Bij een linkse gekkie ook hoor slachtofferrolletje en klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij een hetero kwam ze er mee weg met der Bambi ogen.
After talk? Heeft dit nu ook al een eilandpraat/moltalk achtig iets ?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hugo gedraagt zich wel heel erg als betweterig vader figuur. Doet hij tijdens de aftertalk ook.
Ze had bij Hanneke hetzelfde moeten vragen, of zij nog wat nuttigs gaat zeggen. Die had haar echt een volle laag gegevenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hugo gedraagt zich wel heel erg als betweterig vader figuur. Doet hij tijdens de aftertalk ook.
As we speak op npo3 insta. Met jelle.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
After talk? Heeft dit nu ook al een eilandpraat/moltalk achtig iets ?
Vind je niet dat hugo behoorlijk overdrijft met zijn gezeik over bloem??? En weigert om de andere 3 aan te pakken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze had bij Hanneke hetzelfde moeten vragen, of zij nog wat nuttigs gaat zeggen. Die had haar echt een volle laag gegeven
Wat een pretentieus tutje.
Die heeft nog jaren ellende gehad.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij een linkse gekkie ook hoor slachtofferrolletje en klaar
Nee. Ze had gewoon kunnen zeggen: ja, foutje.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Vind je niet dat hugo behoorlijk overdrijft met zijn gezeik over bloem??? En weigert om de andere 3 aan te pakken.
Je negeer het feit dat hij zich constant richt op een paar personen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Ze had gewoon kunnen zeggen: ja, foutje.
Was er niks aan de hand geweest. Ging hij gewoon verder.
Ik kijk sinds dit seizoen en dat is me niet opgevallen. Zal eens kijken volgende keerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je negeer het feit dat hij zich constant richt op een paar personen.
Geen reunie?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:08 schreef Pinuts het volgende:
Deze aflevering
Volgende week alweer de laatste
Je ziet heel duidelijk dat hugo de pik heeft op senna en jelle. Terwijl al hun opdrachten in groepsvorm waren! De overige leden van dat groepje worden nergens op aangesproken, terwijl ze wel steeds meebeslissen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk sinds dit seizoen en dat is me niet opgevallen. Zal eens kijken volgende keer
Ze is al een keer gewaarschuwd, doet het weer en wordt weer gecorrigeerd. Als je dan met zo'n repliek komt kun je iets verwachten ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je ziet heel duidelijk dat hugo de pik heeft op senna en jelle. Terwijl al hun opdrachten in groepsvorm waren! De overige leden van dat groepje worden nergens op aangesproken, terwijl ze wel steeds meebeslissen.
Hij gaat mij erom dat je niet 1 persoon kunt aanspreken als je kies voor groepjes en dit groepje in overleg met elkaar beslist om af te wijken van het recept.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze is al een keer gewaarschuwd, doet het weer en wordt weer gecorrigeerd. Als je dan met zo'n repliek komt kun je iets verwachten ja.
Zij reageert ook nogal raar, de rest niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij gaat mij erom dat je niet 1 persoon kunt aanspreken als je kies voor groepjes en dit groepje in overleg met elkaar beslist om af te wijken van het recept.
Hij deed dat de vorige keer al en nu weer.
Ze reageert zo omdat ze terecht het gevoel heeft dat hugo haar persoonlijk aanpakt ipv het groepje waar ze in zit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:20 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zij reageert ook nogal raar, de rest niet.
"Gewaarschuwd"quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze is al een keer gewaarschuwd, doet het weer en wordt weer gecorrigeerd. Als je dan met zo'n repliek komt kun je iets verwachten ja.
Ga maar eens in een keuken werken: Je gooit geld weg als je iets verprutst. Bovendien zei hij het in eerste instantie gewoon en escaleerde alles door Sanadie zichzelf zielig vond.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:31 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
"Gewaarschuwd"
Het gaat om fucking bloem man
Snapte die hele confrontatie niet. Die gast die er überhaupt een punt van maakt en Sana die zo contactgestoord reageert.
Bloem toevoegen aan deeg heeft niks met verprutsen te maken, het kan prima en is soms ook gewoon nodig.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ga maar eens in een keuken werken: Je gooit geld weg als je iets verprutst. Bovendien zei hij het in eerste instantie gewoon en escaleerde alles door Sanadie zichzelf zielig vond.
Daar ben ik nog niet eens, ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 20 mei 2020 00:03 schreef Nectaro22 het volgende:
Anouk en Emma zijn misschien het irritantst maar volgens mij hebben die wel een aantal kleine momenten van zelf inzicht en groei doorgemaakt. Ik heb het idee dat Yves en Sana het minst hebben bereikt tijdens de opnames. Yves is tering achterlijk en Sana doet goed mee met de lessen maar op persoonlijk vlak is ze nog steeds dezelfde, ze werd echt psycho in die laatste les.
Je irriteert je niet zo zeer aan het seizoen an sich, meer aan het feit dat je bij vorige seizoenen tegen het eind meer het gevoel had dat een hoop deelnemers ook echt vooruit zijn gegaan. Dat zie je bij dit seizoen niet echtquote:Op woensdag 20 mei 2020 00:04 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Elke aflevering. Iedereen irriteert zich eraan maar ik vind het een fantastisch seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |