en Delano. Bij types als Sana zul je eerst je goede intentie moeten tonen en dan zullen zij eerder iets van je accepteren, zelfs als het hard gezegd word.
pi_193221145
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:40 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Robert van beckhoven deed dat in zijn lessen veel beter, hij probeerde echt zijn passie over te geven aan de jongeren en heeft tot het bitter eind gestreden voor een goed eindresultaat. Deze positieve aanpak werkt veel beter dan de negatieve die hugo kiest.
Als ze straks een vervolgopleiding gaan doen zullen er ook docenten tussen zitten waarvan ze de manier van lesgeven niet zo vinden. Maar het gaat er dan om hoe je daar vervolgens zelf mee omgaat.

Vind het dus goed dat de docenten nu ook al niet per se allemaal in het straatje van de leerlingen passen, want in de praktijk zal dat waarschijnlijk ook niet het geval zijn.
pi_193221149
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:41 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ze hebben het samen besloten, ze deden het samen en ze hebben samen gekeken of hugo niet in de buurt was.
Ze had beter moeten weten. En moet leren omgaan met terechte kritiek. De wereld heeft geen reet om je narcistische gemanipuleer.
anonieme razernist
pi_193221163
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Als ze straks een vervolgopleiding gaan doen zullen er ook docenten tussen zitten waarvan ze de manier van lesgeven niet zo vinden. Maar het gaat er dan om hoe je daar vervolgens zelf mee omgaat.

Vind het dus goed dat de docenten nu ook al niet per se allemaal in het straatje van de leerlingen passen, want in de praktijk zal dat waarschijnlijk ook niet het geval zijn.
Precies, je komt alles soorten mensen tegen. In vrij gedisciplineerde omgevingen als horeca zijn je gekwetste gevoelens niet zo belangrijk.
anonieme razernist
pi_193221175
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:33 schreef Chia het volgende:

[..]

Tja dan is het toch juist goed dat hij zich niet laat cucken door deze lieden? In het echte leven heb je je ook gewoon enigszins fatsoenlijk te gedragen en niet pas zodra je iemand vertrouwt. :')
Ik heb het niet over fatsoenlijk gedragen maar over iets aannemen of accepteren van iemand. Dat gaat makkelijker als je beseft dat iemand het goed met je voor heeft dan dat het moet omdat iemand de baas is.
pi_193221199
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:46 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Ze had beter moeten weten. En moet leren omgaan met terechte kritiek. De wereld heeft geen reet om je narcistische gemanipuleer.
De wereld heeft nog minder aan jouw vingerwijzen vanuit je luie stoel.
pi_193221232
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:50 schreef OneChicago het volgende:

[..]

De wereld heeft nog minder aan jouw vingerwijzen vanuit je luie stoel.
:') vertel nog eens over je drill instructor, je doet dat altijd zo leuk.
anonieme razernist
pi_193221286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Als ze straks een vervolgopleiding gaan doen zullen er ook docenten tussen zitten waarvan ze de manier van lesgeven niet zo vinden. Maar het gaat er dan om hoe je daar vervolgens zelf mee omgaat.

Vind het dus goed dat de docenten nu ook al niet per se allemaal in het straatje van de leerlingen passen, want in de praktijk zal dat waarschijnlijk ook niet het geval zijn.
Ze zijn hier om deze jongeren weer op het juiste spoor te krijgen. Dat doe je door te enthousiasmeren. Ze hoeven niet alles te pikken. Ik vond bijvoorbeeld dat Phillip Huff helemaal gelijk had bij Emma. Melody Klaver had ook gelijk bij Thimo maar wat Hugo deed vond ik dan weer niet zo handig.
pi_193221296
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:44 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Om dit gedrag te breken helpt hard rammen niet. Dat is voor types als Emma,Jelle, Yves en Delano. Bij types als Sana zul je eerst je goede intentie moeten tonen en dan zullen zij eerder iets van je accepteren, zelfs als het hard gezegd word.
Maar dat gedrag breken is niet de verantwoordelijkheid van de gastdocenten. Die zijn daar gewoon om de leerlingen iets mee te geven en als je daar niet voor open staat/je eigen gedrag je in de weg zit dan heb je gewoon pech. En als je niks wilt aannemen omdat je iemand niet vertrouwt ook. Dat is dan je eigen issue waar je tegenaan loopt en dat is geen reden om dan maar aanpassing van de docent te verlangen. Lucia en Erik geven dat ook altijd zo aan en daarom laten ze de docenten ook vrij.

Ik vond wel dat Hugo onnodig lang doorging, want ze leken 0,0 verder te komen. Maar dat mag hij zelf weten en in theorie is daar ook voor de leerling wel een mooi leermoment uit te halen door dan bijvoorbeeld zelf voor te stellen dat het misschien beter is om hier na de les op terug te komen. Dat kan echt een moment van persoonlijke groei zijn en iets waar je later wat aan hebt.

Onhandigheid van de docent kan ook meerwaarde hebben. Soms stelt de docent zich daarna ook kwetsbaar op wat weer een mooi moment van toenadering en een stukje wederzijds begrip oplevert. Bij de ideale enthousiaste les zonder hobbels gebeurt dat op die manier leren van een miscommunicatie/conflict niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2020 10:58:04 ]
pi_193221307
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:55 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ze zijn hier om deze jongeren weer op het juiste spoor te krijgen. Dat doe je door te enthousiasmeren. Ze hoeven niet alles te pikken. Ik vond bijvoorbeeld dat Phillip Huff helemaal gelijk had bij Emma. Melody Klaver had ook gelijk bij Thimo maar wat Hugo deed vond ik dan weer niet zo handig.
De gastdocenten niet hoor.
  woensdag 20 mei 2020 @ 10:57:23 #161
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193221321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 03:31 schreef topdeck het volgende:

[..]

Je ziet bij hem dat hij (bijna?) nooit de confrontatie aangaat met zijn klasgenoten, alleen met de docenten enzo. Telkens deelt hij uit en rent hij weg als een lafaard. En dan moet iedereen bij hem komen om hem te knuffelen en te troosten. Dit is al 5x gebeurt ofzo. Of hij is een of andere acteur ingezet om te rellen met de docenten, of hij heeft het spelletje van speciaal aandacht trekken door. Hij is geen domme gast als de andere jongens, maar blijkbaar wel de grootste rat ooit in dream school. Ik vind alles bij hem onoprecht overkomen.
Zodra hij aan zijn ‘het spijt me’-showtje begint gaat zijn stem ook heel kunstmatig zachter en een beetje omhoog. Die jongen manipuleert de hele boel bij elkaar.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_193221363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:50 schreef OneChicago het volgende:

[..]

De wereld heeft nog minder aan jouw vingerwijzen vanuit je luie stoel.
Vind jou juist nogal vingerwijzend naar die gastdocenten.
pi_193221366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:56 schreef Chia het volgende:

[..]

De gastdocenten niet hoor.
Zijn die lessen niet bedoeld om ze een idee te geven van wat ze eventueel zouden kunnen?
pi_193221428
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:59 schreef Chia het volgende:

[..]

Vind jou juist nogal vingerwijzend naar die gastdocenten.
Dat mag. Ik spreek ook maar uit eigen ervaring.
pi_193221432
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:59 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Zijn die lessen niet bedoeld om ze een idee te geven van wat ze eventueel zouden kunnen?
Lessen geven ter inspiratie is nu ineens hetzelfde als leerlingen op het juiste spoor krijgen? :?

Als je zo gaat lopen verdraaien houdt het op hoor. Dus nog 1x
- ze zijn er niet om leerlingen op het juiste spoor te krijgen
- ze zijn er wel om leerlingen te inspireren, maar mogen zelf weten hoe en als leerlingen daar niet voor open staan is het niet de verantwoordelijkheid van de gastdocent toch die opening te zoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2020 11:06:57 ]
pi_193221481
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:04 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Dat mag. Ik spreek ook maar uit eigen ervaring.
Volgens mij is Dream School een redelijk uniek concept en is juist dat telkens vergelijken de valkuil.
pi_193221484
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:55 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar dat gedrag breken is niet de verantwoordelijkheid van de gastdocenten. Die zijn daar gewoon om de leerlingen iets mee te geven en als je daar niet voor open staat/je eigen gedrag je in de weg zit dan heb je gewoon pech. En als je niks wilt aannemen omdat je iemand niet vertrouwt ook. Dat is dan je eigen issue waar je tegenaan loopt en dat is geen reden om dan maar aanpassing van de docent te verlangen. Lucia en Erik geven dat ook altijd zo aan en daarom laten ze de docenten ook vrij.

Ik vond wel dat Hugo onnodig lang doorging, want ze leken 0,0 verder te komen. Maar dat mag hij zelf weten en in theorie is daar ook voor de leerling wel een mooi leermoment uit te halen door dan bijvoorbeeld zelf voor te stellen dat het misschien beter is om hier na de les op terug te komen. Dat kan echt een moment van persoonlijke groei zijn en iets waar je later wat aan hebt.

Onhandigheid van de docent kan ook meerwaarde hebben. Soms stelt de docent zich daarna ook kwetsbaar op wat weer een mooi moment van toenadering en een stukje wederzijds begrip oplevert. Bij de ideale enthousiaste les zonder hobbels gebeurt dat op die manier leren van een miscommunicatie/conflict niet.
Breken is misschien niet geheel hun taak maar ze moeten ze wel zeg maar een kompas geven waarmee ze de weg in het leven kunnen vinden. Ik zeg ook niet dat het allemaal gladjes hoeft te verlopen maar Hugo deed het niet handig. Gelukkig ben je het daar ook deels mee eens.
pi_193221544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:08 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens mij is Dream School een redelijk uniek concept en is juist dat telkens vergelijken de valkuil.
Ik heb dan ook niet op Dreamschool gezeten maar ik heb veel met dit type jongere moeten samenwerken. In het veld is het belangrijk dat je on the same page zit.
pi_193221602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:05 schreef Chia het volgende:

[..]

Lessen geven ter inspiratie is nu ineens hetzelfde als leerlingen op het juiste spoor krijgen? :?

Als je zo gaat lopen verdraaien houdt het op hoor. Dus nog 1x
- ze zijn er niet om leerlingen op het juiste spoor te krijgen
- ze zijn er wel om leerlingen te inspireren, maar mogen zelf weten hoe en als leerlingen daar niet voor open staan is het niet de verantwoordelijkheid van de gastdocent toch die opening te zoeken.
Ik verdraai niets, ik denk dat we elkaar even niet begrepen. Je verward het rechte pad met het juiste spoor. Onder het rechte pad versta ik de motivatie om het anders te doen dan voorheen, die keus hebben ze gemaakt door aan Dreamschool mee te doen. Het juiste spoor is dat ze weer een doel krijgen om naar toe te werken zoals school of werk en dat moet gebeuren door te enthousiasmeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door OneChicago op 20-05-2020 11:55:32 ]
pi_193221697
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:38 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Hij interpreteert ze verkeerd omdat hij gewend is dat afwijzing de juiste interpretatie is. Hij kan niet inzien dat dit soort moment totaal anders zijn dan thuis.
Logisch maar dat verklaart die dode vissenogen van hem nog niet. Dat past beter bij een eerdere post van sociopaat. Het lijkt er vaak op of hij nadrukkelijk het conflict zoekt, ook een trekje van een sociopaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door OneChicago op 20-05-2020 11:52:48 ]
pi_193222014
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 03:31 schreef topdeck het volgende:

[..]

Je ziet bij hem dat hij (bijna?) nooit de confrontatie aangaat met zijn klasgenoten, alleen met de docenten enzo. Telkens deelt hij uit en rent hij weg als een lafaard. En dan moet iedereen bij hem komen om hem te knuffelen en te troosten. Dit is al 5x gebeurt ofzo. Of hij is een of andere acteur ingezet om te rellen met de docenten, of hij heeft het spelletje van speciaal aandacht trekken door. Hij is geen domme gast als de andere jongens, maar blijkbaar wel de grootste rat ooit in dream school. Ik vind alles bij hem onoprecht overkomen.
:') kandidaat voor volgend jaar.
pi_193222122
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Als ze straks een vervolgopleiding gaan doen zullen er ook docenten tussen zitten waarvan ze de manier van lesgeven niet zo vinden. Maar het gaat er dan om hoe je daar vervolgens zelf mee omgaat.

Vind het dus goed dat de docenten nu ook al niet per se allemaal in het straatje van de leerlingen passen, want in de praktijk zal dat waarschijnlijk ook niet het geval zijn.
Dreamschool is in de kern bedoeld om de kinderen input te geven, te inspireren, een passie over te dragen en ze aan te steken. Een negatieve benadering helpt daar niet bij, zeker niet als een docent dat doet. Hugo zou zijn lessen moet geven en wegblijven bij het echt coachen.
speak only if it improves the silence.
pi_193222155
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 10:56 schreef Chia het volgende:

[..]

De gastdocenten niet hoor.
Juist wel dreamschool is in de kern begonnen als een project waarbij gastdocenten lessen geven over hun vakgebied met de bedoeling de leerlingen te enthousiasmeren, een passie over te dragen en ze te motiveren.
speak only if it improves the silence.
pi_193222162
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 11:05 schreef Chia het volgende:

[..]

Lessen geven ter inspiratie is nu ineens hetzelfde als leerlingen op het juiste spoor krijgen? :?

Als je zo gaat lopen verdraaien houdt het op hoor. Dus nog 1x
- ze zijn er niet om leerlingen op het juiste spoor te krijgen
- ze zijn er wel om leerlingen te inspireren, maar mogen zelf weten hoe en als leerlingen daar niet voor open staan is het niet de verantwoordelijkheid van de gastdocent toch die opening te zoeken.
Hugo is met het eerste punt bezig niet met het tweede.


Zowel tijdens dreamschool als tijdens de aftertalk heeft hij als een bezete vader op jelle lopen inbeuken, hoewel ik zijn mening steun vraag ik me sterk af of dat zijn taak is. Ik durf dat onkennend te beantwoorden.
speak only if it improves the silence.
pi_193222171
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 12:01 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Dreamschool is in de kern bedoeld om de kinderen input te geven, te inspireren, een passie over te dragen en ze aan te steken. Een negatieve benadering helpt daar niet bij, zeker niet als een docent dat doet. Hugo zou zijn lessen moet geven en wegblijven bij het echt coachen.
Dat is wat ik ook bedoelde.
pi_193222282
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 12:05 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Hugo is met het eerste punt bezig niet met het tweede.


Zowel tijdens dreamschool als tijdens de aftertalk heeft hij als een bezete vader op jelle lopen inbeuken, hoewel ik zijn mening steun vraag ik me sterk af of dat zijn taak is. Ik durf dat onkennend te beantwoorden.
Huff deed het wel heel goed met Anouk. Haar daarna opzoeken en het rustig uitspreken. Bij Emma besefte hij waarschijnlijk dat het geen nut zou hebben. Die moest eerst nog touwtje trekken.
pi_193224143
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2020 00:45 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Ik had het idee dat dat bij Emma meer uit de montage kwam. De wekenlang Chagerijnig kijken en totaal onhandelbaar zijn maar ineens als je aan een elastiekje mag rukken supervrolijk en herboren zijn.
Mee eens, maar ookal is ze vaak zo heb ik ook andere (enkele) lessen een oke kant gezien van haar waar ze wel goed mee deed of waar ze wel bekende wat ze fout deed
/
pi_193224177
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:18 schreef Nectaro22 het volgende:

[..]

Mee eens, maar ookal is ze vaak zo heb ik ook andere (enkele) lessen een oke kant gezien van haar waar ze wel goed mee deed of waar ze wel bekende wat ze fout deed
Zij vind zichzelf daarom ook een A-merk en de rest een bonusmerk. Ze weet alleen niet dat bonusaanbiedingen meestal A-merken met korting zijn...
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:26:14 #179
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193227797
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 14:23 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Zij vind zichzelf daarom ook een A-merk en de rest een bonusmerk. Ze weet alleen niet dat bonusaanbiedingen meestal A-merken met korting zijn...
Dit stukje las ik hier laatst ook al. Herhaal je jezelf of heb je het schaamteloos gekopieerd?
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193228893
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Dit stukje las ik hier laatst ook al. Herhaal je jezelf of heb je het schaamteloos gekopieerd?
Ik ben nieuw dus dat is toeval.
pi_193237652
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2020 00:15 schreef timmmmm het volgende:
'Ik hou niet van rechtse mensen'

Fijn dat weer eens bevestigd is dat domheid geen kleur kent
Dat is vrij logisch na zeven jaar in een AZC.
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:05:19 #182
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193238137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:19 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat is vrij logisch na zeven jaar in een AZC.
Nee dan is het niet logisch dat je per definitie niet van alle rechtse mensen houdt.

Je bent bijzonder dom als je mensen afschrijft alleen om hun politieke overtuiging. Vaak hoor je die geluiden vooral uit rechtse hoek, maar van elke stroning zijn er oliedomme mensen blijkt
Laffe huichelaar
pi_193238150
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:19 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat is vrij logisch na zeven jaar in een AZC.
Hoezo, rechtse mensen willen echt geen gezinnen 7 jaar in een azc hoor.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193239615
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2020 00:15 schreef timmmmm het volgende:
'Ik hou niet van rechtse mensen'

Fijn dat weer eens bevestigd is dat domheid geen kleur kent
Ach we moeten niet meteen te veel verwachten he.
Ze ging niet de les verstoren of zo. :+
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193253639
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:04 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Ach we moeten niet meteen te veel verwachten he.
Ze ging niet de les verstoren of zo. :+
That's because she's probably on the spectrum....
  vrijdag 22 mei 2020 @ 11:42:53 #186
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_193254827
Ik denk dat de situatie met Hugo bij Sana juist de juiste snaar dan te wel een open zenuw raakt. Legt in ieder geval wel bloot wat haar probleem is. Als daarna in de dialoog juist wordt doorgepakt kan dit ewn doorbraak creëren.
De mensen zijn gek geworden
pi_193255323
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef roos94 het volgende:

[..]

Wie is zwanger?
Jij?
  PR en moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 12:34:24 #188
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_193255515
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:42 schreef Da hopman het volgende:
Ik denk dat de situatie met Hugo bij Sana juist de juiste snaar dan te wel een open zenuw raakt. Legt in ieder geval wel bloot wat haar probleem is. Als daarna in de dialoog juist wordt doorgepakt kan dit ewn doorbraak creëren.
Ben wel benieuwd hoe dat verder gaat ja, weet niet of ze al in staat is in te zien dat wat ze doet inderdaad een ‘toneelstukje’ is.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_193291644
Zeiden ze nou echt dat die dikke Russin broccoli op haar hoofd heeft? _O- _O- :D
  zondag 24 mei 2020 @ 18:17:11 #190
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_193291732
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:09 schreef Beursaap het volgende:
Zeiden ze nou echt dat die dikke Russin broccoli op haar hoofd heeft? _O- _O- :D
Nee, ze werd voor kankerbroccoli uitgemaakt. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_193299452
Door Ivy zeker? Terwijl hij zelf een championnensmoel heeft _O- _O-
  maandag 25 mei 2020 @ 07:58:30 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193299585
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 07:38 schreef Beursaap het volgende:
Door Ivy zeker? Terwijl hij zelf een championnensmoel heeft _O- _O-
Wie is Ivy en wat is een championnensmoel?
Laffe huichelaar
pi_193299612
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 07:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wie is Ivy en wat is een championnensmoel?
Yves
speak only if it improves the silence.
pi_193299799
Maar het was toch echt Delano die het zei.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Miss 200.000.000! maandag 25 mei 2020 @ 09:25:40 #195
367000 roos94
pi_193300379
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:09 schreef Beursaap het volgende:
Zeiden ze nou echt dat die dikke Russin broccoli op haar hoofd heeft? _O- _O- :D
Is ze niet turks
pi_193300748
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 09:25 schreef roos94 het volgende:

[..]

Is ze niet turks
Half volgens mij.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_193308089
Volgens mij zei ze in 1 van de eerste afleveringen dat beiden ouders Russische vluchtingen zijn.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  maandag 25 mei 2020 @ 19:22:35 #198
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_193308475
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 18:57 schreef ConqueringChaos het volgende:
Volgens mij zei ze in 1 van de eerste afleveringen dat beiden ouders Russische vluchtingen zijn.
Dit ja.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_193313218
Hoe loopt het morgen af met Sana’s pastadeeg...
pi_193313283
Jullie gaan morgen huilen


Super emotionele aflevering zag ik in het voorstukje
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')