= geen Amerikaanse politiek, niet?quote:Op maandag 18 mei 2020 14:54 schreef Summers het volgende:
Post hier bnw strips , plaatjes en quotes.
Allemaal gerelateerd aan topics in bnwquote:Op maandag 18 mei 2020 15:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
= geen Amerikaanse politiek, niet?
Zelden.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Allemaal gerelateerd aan topics in bnw
en dus ? post jij jouw idee van bnw en een ander post zijn eigen idee .quote:
Kan je meer vertellen over het complot achter dat Obamagate-gebeuren?quote:Op maandag 18 mei 2020 15:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Allemaal gerelateerd aan topics in bnw
[ afbeelding ]
Ik meen dat dit je een heel eind op weg kan helpen.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je meer vertellen over het complot achter dat Obamagate-gebeuren?
Haha, precies mijn punt.quote:
Kijk es wie we hier hebbenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 19:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kijk es wie we hier hebben
[ afbeelding ]
Is dat niet deze man?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoek hulpquote:Op maandag 18 mei 2020 19:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 18 mei 2020 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Gouwe ouwe van Ben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe is het eigenlijk met de tietjes van Greta?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Klasse hoe snel er altijd respons komt vanuit de normies, in 2 minuten tijd de über normie
Hoe is het eigenlijk met de tietjes van Greta?quote:
Fanbasequote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Klasse hoe snel er altijd respons komt vanuit de normies, in 2 minuten tijd de über normie
Mensen proberen jullie nu al een tijdje op alle mogelijke manieren te verleiden tot discussie, maar dat lijkt jullie mentale capaciteiten te boven te gaan. Of ga je je best doen en het tegendeel van wat ik hier zeg bewijzen?quote:
In wezen zeg je het goed: normies, normaal...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja, zou het dat zijn? Ik denk eerder een manier om de wereld simpel en dus verklaarbaar en begrijpelijk te houden. De wereld is bijzonder complex, en toeval speelt een grote rol in veel van de belangrijke gebeurtenissen en processen op aarde. Dat er voor heel veel dingen die er gebeuren geen reden is, geen plan, dat is blijkbaar voor veel mensen lastig te bevatten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In wezen zeg je het goed: normies, normaal...
Dat is de hele kern van je hang naar enorm duistere complotten, enge elites en een soort geheime kennis die jij en je mede-complotters na enorm lang en rigoureus onderzoek doen (lol) eigen hebben gemaakt.
Het is de wens, de infantiele wens, bijzonder en speciaal te zijn, niet 'normaal', een burgerlul, een Jan Modaal, een grijze muis. Ergo: door de meest bizarre en vergezochte complotten te onderschrijven voel je je speciaal en bijzonder, een pseudo-gnostische 'parfait' ver verheven boven het grauw.
Dat het in de kern allemaal bullsh*t is, en nog lasterlijk ook, maakt niet uit: zolang jij je maar speciaal en bijzonder kan voelen.
Waarvan akte.
Ik denk dat Etto gelijk heeft, mijn theorie is hetzelfde. Je ziet het erg vaak op die manier gebeuren. Aanhangers van de Flat Earth theorie bijvoorbeeld ook, ze willen zich per se speciaal en verlicht voelen - zij zijn degenen die het door hebben, de rest niet. Vandaar ook de constante verwijzing naar sheeple, en het "wakker worden" - zij zijn al wakker natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, zou het dat zijn? Ik denk eerder een manier om de wereld simpel en dus verklaarbaar en begrijpelijk te houden. De wereld is bijzonder complex, en toeval speelt een grote rol in veel van de belangrijke gebeurtenissen en processen op aarde. Dat er voor heel veel dingen die er gebeuren geen reden is, geen plan, dat is blijkbaar voor veel mensen lastig te bevatten.
Die vind ik grappig, beter dan de plaatjes van @Summersquote:
Ja, je wordt echt enorm gecensureerd hier...quote:
Toch ergens ook weer knap, zo totaal ongehinderd zijn door ook maar iets van kennis.quote:
Dat zeg je ook alleen maar omdat jij een gebrainwashed schaap bent die zijn kennis uit de mainstream media haalt. Niemand kan over mij oordelen behalve ik en ik doe lekker wat ik zelf wil, als ik tenminste maar weet dat ik wakker ben.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Toch ergens ook weer knap, zo totaal ongehinderd zijn door ook maar iets van kennis.
Het is tegen de regels om over censuur op fok te praten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, je wordt echt enorm gecensureerd hier...
Post nog eens 67.391 plaatjes waarin je aangeeft onderdrukt te worden door de snode censor.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:44 schreef borealist het volgende:
[..]
Het is tegen de regels om over censuur op fok te praten.![]()
Lekker so door gaan Summers.
Dat is eigenlijk al krom.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat jij een gebrainwashed schaap bent die zijn kennis uit de mainstream media haalt. Niemand kan over mij oordelen behalve ik en ik doe lekker wat ik zelf wil, als ik tenminste maar weet dat ik wakker ben.
Ofzo.
Bron?quote:Op woensdag 20 mei 2020 11:34 schreef theguyver het volgende:
Neem vrijwel alle BNW items hier, eerst moet het langs de MSM komen voor het in de NON MSM komt.
thanxquote:Op woensdag 20 mei 2020 10:44 schreef borealist het volgende:
[..]
Het is tegen de regels om over censuur op fok te praten.![]()
Lekker so door gaan Summers.
Bron??quote:
Blijkbaar niet.quote:
Nicequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:30 schreef Orwell het volgende:
It wasn't the virus that destroyed the economy
It was YOU complying with tyranny
quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:30 schreef Orwell het volgende:
It wasn't the virus that destroyed the economy
It was YOU complying with tyranny
Ik verdenk Bill Gatesquote:
Forum Opties | |