abonnement Unibet Coolblue
pi_193254477
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 09:57 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Maar los daarvan is dagelijks wegen toch gewoon niet handig? Eén keer per week is toch de richtlijn?
Want dagelijks wegen betekent telkens gewichtschommelingen, die helemaal niet hoeven te duiden op toename in vet.
Ik zou er krankjorem van worden.
Dit.

Dagelijks wegen heeft geen enkele zin. Echt geen enkele. Alleen maar neurotisch gedoe dat nergens toe dient. Dagelijkse schommelingen kunnen al ontstaan door een flinke WC-beurt. Of na een flinke avond zuipen. ;)
Echt waar. Ik heb me ooit eens gewogen na een avond drinken. Woog opeens een kilo of 1,5 minder. Komt door de alcohol; onttrekt vocht uit het lichaam. _O-
En misschien minder gegeten omdat ik zoveel dronk, maar dat terzijde.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 11:52:18 #27
410138 stapoetiepe
of eigenlijk stopoetiepe
pi_193254957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:23 schreef Salina het volgende:

[..]

Dit.

Dagelijks wegen heeft geen enkele zin. Echt geen enkele. Alleen maar neurotisch gedoe dat nergens toe dient. Dagelijkse schommelingen kunnen al ontstaan door een flinke WC-beurt. Of na een flinke avond zuipen. ;)
Echt waar. Ik heb me ooit eens gewogen na een avond drinken. Woog opeens een kilo of 1,5 minder. Komt door de alcohol; onttrekt vocht uit het lichaam. _O-
En misschien minder gegeten omdat ik zoveel dronk, maar dat terzijde.
Dagelijks wegen heeft zeker wel zin, als je maar geen conclusies trekt uit die enkele meting. Als je je maar een keer per week weegt, trek je ook conclusies uit een meting die misschien wel 1,5 kilo te hoog of te laag is. Dus: elke dag wegen, maar de datapunten in een grafiek zetten en kijken naar de trend.
Net zoals met de coronacijfers eigenlijk ;)

Ontopic: 5 kilo :'( :')
When you are dead, you do not know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
pi_193255010
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:52 schreef stapoetiepe het volgende:

[..]

Dagelijks wegen heeft zeker wel zin, als je maar geen conclusies trekt uit die enkele meting. Als je je maar een keer per week weegt, trek je ook conclusies uit een meting die misschien wel 1,5 kilo te hoog of te laag is. Dus: elke dag wegen, maar de datapunten in een grafiek zetten en kijken naar de trend.
Net zoals met de coronacijfers eigenlijk ;)

Ontopic: 5 kilo :'( :')
Ok, in die zin kan ik je ook wel gelijk geven eigenlijk. Als je het over een langere periode doet en dan de trend in de gaten houdt...en niet de afzonderlijke puntjes (dagen) van de grafiek...je hebt wel gelijk.
Toch kan wegen om de week net zo goed. Denk ik.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_194293529
Meer mensen die zijn aangekomen? Of vallen jullie allemaal af?
pi_194293577
Mijn voeten zijn kleiner geworden als ik naar beneden kijk.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 13:42:58 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_194293587
Ha ha, helemaal niks, juist wat afgevallen.

Kon ik wel gebruiken trouwens. Heb een te goed leven geleid😋

Mag nog wel wat vanaf trouwens
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_194294098
Ik heb geen weegschaal ;(
pi_194294104
wel honger
  dinsdag 28 juli 2020 @ 15:00:29 #34
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_194294561
Niets aangekomen, niets afgevallen.

Sport wat meer dan voor Corona maar eet ook wat meer, dus houdt elkaar mooi in balans.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_194298922
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:27 schreef Leonos het volgende:
Ik heb geen weegschaal ;(
Ik dus ook niet, doelbewust.
pi_194298991
Niet aangekomen of afgevallen, wel veel spiermassa kwijtgeraakt en vet bij gekomen.
blablablabla
pi_194303694
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 19:54 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik dus ook niet, doelbewust.
Ik wil er wel 1, maar dan met wifi en dat je kan synchen met google fit enzo.
Maar dat is weer te duur ;(
pi_194308534
6 kilo :')

Mijn vriendin en ik werken in de horeca (ik kon gelukkig nog vanuit huis werken omdat ik het administratieve gedeelte doe) dus hadden zeeen van tijd. Maar we hebben echt heel veel van die Buzzfeed recepten (kaas-knoflookbroden etc.) gemaakt en vooral ook veel wijn gedronken :@.

Ben wel al weer 3 kilo kwijt :D.
pi_194576456
Kleding zit hier strakker. :@
pi_194576579
Heeft er iemand een manier om die kutkabouters te bestrijden? Je weet wel, van die kleine mannetjes die 's nachts je kleding kleiner maken...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')