Er staan dezelfde dingen op als het dagelijkse melding die er nu is. Zie niet wat de meerwaarde is.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:22 schreef Za het volgende:
Zeer indrukwekkende persco, dit zijn bekwame mensen, wat een maatwerk bravo!
Jawel zijn ze nog volop mee bezig. Ze gaan de Google/Apple API's gebruiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:20 schreef bombmannl het volgende:
Die app hoor je ook niks meer van
Lekker hip dashboard noemen
Ik ben het even aan het verwerken hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:22 schreef _I het volgende:
[..]
Er staan dezelfde dingen op als het dagelijkse melding die er nu is. Zie niet wat de meerwaarde is.
Maar JEEJ.
Ik heb echt het idee dat de overheid heeft gedacht er zijn toch geen wedstrijden dus die hoeven ook niet open. En dat het NOC*NSF/de losse bonden zich gigantisch hebben laten piepelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mijn club had idee om vd zomer een bbq voor max. 30 man te doen op het terras. Beetje omzet terugverdienen. Dat zit er dan ook niet in...
Het is niet raar dat ze een dashboard gebruiken. Wel dat ze het blijkbaar bijzonder vinden.quote:
Ik hou wel van lijstjes en dataquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:23 schreef _I het volgende:
[..]
Geef maar toe. Dit is wat je miste in je leven.
Vier tegenwoordig.quote:
Dit. prima persco, Hugo was wat langdradig. Rutte was zeer duidelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:23 schreef Breekfast het volgende:
Man man man wat een negativiteit hier weer zeg
Dit is ook niet echt nodigquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:22 schreef Jed1Gam het volgende:
Die gasten hebben in de leer gezeten bij Goebbels, voor alles een andere term verzinnen.
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze wissel is nog slechter dan die van Bosvelt en Robben
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:24 schreef kol7680 het volgende:
De mooie dame maakt plaats voor een uitgemergelde Corona patient.
Jammer.
Bedrijfs kantines? Mogen dan wel open?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat de overheid heeft gedacht er zijn toch geen wedstrijden dus die hoeven ook niet open. En dat het NOC*NSF/de losse bonden zich gigantisch hebben laten piepelen.
Zitten we al in de verlening dan?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:24 schreef kol7680 het volgende:
De mooie dame maakt plaats voor een uitgemergelde Corona patient.
Jammer.
Verkapt Hugo is te langdradigquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Werk was te zwaar voor 1 tolk (ja, dat was serieus de uitleg)
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:24 schreef belanov het volgende:
heeft Irma een blessure opgelopen na 14x 'Dashboard', 23x 'samen' en 5267x 'anderhalve'?
Ja ongelooflijk dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat de overheid heeft gedacht er zijn toch geen wedstrijden dus die hoeven ook niet open. En dat het NOC*NSF/de losse bonden zich gigantisch hebben laten piepelen.
Geen idee wat er voor bedrijfskantines geldt, ik dacht dat je het over sportkantines hebt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:24 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Bedrijfs kantines? Mogen dan wel open?
En als het nu een extern bedrijf is wat ik zelf gewoon als een restaurant zie. Ik kan het iig niet vinden op de site van de overheid.
Dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:26 schreef Gehrman het volgende:
Dat niet stoer naar het werk gaan bij klachten hoeft nooit meer afgeschaft te worden.
Ja, niet de standaard dusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)issels-toe~a8104be5/
Gaat niet werken, met een kuchje thuis blijven, groetjes alle bazen in Nederland.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:26 schreef Gehrman het volgende:
Dat niet stoer naar het werk gaan bij klachten hoeft nooit meer afgeschaft te worden.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef _I het volgende:
[..]
Oeh, die zag ik niet aankomen. Maar, tuurlijk, waarom niet. YOLO
Ja gewoon per wet verbieden. Zieke medewerker is gelijk 4000¤ boete voor de werkgever.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:26 schreef Gehrman het volgende:
Markie liet 'n enorme scheet.quote:
'maar wat zijn de vooruitzichten?'quote:
#Divibokaal ook Irma doet mee. Wel weer een vrouw. Waar blijft de CIS man transgender Gremlin Alien Dinosaurus?quote:
4/10quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Markie liet 'n enorme scheet.
[ afbeelding ]
Ah Kyran moet weer even de NOS meneer bashen. Die mag ook op de bingokaartquote:
Stahp.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
jaaaa een vraag over HET DASHBOARD![]()
![]()
DASHBOARD DASHBOARD DASHBOARD
Bazen met zo'n jaren 50 mentaliteit zijn straks toch al failliet.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gaat niet werken, met een kuchje thuis blijven, groetjes alle bazen in Nederland.
Wereldberoemde meneertje Bos he. Elke week weer.quote:
Banenverlies zal groot worden de komende tijd. Ik verwacht eerder dat er meer mensen ziek op het werk verschijnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gaat niet werken, met een kuchje thuis blijven, groetjes alle bazen in Nederland.
Denk dat er serieus minder totale ziektedagen zouden zijn als men thuisblijft bij klachten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja gewoon per wet verbieden. Zieke medewerker is gelijk 4000¤ boete voor de werkgever.
Sorry.quote:[img]http[sub][/sub]s://fokstatic.nl/p/2s.gif[/img] Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Stahp.
Alsof hij het er om doetquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wereldberoemde meneertje Bos he. Elke week weer.
Hadden we al een bingokaart?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:29 schreef Lonaa het volgende:
teststraat.Dat woord had ik nog niet gehoord.
Zat nog ergens een -als- tussen, maar zijn blik was goud. Het is wat laat, maar 1984 staat voor de deur.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde
Big brother, we zijn er.
Werkgever: maar maar dan zijn ze om de haverklap ziek?...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat er serieus minder totale ziektedagen zouden zijn als men thuisblijft bij klachten.
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
#Divibokaal ook Irma doet mee. Wel weer een vrouw. Waar blijft de CIS man transgender Gremlin Alien Dinosaurus?
Je krijgt wel de indruk dat ze achter de muziek aanlopen nu, ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:30 schreef Jed1Gam het volgende:
Haha zo mooi voor de bühne, ze hebben het testen klaar op het moment dat niemand meer hoeft te testen.
Ze verplichten mondkapjes op het moment dat het virus zo goed als verdwenen is.
Ze komen met een app als corona alweer vergeten is.
Helaasquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Werkgever: maar maar dan zijn ze om de haverklap ziek?...
Nuchtere Nederlander: " Ik ga gewoon werken hoor, ben geen aansteller".
En toch hebben ze het onder controle gekregen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:30 schreef Jed1Gam het volgende:
Haha zo mooi voor de bühne, ze hebben het testen klaar op het moment dat niemand meer hoeft te testen.
Ze verplichten mondkapjes op het moment dat het virus zo goed als verdwenen is.
Ze komen met een app als corona alweer vergeten is.
Haha overal hebben ze het onder controle gekregen, zelfs in Zimbabwe.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En toch hebben ze het onder controle gekregen.
Wat mij betreft niets dan lof.
Alleen Trump nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Haha overal hebben ze het onder controle gekregen, zelfs in Zimbabwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |