You rebel!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:05 schreef Cee het volgende:
Ik kan ook met redelijke zekerheid zeggen dat het percentage Fries mijn bloed op 0% zit.
Ja op zich kan je dan nog best een hoop leuke routes bedenken hoorquote:
Of een elektrische schok. Zap!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel me dan ook voor dat er een alarm af gaat via de chip in zijn hoofd als hij buiten die 1km straal loopt.
JA dit precies ja. Dat zou ik zelf ook geloven trouwens hoor, zo braaf ben ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel me dan ook voor dat er een alarm af gaat via de chip in zijn hoofd als hij buiten die 1km straal loopt.
Er begon wel iets te piepen in m'n hoofdquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ssssssstquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook nog gewoon een doel gehad van de wandelingquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja op zich kan je dan nog best een hoop leuke routes bedenken hoorMaar vandaag wilden we even zien of een bepaald restaurant dat net buiten die km ligt al open is. Het is nog niet open.
Ja sorry!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Er begon wel iets te piepen in m'n hoofd
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SsssssstDie chip mag hij nog niet weten!
Precies!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook nog gewoon een doel gehad van de wandeling
1 km gewandeld en nog geen spat veranderd!quote:
quote:
Ooooooh nee dat snap ik, dat was bij mij ook echt geen succes hoor. Volgens mij hebben mijn ouders dat ook vrij snel opgegeven, waarschijnlijk omdat wij met 5 kinderen zijn en dan zou hun falende kappers-werk wel heel erg opvallen. Clubje van 5 sukkeltjes met een idioot kapselquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is het ook wel inderdaadMaar ik durf het echt met mijn ouders niet meer aan hoor. Zitten ook teveel foute herinneringen aan vast van scheve pony's enzo
![]()
Ik heb heeeeeel lang haar met ook echt heel erg dunJe kunt er verder ook niks mee bij mij. Ik heb wel eens laagjes geprobeerd, maar dat zag er ook niet uit. Dus ik laat ook gewoon altijd maar een stukje eraf knippen en dat is het.
En ze zei het nog wel zo LUIT EN DUIDELUK!quote:
Hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ze zei het nog wel zo LUIT EN DUIDELUK!
ik krijg daar een heel leuk mental image bijquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ooooooh nee dat snap ik, dat was bij mij ook echt geen succes hoor. Volgens mij hebben mijn ouders dat ook vrij snel opgegeven, waarschijnlijk omdat wij met 5 kinderen zijn en dan zou hun falende kappers-werk wel heel erg opvallen. Clubje van 5 sukkeltjes met een idioot kapsel. Gelukkig werden wij dus altijd naar de kapper gestuurd
.
Hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ooooooh nee dat snap ik, dat was bij mij ook echt geen succes hoor. Volgens mij hebben mijn ouders dat ook vrij snel opgegeven, waarschijnlijk omdat wij met 5 kinderen zijn en dan zou hun falende kappers-werk wel heel erg opvallen. Clubje van 5 sukkeltjes met een idioot kapsel. Gelukkig werden wij dus altijd naar de kapper gestuurd
.
Goed plan, dat afvallenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Goed, nu aan de rijstwafels. Het geroosterd brood is weer even on hold want er moet weer afgevallen worden.
Ik wilde bijna 2019 zeggen want winst, maar lijkt me juist te confronterendquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef F1gamer het volgende:
Welke ESF jaar kan ik het beste opzetten om mijn depri mood niet depri te maken?
2019quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:12 schreef F1gamer het volgende:
Welke ESF jaar kan ik het beste opzetten om mijn depri mood niet depri te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |