Toen zag alles er echt doods uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt en toen was het nog niet dit soort weer.
De temperatuur was vele malen hoger en volgens mij geen zuchtje wind. Volgens mij gingen in bepaalde delen van het land mensen ook water hamsteren.quote:
Bedankt en tot ziens!quote:
Welke criteria/wensen heb je aan een vriendin?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:00 schreef RTR het volgende:
Ik wil kinderen maar helaas heb ik atm geen vriendin
Gewoon gezellige meid, kleurt haar enzo interesseert me nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Bedankt en tot ziens!
[..]
Welke criteria/wensen heb je aan een vriendin?
Hoogopgeleid, laagopgeleid?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:15 schreef RTR het volgende:
[..]
Gewoon gezellige meid, kleurt haar enzo interesseert me niet![]()
![]()
Gewoon een boerenmeid is prima
Dat zegt toch ook niks joh, gewoon een vrouw met wat hersens die niet alles van je piktquote:
Nou ja, vroeg het voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:19 schreef RTR het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niks joh, gewoon een vrouw met wat hersens die niet alles van je pikt
Heb al kids dus ben ruim te oud voor jequote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:19 schreef RTR het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niks joh, gewoon een vrouw met wat hersens die niet alles van je pikt
Ssst, misschien heeft hij geen voorkeur (moet het nog wel jouw voorkeur zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb al kids dus ben ruim te oud voor je
Ha ha wacht nog steeds op jouw voorkeuren voor mijquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Ssst, misschien heeft hij geen voorkeur (moet het nog wel jouw voorkeur zijn)
Tja, je kon nog steeds op een paard op het strand zijn...maarjaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha wacht nog steeds op jouw voorkeuren voor mij
Wow nee.....heb toch echt een mannelijke voorkeur hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Tja, je kon nog steeds op een paard op het strand zijn...maarja
Maar inderdaad, nu we het toch hierover hebben: alles start weer een beetje op dus dan spreek ik meer mensen en ook dat vrouwtje wie een niffo heeft in Brabant.
Een andere vraag: is een vrouw ook goed? (van iemand op het werk is bekend dat het met de vrouwen niet lukte en toen ging hij met de mannen en dat bleek een succes te zijn).
Aha dan is het goed, dan hebben we dat helder op het netvlies.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wow nee.....heb toch echt een mannelijke voorkeur hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |