abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193541366
De RIVM is wel behoorlijk stil nu de studies uitkomen dat mondkapjes zeer zeker nut hebben. Wanneer hoor ik ze er eens over, de WHO heeft ook al hetzelfde advies gedaan.

En intussen 0,001 mensen in de winkels en supermarkt met een mondkapje op. _O-
  maandag 8 juni 2020 @ 21:47:28 #212
471014 Lexz0r
Supreme Vampyric Evil
pi_193543773
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 09:33 schreef mschol het volgende:

[..]

of mensen die hun mondkapje op de kin dragen (vanaf instappen t/m uitstappen) en daar vervolgens niks van wordt gezegd, of wordt beboet (en dan gewoon die 399 ipv 95 euro aub)
Joh vd week zat er zo een opgeschoten mannetje met mondkapje op zn kin een zak chips naar binnen te vreten in de metro......
The Spawn Of Love And War
pi_193543985
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 09:33 schreef mschol het volgende:

[..]

of mensen die hun mondkapje op de kin dragen (vanaf instappen t/m uitstappen) en daar vervolgens niks van wordt gezegd, of wordt beboet (en dan gewoon die 399 ipv 95 euro aub)
De boete is toch 95 euro? Sowieso mensen die vragen om strengere straffen :')
pi_193544001
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 21:47 schreef Lexz0r het volgende:

[..]

Joh vd week zat er zo een opgeschoten mannetje met mondkapje op zn kin een zak chips naar binnen te vreten in de metro......
Je mag je mondkapje dan ook gewoon af doen om iets te eten of drinken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_193544147
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 22:03 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

De boete is toch 95 euro?
dat is nu inderdaad zo
quote:
Sowieso mensen die vragen om strengere straffen :')
daar is niks :') aan
men heeft nu volledig lak aan alles, 'tis toch maar 95 euro..'
een boete van 400 euro is van een heel andere orde en dan gaan mensen zich wel aan regels houden.

ik wordt nu, theoretisch, potentieel blootgesteld aan een virus door volslagen klapjosties die niet de regels volgen.. (en nee, andere vervoersmogelijkheden zijn er voor mij niet)
waardoor ik weer een gevaar kan zijn voor een huisgenoot die in een risicogroep valt..
van mij part mag er heel strikt gecontroleerd en beboet worden, en dan geen lullige boete van 95 euro, maar gewoon die voor de andere maatregelen ook staat

quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 22:04 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je mag je mondkapje dan ook gewoon af doen om iets te eten of drinken
nog zo iets idioots :')
pi_193544224
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 22:13 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is nu inderdaad zo
[..]

daar is niks :') aan
men heeft nu volledig lak aan alles, 'tis toch maar 95 euro..'
een boete van 400 euro is van een heel andere orde en dan gaan mensen zich wel aan regels houden.

ik wordt nu, theoretisch, potentieel blootgesteld aan een virus door volslagen klapjosties die niet de regels volgen.. (en nee, andere vervoersmogelijkheden zijn er voor mij niet)
waardoor ik weer een gevaar kan zijn voor een huisgenoot die in een risicogroep valt..
van mij part mag er heel strikt gecontroleerd en beboet worden, en dan geen lullige boete van 95 euro, maar gewoon die voor de andere maatregelen ook staat
[..]

nog zo iets idioots :')
De boete (nou ja, vooral het feit dat je er een aantekening op je strafblad voor krijgt) voor andere maatregelen is dan ook debiel. Zeker als een simpele BOA deze kan uitreiken
  maandag 8 juni 2020 @ 22:21:49 #217
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_193544273
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 22:18 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

De boete (nou ja, vooral het feit dat je er een aantekening op je strafblad voor krijgt) voor andere maatregelen is dan ook debiel. Zeker als een simpele BOA deze kan uitreiken
De boete krijg je voor het doelbewust in gevaar brengen van de volksgezondheid, en is dus wel degelijk terecht.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_193544362
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 22:21 schreef hooibaal het volgende:

[..]

De boete krijg je voor het doelbewust in gevaar brengen van de volksgezondheid, en is dus wel degelijk terecht.
Doelbewust :') Vind je dat ook van mensen die onbeschermde seks hebben of die (voor de coronashit) met een kuchje kwamen werken?
pi_193544792
Mondkapjes, boerka's...
pi_193547732
quote:
9s.gif Op maandag 8 juni 2020 22:50 schreef mthecatlover het volgende:
Mondkapjes, boerka's...
sjaals

ja, vandaag een klapjosti met sjaal
pi_193552188
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 22:27 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Doelbewust :') Vind je dat ook van mensen die onbeschermde seks hebben of die (voor de coronashit) met een kuchje kwamen werken?
Die brengen alleen elkaar in gevaar.
Moet nu echt iemand aan jou het verschil uitleggen tussen onbeschermde seks en zonder bescherming met het openbaar vervoer reizen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')