TILBURGEDquote:Op maandag 18 mei 2020 16:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
flinke toestroom ramptoeristen
[ afbeelding ]
waar zijn de boa's om ze te bekeuren?quote:Op maandag 18 mei 2020 16:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
flinke toestroom ramptoeristen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2020 16:45 schreef Caland het volgende:
Ik zou deze graag willen winnen voor mijn vriend @:ggmm
Hij kan als forumadmin nooit meedoen aan dit soort acties maar ik weet dat hij erg geinteresseerd is in kinderen en diens speelgoed
Ik stel dat ook zeer op prijsquote:
Piepers, zalm, asperges.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Salade gemaakt, staat klaar in de koelkast. Komen lekkere broodjes hamburger bij !! Plakjes kaas erop alles !!quote:Op maandag 18 mei 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Alleen paupers gebruiken piepers.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat @:buitendam vindt van mensen die hun aardappels piepers noemen.
Ik zou de salade wel een tijdje voordat je gaat eten uit de koelkast halen om te laten acclimatiseren.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Salade gemaakt, staat klaar in de koelkast. Komen lekkere broodjes hamburger bij !! Plakjes kaas erop alles !!
Volgens mij is dat typisch Gelders. Mijn moeder zei dat vroeger ook altijd, dat ze piepers ging jassen !!quote:Op maandag 18 mei 2020 17:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat @:buitendam vindt van mensen die hun aardappels piepers noemen.
Ik zal eens acclimatiseren in de poes van je zus.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zou de salade wel een tijdje voordat je gaat eten uit de koelkast halen om te laten acclimatiseren.
Lekker man.quote:Op maandag 18 mei 2020 17:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Salade gemaakt, staat klaar in de koelkast. Komen lekkere broodjes hamburger bij !! Plakjes kaas erop alles !!
quote:Op maandag 18 mei 2020 17:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zal eens acclimatiseren in de poes van je zus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |