Joh vd week zat er zo een opgeschoten mannetje met mondkapje op zn kin een zak chips naar binnen te vreten in de metro......quote:Op maandag 8 juni 2020 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
of mensen die hun mondkapje op de kin dragen (vanaf instappen t/m uitstappen) en daar vervolgens niks van wordt gezegd, of wordt beboet (en dan gewoon die 399 ipv 95 euro aub)
De boete is toch 95 euro? Sowieso mensen die vragen om strengere straffenquote:Op maandag 8 juni 2020 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
of mensen die hun mondkapje op de kin dragen (vanaf instappen t/m uitstappen) en daar vervolgens niks van wordt gezegd, of wordt beboet (en dan gewoon die 399 ipv 95 euro aub)
Je mag je mondkapje dan ook gewoon af doen om iets te eten of drinkenquote:Op maandag 8 juni 2020 21:47 schreef Lexz0r het volgende:
[..]
Joh vd week zat er zo een opgeschoten mannetje met mondkapje op zn kin een zak chips naar binnen te vreten in de metro......
dat is nu inderdaad zoquote:
daar is niksquote:Sowieso mensen die vragen om strengere straffen
nog zo iets idiootsquote:Op maandag 8 juni 2020 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je mag je mondkapje dan ook gewoon af doen om iets te eten of drinken
De boete (nou ja, vooral het feit dat je er een aantekening op je strafblad voor krijgt) voor andere maatregelen is dan ook debiel. Zeker als een simpele BOA deze kan uitreikenquote:Op maandag 8 juni 2020 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is nu inderdaad zo
[..]
daar is niksaan
men heeft nu volledig lak aan alles, 'tis toch maar 95 euro..'
een boete van 400 euro is van een heel andere orde en dan gaan mensen zich wel aan regels houden.
ik wordt nu, theoretisch, potentieel blootgesteld aan een virus door volslagen klapjosties die niet de regels volgen.. (en nee, andere vervoersmogelijkheden zijn er voor mij niet)
waardoor ik weer een gevaar kan zijn voor een huisgenoot die in een risicogroep valt..
van mij part mag er heel strikt gecontroleerd en beboet worden, en dan geen lullige boete van 95 euro, maar gewoon die voor de andere maatregelen ook staat
[..]
nog zo iets idioots
De boete krijg je voor het doelbewust in gevaar brengen van de volksgezondheid, en is dus wel degelijk terecht.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De boete (nou ja, vooral het feit dat je er een aantekening op je strafblad voor krijgt) voor andere maatregelen is dan ook debiel. Zeker als een simpele BOA deze kan uitreiken
Doelbewustquote:Op maandag 8 juni 2020 22:21 schreef hooibaal het volgende:
[..]
De boete krijg je voor het doelbewust in gevaar brengen van de volksgezondheid, en is dus wel degelijk terecht.
Die brengen alleen elkaar in gevaar.quote:Op maandag 8 juni 2020 22:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
DoelbewustVind je dat ook van mensen die onbeschermde seks hebben of die (voor de coronashit) met een kuchje kwamen werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |