Goed bezig.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:01 schreef xpompompomx het volgende:
Even onderzoek doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is ook een goeie:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:45 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:16 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:31 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagje, hoe post jij je plaatjes? Ik zie van jou alleen maar tekstlinks, geen plaatje, zet je ze wel tussen [img]hier de url[/img] tags? Of dump je gewoon de links want bij jou doen ze het wel?quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:59 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je iemand quote zie je tekstuele links, in de post zelf zie je gewoon afbeeldingen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:54 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vraagje, hoe post jij je plaatjes? Ik zie van jou alleen maar tekstlinks, geen plaatje, zet je ze wel tussen [ [url=hier de url]afbeelding[/url] ] tags? Of dump je gewoon de links want bij jou doen ze het wel?
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 16:54 schreef YuckFou het volgende:
Vraagje, hoe post jij je plaatjes? Ik zie van jou alleen maar tekstlinks, geen plaatje, zet je ze wel tussen [ [url=hier de url]afbeelding[/url] ] tags? Of dump je gewoon de links want bij jou doen ze het wel?
Yeah Benquote:
Barmhartig weer, CAD. Hulde.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk je echt dat er een chip word geplaatst bij een corona test?quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:13 schreef illusions het volgende:
Als je iemand quote zie je tekstuele links, in de post zelf zie je gewoon afbeeldingen.
Ik zit hier al even dus ik weet hoe quoten en img links werken, t vage is, ik zie dus dit:quote:
In de oudere topics zie ik het wel vaak maar jij bent de eerste die ik erover hoor dus weet niet wat er aan de hand isquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:52 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
Ik zit hier al even dus ik weet hoe quoten en img links werken, t vage is, ik zie dus dit:
[ afbeelding ]
in vrijwel al je posts, een enkele keer zie ik t plaatje, verder zie ik alleen maar dit soort url's vaak niet eens klikbaar
Ik denk dat je je gelukkig mag prijzen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:52 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
Ik zit hier al even dus ik weet hoe quoten en img links werken, t vage is, ik zie dus dit:
[ afbeelding ]
in vrijwel al je posts, een enkele keer zie ik t plaatje, verder zie ik alleen maar dit soort url's vaak niet eens klikbaar
De wereld is uitsluitend jouw tunnelvisiequote:Op woensdag 27 mei 2020 23:44 schreef Zwoerd het volgende:
Jammer dat dit toxische topic toegestaan wordt op Fok.
Dat denk ik ook van jou shitquote:Op donderdag 28 mei 2020 00:11 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nou nee, maar die shit die jullie posten
Wauw, zeg je dat ook in de spiegel?quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:54 schreef Summers het volgende:
[..]
De wereld is uitsluitend jouw tunnelvisieAlleen wat jij persoonlijk waarneemt bestaat , zo slim ben jij wel om dat voor de andere 7 miljard medeaardbewoners uit te maken
Eigenlijk zouden we allemaal zoals jou moeten denken
gewoon iedereen een mini-me van jou
Wauw je moet wel echt slim zijn dat jouw waarneming de juiste is voor ons allemaal .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |