Ja ik heb deze ooit als achtergrond in een fok wedstrijd gegooid. Iemand vond het raar dat mijn vader met een gun stondquote:
Sigaretjes achteloos in de mondhoekquote:Op maandag 18 mei 2020 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb deze ooit als achtergrond in een fok wedstrijd gegooid. Iemand vond het raar dat mijn vader met een gun stond
Ja prachtig foto zijn beste vriend ook erop die ken ik als klein kind al. Ik denk dat iedereen niet meer leeft.quote:
Deze foto is uit de jaren 50 schat ik in?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prachtig foto zijn beste vriend ook erop die ken ik als klein kind al. Ik denk dat iedereen niet meer leeft.
Oef even rekenen. Hij was een jaar of 18 of jonger vlak voordat hij het leger in ging/moestquote:Op maandag 18 mei 2020 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze foto is uit de jaren 50 schat ik in?
Ik vind hem echt fraai die foto. Expressieve koppen allemaalquote:Op maandag 18 mei 2020 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Oef even rekenen. Hij was een jaar of 18 of jonger vlak voordat hij het leger in ging/moest
Ja prachtig.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind hem echt fraai die foto. Expressieve koppen allemaal
Idd, ik vind het ook een gave foto.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind hem echt fraai die foto. Expressieve koppen allemaal
Mijn vader was een lookerquote:Op maandag 18 mei 2020 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik vind het ook een gave foto.
Volgens mij de meeste wel.quote:
Ja anders waren we niet hierquote:
quote:
quote:
Ohquote:Op maandag 18 mei 2020 19:46 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ] Nog steeds een leukerd
Ik weet niet van wanneer deze foto is hoor.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
OhIk had er allang geen foto van gezien. Die is goed oud geworden
![]()
Moest ook wel lachten om het commentaar bij die video net:
The ol "coke spoon in the eye injury", very common in the 70s.
Ik ga eens even checkenquote:Op maandag 18 mei 2020 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet van wanneer deze foto is hoor.
Niet helemaal zeker maar ik geloof toch wel van vorig jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |