Lekker manquote:Op maandag 18 mei 2020 13:56 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig de vrijheid om te doen wat ik wil op de vergaderingen na, zolang ik maar mijn deadlines haal.
Had 2 uur even niets, mijn to-do list is ookal weggewerkt, dus maar sporten!
Was wel een van de symptomen. Hopelijk heb je de milde vorm waarbij je slechts 2 maanden revalidatie nodig hebt.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:08 schreef JanCees het volgende:
2k hoofdpijn al sinds gisteravond
Misschien wel corona
Bedankt @error!quote:Op maandag 18 mei 2020 14:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was wel een van de symptomen. Hopelijk heb je de milde vorm waarbij je slechts 2 maanden revalidatie nodig hebt.
@JanCees is geen boomerquote:Op maandag 18 mei 2020 14:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was wel een van de symptomen. Hopelijk heb je de milde vorm waarbij je slechts 2 maanden revalidatie nodig hebt.
Ik vind aardbeien sowieso maar matigquote:Op maandag 18 mei 2020 14:07 schreef Buitendam het volgende:
Waarom zou je in godsnaam 2 ons aardbeien per dag eten. Walgelijk.
Ook als het goedgerijpte Hollandse zijn? Kan echt een wereld van verschil in de smaak zitten dan.quote:
Beter Spaanse aardbeienquote:Op maandag 18 mei 2020 14:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook als het goedgerijpte Hollandse zijn? Kan echt een wereld van verschil in de smaak zitten dan.
Tandartsen hebben ook werk nodigquote:Op maandag 18 mei 2020 14:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik drink nu Coca Cola zonder suiker en zonder caffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffeeeeeeeeeeeeine.
Ik had net zo goed water kunnen drinken.
quote:
(lol)twitter:itsJeffTiedrich twitterde op maandag 18-05-2020 om 14:38:55@realDonaldTrump CLOSE YOUR MOUTH reageer retweet
Leuk dat Maarten van Rossem ook een mening heeft.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..](lol)twitter:itsJeffTiedrich twitterde op maandag 18-05-2020 om 14:38:55@:realDonaldTrump CLOSE YOUR MOUTH reageer retweet
quote:Op maandag 18 mei 2020 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk dat Maarten van Rossem ook een mening heeft.
is staat ??quote:Op maandag 18 mei 2020 14:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
100%
De Framboos is staat een stuk hoger op mijn lijstje.
is staat?quote:Op maandag 18 mei 2020 14:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
100%
Ben ik is geen fan van.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
100%
zeker lekker maar goeie aardbeien ookquote:Op maandag 18 mei 2020 14:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
100%
Vieze stinkbeesten.quote:
FLIKKER OP MET JE OTTER, IK WIL DAT VIES BLINKEND GEDROCHT NIET MEER OP MIJN SCHERM HEBBEN !!!quote:
Oneens.quote:
Ik kijk momenteel 24 weer eens terug. Heb dat echt 10 jaar geleden voor het laatste gezien.quote:
jou berichtquote:Op maandag 18 mei 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneens.
[..]
Ik kijk momenteel 24 weer eens terug. Heb dat echt 10 jaar geleden voor het laatste gezien.
Maar bij het terugkijken kom je er wel achter dat het een serie is met gebreken.
(Nee dus, maar ik greep jou bericht even aan om dit te zeggen)
was dat met Kiefer Sunderland?quote:Op maandag 18 mei 2020 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneens.
[..]
Ik kijk momenteel 24 weer eens terug. Heb dat echt 10 jaar geleden voor het laatste gezien.
Maar bij het terugkijken kom je er wel achter dat het een serie is met gebreken.
(Nee dus, maar ik greep jouw bericht even aan om dit te zeggen)
Had ik allang aangepast. Beetje kinderachtig dit.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
jou bericht
Wat een dom teringzwijn ben je toch ook.
Plot Against America. Aantal users hier gaan dan verwijzen naar de 7.2 op imdb maar het is echt tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |