SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ja ontzettend traagquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 21:17 schreef livelink het volgende:
Deze remix komt vast uit de cursus - Mijn eerste remix -
Nee, maar is van een carnavals vereniging volgens mij.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:17 schreef livelink het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2020 21:17 schreef livelink het volgende:
Ik bedoelde tussen de bananen, niet op de radioquote:
Ja, ik moet Raf ook een beetje tevreden houden hè?quote:Op maandag 18 mei 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
We hoeven niet de hele optocht te horen, he Melting. Die wagen is nu wel voorbij.
quote:Op maandag 18 mei 2020 21:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik bedoelde tussen de bananen, niet op de radio
Zie je hoe Fok!ing lang hij door blijft gaan, moet goed spul zijn.quote:
het is een lijntrekkertquote:Op maandag 18 mei 2020 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zie je hoe Fok!ing lang hij door blijft gaan, moet goed spul zijn.
Dat is de schuld van brother52.quote:Op maandag 18 mei 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
Jij bedankt voor het draaien en het praten. Was gezellig zo.
quote:Op maandag 18 mei 2020 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
Melting heeft wel een goede radio kop, errrr stem bedoel ik.
Ik had het nog wel gelezen, Raf.quote:
Goedemorgen.quote:
Ja, ik doe even een knokkels-koffie-infuusquote:Op dinsdag 19 mei 2020 06:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zo erg dat je zoveel koffie nodig hebt, spijkerbroek?
Zullen wel gemeentewerkers zijn of zoiets, die beginnen zelf om 07.00 uurquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:
altijd leuk, gewekt worden door een bladblazer onder je raam
Ja, veegwagentje om het onkruid los te borstelen en dan de bladblazer er achteraan. Wat die bladblazer voor nut heeft, ik heb geen idee, want de boel waait net zo hard weer op de stoep en het fietspadquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
Zullen wel gemeentewerkers zijn of zoiets, die beginnen zelf om 07.00 uur
Oh dan komen ze morgenochend vast om alles op te vegenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, veegwagentje om het onkruid los te borstelen en dan de bladblazer er achteraan. Wat die bladblazer voor nut heeft, ik heb geen idee, want de boel waait net zo hard weer op de stoep en het fietspad
Alles netjes opgeruimd dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:12 schreef Rafeiro het volgende:
Bij mijn vorige huis had ik zo'n hele fijne buurman, die minimaal 2x per week met de bladblazer bezig ging, erg fijn.....
en wat zouden ze willen als het wel zou kunnenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:28 schreef Symphonic het volgende:
Leuke gesprekjes.....
Ik wil het!
Kan niet
Ik wil het toch!!
Kan niet!
Maar ik wil het!!!
Kan niet!!
Sommige docenten he....
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:28 schreef Symphonic het volgende:
Leuke gesprekjes.....
Ik wil het!
Kan niet
Ik wil het toch!!
Kan niet!
Maar ik wil het!!!
Kan niet!!
Doe het dan toch maar!!!
Is goed.![]()
Heb je geen T&T-code gekregen?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:53 schreef Rafeiro het volgende:
Zo de brakke monitor afgekoppeld, bureau schoongepoetst (waar komt dat stof in vredesnaam vandaan), de oude main opgeschoven en nu maar wachten op DHL![]()
En dan gaat de bel. Alleen de HDMI kabel FFS. Maar even bellen, want zonder scherm heb ik daar weinig aan. *grom*
Waarschijnlijk dat Symph ergens een lokaal vandaan tovert zodat de studenten die niet op de door de docent ingeleverde lijst stonden toch nog morgen examen kunnen doen. Zo ongeveer danquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:29 schreef just me het volgende:
[..]
en wat zouden ze willen als het wel zou kunnen
Gewoon op het dak doen joh!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat Symph ergens een lokaal vandaan tovert zodat de studenten die niet op de door de docent ingeleverde lijst stonden toch nog morgen examen kunnen doen. Zo ongeveer dan
Dat zijn er toch maar 2?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:59 schreef Rafeiro het volgende:
Maar dus eerst kabel en dan de monitor. Oké dan krijg ik 3 pakketjes vandaag.
Klopt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:31 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben wel een redelijke spamhoer trouwens![]()
Wachten is zo niet een dingetje voor mijquote:
Pakketje worden hier keurig voor de deur gezet, er wordt aangebeld en de bezorger staat op grote afstand te wachten, heel netjesquote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:31 schreef Rafeiro het volgende:
En voor die lichte pakketjes vind ik het ook allemaal wel prima hoor. Maar scherm wil ik wel graag bij de voordeur. Niet binnen prima, maar netjes voor de deur. Helemaal omdat ik dus op de begane grond woon. En als hij/zij een beetje kan parkeren er wel liefst 5 meter gelopen moet worden om hier bij de deur te komen....
(Cabine - pakket buiten beschouwing gelaten, maar dat is er toch)
goed geregeldquote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier worden pakketjes in de schuur gezet als ik niet zichtbaar in de woonkamer ben, anders wordt het voor de schuifpui neergezet en zwaaien we even naar elkaar.
Eindelijk bezorgdquote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:18 schreef Rafeiro het volgende:
Wow wat een bakbeest![]()
Maar wel gaaf. En ergens dat de bezorger alleen maar om mijn naam vroeg, geen krabbel niks.
DUO is onverbiddelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:29 schreef just me het volgende:
[..]
en wat zouden ze willen als het wel zou kunnen
Lijkt het nou zo, of zit je best kort op je scherm?quote:
Debieltje met zn mobieltje wat voor zich uitgestoken, denk 50- 80 cm.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Lijkt het nou zo, of zit je best kort op je scherm?
Dan valt het nog wel mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 14:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Debieltje met zn mobieltje wat voor zich uitgestoken, denk 50- 80 cm.
Zit eens niet zo te spammen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 15:19 schreef Rafeiro het volgende:
En nee ik zit niet helemaal goed, want mijn bureau is niet verstelbaar. En lomp zwaar. (metaal enzo)
Maar wel redelijk goed
Ja maar ik zit nog wel op die pata's te wachten. Dan hoef ik voorlopig zelf niet meer te wachten.quote:
Ik zou het een half uurtje uitstellen. Volgens mij gaat Rutte weer van alles vertellen om 19.00 uur.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:04 schreef DJ11 het volgende:
Er had zich nog niemand gemeld om vanavond te draaien, toch? In dat geval heb ik zin om een show te doen vanavond. De aanvang zal om 19:00 uur zijn.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 16:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou het een half uurtje uitstellen. Volgens mij gaat Rutte weer van alles vertellen om 19.00 uur.
Mooie lijst gebakken ?quote:
Ik ben tevreden met wat klaarstaat. Maar ik zal ook ruimte voor verzoekjes houden. Ongeveer vanaf 19:20 uur zijn alvast wat vooraf-gerechtjes te horen.quote:
Dan voelen ze zich ook aangesprokenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef livelink het volgende:
Dat doet me deugd dat Rutte de jongeren apart aanspreekt.
Ja, goede zaak. Wat De Jonge zegt, ook wel. Het beleid gaat langzamerhand de goede kant op: meer grip op het virus, er bovenop zitten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:12 schreef livelink het volgende:
Dat doet me deugd dat Rutte de jongeren apart aanspreekt.
Ik ookquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:21 schreef livelink het volgende:
Ik luister toch liever muziek dan de persconferentie.
Ik ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ookIn de show komt straks een nummer voorbij van iemand die precies als Adam French (Slow Dancing) klinkt. Benieuwd wat je daar van vindt
Ik zie mezelf ook niet zo snel op een terrasje zitten, maar ben wel blij dat er weer wat mogelijk is. Ik gun het de horecazaken echt enorm en hoop dat het voldoende is om overeind te blijven.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat de horeca hun eigen zaak best goed onder controle hebben, wat betreft de anderhalve-meter-regels. Maar, vooral op de eerste dagen, van die openstelling, ben ik bang dat er rijen voor de horeca gaan ontstaan. En wie gaat de regels handhaven in die rijen? Gaat iedereen daar anderhalve meter aanhouden? Ik ben bang van niet.
Ik zal dus best terughoudend zijn om naar een terras te gaan.
In de buitenlucht kan je echt niet zo veel gebeuren. Mensen overschatten het besmettingsrisico buiten en onderschatten het risico van besmetting binnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat de horeca hun eigen zaak best goed onder controle hebben, wat betreft de anderhalve-meter-regels. Maar, vooral op de eerste dagen, van die openstelling, ben ik bang dat er rijen voor de horeca gaan ontstaan. En wie gaat de regels handhaven in die rijen? Gaat iedereen daar anderhalve meter aanhouden? Ik ben bang van niet.
Ik zal dus best terughoudend zijn om naar een terras te gaan.
Eens.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In de buitenlucht kan je echt niet zo veel gebeuren. Mensen overschatten het besmettingsrisico buiten en onderschatten het risico van besmetting binnen.
Oh okee, dan kunnen de festivals ook wel weer doorgaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In de buitenlucht kan je echt niet zo veel gebeuren. Mensen overschatten het besmettingsrisico buiten en onderschatten het risico van besmetting binnen.
Van mij wel, maar ik ga er niet over.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh okee, dan kunnen de festivals ook wel weer doorgaan.
Ook goedenavondquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:44 schreef just me het volgende:
ik kreeg even een telefoontje maar ik luister nu wel
![]()
Nee, zegt me helemaal nietsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook goedenavondBenieuwd of je het volgende liedje herkent....
Geef mij er dan maar twee,quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:47 schreef DJ11 het volgende:
De Nederlandse inzending voor het Songfestival in 1978:Harmony - 't Is O.K.
Ik vind het wel een leuk nummerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef mij er dan maar twee,
Want met die ene kom ik er niet mee...
Beetje raar is het wel, ja. Maar het liedje is wel catchy, vind ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:53 schreef just me het volgende:
Dit klinkt uh apart, begin vond ik wel lekker maar nu weet ik het niet
weten wij toch nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik klik een jingle aan die ik pas NA dit nummer had willen instartenSteve Miller Band - Fly Like An Eagle
Als je een Eagle-blokje doet, kun je er niet omheenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
Dit is zo'n nummer waarvan ik denk dat ik hem goed moet vinden, maar dat ik eigenlijk helemaal niet leuk vind.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
Dit is zo'n nummer waarvan ik denk dat ik hem goed moet vinden, maar dat ik eigenlijk helemaal niet leuk vind.
Stomme beesten dan. Want die van ABBA vind ik ook een van de mindere van hen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je een Eagle-blokje doet, kun je er niet omheen![]()
Ah, ik heb meegeholpen om tot die 1 miljoen te komenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Het heeft heeeeel lang geduurd, maar eindelijk is deze plaat de 1 miljoen afspeelbeurten op Spotify gepasseerd.Jimi Charles Moody - Shame
Ik ook, dat kan ik met een gerust hart zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik heb meegeholpen om tot die 1 miljoen te komen
Ik vind beide best fijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Liefdesliedjes heb ik nooit ene klap aan gevonden, maar de opvolger vond (en vind) ik fantastisch. Het onderwerp laat zich raden.De Jazzpolitie - Ze Zijn Terug
ik mocht niet 2x dezelfdequote:
Je kunt ook nogquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik mocht niet 2x dezelfde, vandaar de komma erachter
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sympathieke man, heb 'm eens in het echt ontmoet. Inmiddels alweer een jaartje of 14 geleden.
Misschien wel. Maar dan zou ik voor Noorwegen gaan, niet voor Zwedenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
Je bent in het verkeerde land geboren, Elf
Het klinkt inderdaad heel bekend eigenlijk. En lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Adam French blijkt een geheime tweelingbroer te hebben. Hij woont in Canada.Bobby Bazini - Under The Weight
Dat vind ik dus ook. Verdomd fijne plaatquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad heel bekend eigenlijk. En lekker
Dat is natuurlijk toegestaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:53 schreef just me het volgende:
Ik ben dan wel geen livelink maar ik vind het erg prettig klinken
Ik hoor het verschil niet zo, geloof ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de fijnste tracks van begin dit jaar, maar nu in een heel ander jasje:Celeste - Stop This Flame (SHY FX remix)
Dit maakt me dan altijd benieuwd naar hoe het origineel klonk.... die flauwekul remixen ook altijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de fijnste tracks van begin dit jaar, maar nu in een heel ander jasje:Celeste - Stop This Flame (SHY FX remix)
Muzikaal zit het verder vrij dicht bij het origineel. Maar het ritme en de reggae-vibe is toch echt heel anders.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het verschil niet zo, geloof ik.
En vanwaar je fascinatie voor Dido?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: Melting mag dan zelf wel zijn begonnen met Dido draaien, de bijscholing gaat gewoon verder.![]()
Speciaal voor de gelegenheid heb ik een nummer gekozen dat NIET de Top 40 heeft gehaald, maar dichterbij kan niet. Het strandde op #1 in de Tipparade...
Gewoon een fijne zangeres, met een prettige stem. En jij beweerde alleen White Flag te kennen, dus tjaquote:
Ik geniet nog steeds hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Matthew Wilder - Break My Stride
Ik heb nog drie nieuwe nummers klaarstaan voor deze showMaar het zijn wél de drie beste nummers, dus ik hoop jullie nog even te kunnen boeien.
Als je het voor jezelf draaglijk wilt maken: verzoekjes zijn welkom
De hit nadat Jimmy Sommerville Bronski Beat had verlaten...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Laatst op YouTube ontdekt, in een compilatie met minder bekende 80s-nummers:Bronski Beat - Hit That Perfect Beat
Kinderkoffie is vooral veel melk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat is dat? Koffie met extra veel suiker en melk, zonder cafeïne?
Ik kende het echt niet, maar ik vind het wel een leuk nummer. Zijn zang had het wel beter gemaakt, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hit nadat Jimmy Sommerville Bronski Beat had verlaten...
Na het vertrek van Jimmy was het ook min of meer einde oefening voor Bronski Beat...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kende het echt niet, maar ik vind het wel een leuk nummer. Zijn zang had het wel beter gemaakt, waarschijnlijk.
Goed ideequote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Kinderkoffie is vooral veel melk.
Maar nu ik weet wat er gezongen word, hoor ik het gelukkig niet meer.
jullie hadden het over melk, vandaar, maar als je het wilt draaien, graagquote:
Ik zet 'm klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
jullie hadden het over melk, vandaar, maar als je het wilt draaien, graag-
Ik vind dit nog steeds niet veel soeps...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Het duo HURTS kwam met een fantastisch debuutalbum in 2010, maar ging daarna steeds meer als een mislukte boyband klinken. Nu is er nieuw werk van ze en gelukkig gaat de kwaliteit weer in opwaartse richting.Hurts - Voices
Voor mezelf merk ik dat het groeit als je het wat vaker hoort.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds niet veel soeps...
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Al te lang niet gedraaid:Supertramp - The Logical Song
Was niet tevreden over de geluidskwaliteit, gooide er snel een andere mp3 in. Maar het haalt weinig uit, helaas.quote:
Sparks dus...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Het laatste (en voor mij tevens beste) nieuwe nummer van de week komt van een duo dat al in 1969 muziek uitbracht. MadMaster weet het antwoord zeker
Ik moet het nog aandachtig luisteren, maar wat ik er zo van heb gehoord, is het een prima plaat. Lekker gevarieerd ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:42 schreef livelink het volgende:
Ik heb hun nieuwe album besteld voor mijn broertje. Ik hoop dat hij er blij mee is.
Dat laatste sowiesoquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Of ik het echt goed vind, weet ik nog niet.
Ik vind het wel een prestatie voor 2 70'ers om nog steeds iets als dit te maken...
Ik las iets over dat de opmars van hooikoorts omgekeerd evenredig gaat aan dat rotvirus.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Het schijnt goed te zijn tegen de vatbaarheid voor het Corona virus, las ik vandaag, maar mijn hooikoorts viert weer hoogtij. Jeukende ogen vooral door de pluisjes van de berken die overal weer rond dwarrelen.
Vanwege alle toestanden heb ik dit jaar geen injectie gehaald. Eens kijken of het dit jaar anders is dan anders...
Ik kreeg van de week een spontane hoestbui van die pluisjes en frutseltjes die uit de bomen komen!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Het schijnt goed te zijn tegen de vatbaarheid voor het Corona virus, las ik vandaag, maar mijn hooikoorts viert weer hoogtij. Jeukende ogen vooral door de pluisjes van de berken die overal weer rond dwarrelen.
Vanwege alle toestanden heb ik dit jaar geen injectie gehaald. Eens kijken of het dit jaar anders is dan anders...
Niet geheel onlogisch, het is nu qua tijd het hoogtepunt van het hooikoorts seizoen...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik las iets over dat de opmars van hooikoorts omgekeerd evenredig gaat aan dat rotvirus.
Je moet het ook niet inhaleren...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week een spontane hoestbui van die pluisjes en frutseltjes die uit de bomen komen!
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als bij paardebloemen, blazen en niet zuigen...
Ik hoor het voor het eerst. Klinkt goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef DJ11 het volgende:
De winnaar* van het zaterdag niet gehouden Songfestival:Diodato - Fai Rumore
* Ik ben er 100 procent van overtuigd dat dit nummer had gewonnen. En ik begin het steeds beter te vinden.
Ik begin de italiaanse muziek steeds meer te waarderenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef DJ11 het volgende:
* Ik ben er 100 procent van overtuigd dat dit nummer had gewonnen. En ik begin het steeds beter te vinden.
Ik weet zeker dat dit niet had gewonnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:56 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dit niet had gewonnen.
Alleen al omdat de kans dat ik gelijk heb, groter is, dan de kans dat jij gelijk hebt.
Ik ben geen fan, maar dit vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord is aan een band die ik geweldig vind, maar te weinig draai...Keane - He Used To Be A Lovely Boy
En let wel: dit is een b-kantje...
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Graag gedaan
Overigens was dit uitzending 245. Uitzending 250 nadert en daar ga ik een leuke invulling voor bedenken
Dat zou genoeg afstand moeten zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Morgen voor het eerst sinds begin maart weer eens naar kantoor op het fietsje.
Met 4 man hebben we een hele etage, kan niet mis gaan...
Ik verlang daar zo onderhand ook weer naar. Veel plezier/succes morgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Lekker hoor. Ik was gisteren naar mijn werk gegaan. Er was verder niemand.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen. Wat ben jij vroeg vandaag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |