Lekker zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:40 schreef pullup het volgende:
Muziekie luisteren dan maar.
Deze groep is top
Droge bek krijg je er van. Maar ik ga dit overlevenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:40 schreef espri het volgende:
[..]
Al in de vriezer gekeken.?
Ja dan is slapen moeilijk als je wat benauwd er van wordt.
Dat is wel dequote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Droge bek krijg je er van. Maar ik ga dit overleven
Ik weet het nog niet. Ik heb nog niet genoeg woorden. Ik krijg steeds meer moeite met het vinden van geschikte woorden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:51 schreef espri het volgende:
de
[..]
Dat is wel de
bedoeling uiteraard, ga je tekenen vanavond?
Even een algemene oproep voor woorden dus?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ik heb nog niet genoeg woorden. Ik krijg steeds meer moeite met het vinden van geschikte woorden.
Stop er stiekem weer een paar van het begin inquote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ik heb nog niet genoeg woorden. Ik krijg steeds meer moeite met het vinden van geschikte woorden.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 07:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Stop er stiekem weer een paar van het begin inOp PB na zal niemand ze meer hebben onthouden
Het is hier in ieder geval drukker dan normaalquote:
Er is vandaag al meer gepost dan gisteren de hele dagquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is hier in ieder geval drukker dan normaal
Belgiëquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:06 schreef D. het volgende:
[..]
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is vandaag al meer gepost dan gisteren de hele dag![]()
En Tonja zo vroeg in de morgen, maar ze heeft een snotkoker lees ik, beterschap!
Het ziet er weer keurig verzorgd en gekleurd uit, mooi koraalkleurtje.quote:
Dat zijn inmiddels wel jaren 80 sterren.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:11 schreef D. het volgende:
[..]
Tussen de Belgische sterren?
Koen Wauters En Goedele Liekens?
Ja, da's een beetje mijn tijdquote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn inmiddels wel jaren 80 sterren.
Leuk, voelt ook altijd weer beter dan hè?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ziet er weer keurig verzorgd en gekleurd uit, mooi koraalkleurtje.
En gisteren de beer besteld, ik heb zin om eens iets anders dan een deken te haken.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:18 schreef D. het volgende:
Zo maar even naar de winkel, dan ben ik thuis als de pakjes binnen stromen
Bezigheidstherapiequote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:26 schreef espri het volgende:
[..]
Welnee joh, lekker bezig op de vroege morgen.
Kan je weer lekker snackenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |