Wel mooi voor de mensen die in beroep gaan tegen zo'n boete. Benieuwd hoe een rechter oordeelt over dat gedraai in de uitleg.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef houdafstand het volgende:
Rutte legt de noodverordening nu weer anders uit.
1 vaste bezoeker mag vanaf 25 mei.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook nog iets over de mensen in de verzorgingstehuizen? Of sluiten we die gewoon de hele zomer op.
Waarheid, waarheid. Bang is ook niet het goede woord, denk ik. Ik vrees er wel voor, in mijn achterhoofd. Maar als het zo is, is het zo. YOLO we gaan trouwen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:49 schreef _I het volgende:
[..]
Niet bang voor zijn. Als het zo is, dan zie je het dan wel. Nu nog geen energie aan verliezen.
quote:
Volgens mij snapt hij de regels niet.quote:
Eeuh ? Geen idee jij zegt het. Ik geef alleen aan dat ik zie dat Rutte beloond wordt ondanks dat hij kut beleid vertegenwoordigt imo..quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dus "iedereen" wil ander beleid EN "iedereen" stemt VVD??
De grootste ruzies in de familie over welk kind op bezoek magquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een vaste bezoeker nog wel, zo zo.
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa, weinig overtuigend dat argument. Het is de eerder de combi van mooi weer én het afstand houden en cancellen van samenkomsten dat z’n effect heeft gehad me dunkt.
Wat is er in godsnaam sterk aan kinderboeken verteller de Jonge? Met zijn kindertoon.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:49 schreef Hamzoef het volgende:
De Jonge is wel sterk zeg. Nieuwe MP?
Alleen de vraag waarom er nu al verder versoepeld wordt terwijl er nog geen gegeven van eerdere versoepeling beschikbaar zijn, wist hij niet goed te beantwoorden. Maar daar is ook niet echt een goed antwoord op.
Met zwart gemaakte blokken. Want alleen deels openbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, alleen in zo'n beduimeld blokjesschrift.
Wat zou dan precies 'goed beleid' zijn?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:51 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Eeuh ? Geen idee jij zegt het. Ik geef alleen aan dat ik zie dat Rutte beloond wordt ondanks dat hij kut beleid vertegenwoordigt imo..
Daarom. Positief denken. Dan kunnen we ook meer dan 30 mensen uitnodigen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waarheid, waarheid. Bang is ook niet het goede woord, denk ik. Ik vrees er wel voor, in mijn achterhoofd. Maar als het zo is, is het zo. YOLO we gaan trouwen.
Oh sorry hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:42 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Deze man mag ondertussen wel zijn klep houden. Vind het ook jammer maar een zooitje wordt het toch wel. 30% van de normale capaciteit. Dat is helemaal niks. En dan zijn er genoeg die beide dagen zouden gaan.
Ja, en to-taal niet to the point. Zeer vermoeiende man om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:52 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam sterk aan kinderboeken verteller de Jonge? Met zijn kindertoon.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee want ik kijk niet, ik lees alleen hier mee.
En stiekem beginnen we er hier morgen maar al mee. Foei.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:53 schreef _I het volgende:
[..]
Daarom. Positief denken. Dan kunnen we ook meer dan 30 mensen uitnodigen.
Gewoon een logische keuze want als het mis gaat kun je het makkelijker traceren.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een vaste bezoeker nog wel, zo zo.
Kleuren-TV kopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:34 schreef KingRadler het volgende:
Ik zie steeds witte mensen tijdens persco. Kan het niet divers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |